Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op dinsdag 14-11-2006 om 22:43:30
Slugger D vroeg, ik heb condensator mic, mixer en comp, als ik opneem, klinkt het niet zuiver, beetje holle geluid, hoe krijg ik dit goed, geef alle mogelijke oplossingen, de makkelijkste.

iemand die de oplossing weet ?
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 14-11-2006 om 22:46:01
Weet niet waar die opneemt, maar als je in een open ruimte op neemt hoor je de echo terug in de mic waardoor het hol klinkt, probeer een beetje geluidsdicht materiaal tegen de muur te hangen of iets dergelijks.
Of maak zo een kist net als die ene van die vodafone reclame maar dan wat groter en zorg dat je in dat ding met je hoofd past en je mic er ook bij past.

Als je niet in open ruimte opneemt, weet ik ook niet.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 14-11-2006 om 22:51:32
denk je instellingen van je mixer verkeerd staan... dat had ik ook.. had ruis op mijn mic.. maar nu is het verdwenen, doordat ik even gekeken heb naar optimale kwaliteit met harde geluid..

zelf doe ik er nog een versterker tussen...
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0125 sec.