Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
De vorige was vol. En met Ti-Pex ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2006 @ 14:54:50 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
ait d8 al wat is die vorige dood. ben nu bezig met paar dinge post straks wel wat | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
nice chester. ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
![]() | ![]() |
![]() en @ chester .. nice jah ![]() dit is trouwens voor ml75 ding [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2006 @ 18:15:45 ] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
3d klopt voor geen klap![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
hahah jah ik weet dan is het weer te dun dan te dik lol maar is niet metpotlood gemaakt dus kon niet gumme | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
boeie ik wou dat ik zo mooi kon tekenen ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
fhiela, dat kan iedereen ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
niet iedereen kan dat, je moet er wel aanleg voor hebben, ik kan alles tekenen behalve die letters wat k opzich jammer vind![]() ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
hier nog een zooitje oudere tekeningen van mij.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit sommige pics zijn wel kut maar goed [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2006 @ 11:39:02 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
zitten wel dope dingen tussen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2006 @ 15:25:16 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
![]() 3d klopt nog niet helemaal ma boeie blijf die shit gewoon oefene | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Die is al een stuk nicer, die 3d is mooi ingevuld ---------------------------------------- argh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Paint power! recognize ![]() ---------------------------------------- argh | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
nice one leon :p lol ---------------------------------------- joden | ||
![]() | ![]() |
haha thnx ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
![]() een ches en een glock [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2006 @ 00:59:24 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
-DBV- Die Bolle Varkentje ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- respect to the beenhammetjes | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
damn sommige dudes hier kunnen tekenen! props ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 17-11-2006 @ 11:37 hier nog een zooitje oudere tekeningen van mij. ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) ( Plaatje ) edit sommige pics zijn wel kut maar goed Mizou hoe breng jij al dat geduld op om al die rondjes te tekenen? ![]() Mijn teken inspiratie is de laatste tijd een beetje in rook opgegaan maar zal wel ff weer wat tekenen.. Morgen ofzo.. Nee dan heb ik geen tijd moet dansen.. euh.. vanavond maken morgen scannen.. jep [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2006 @ 10:14:00 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
hahah al die bolletjes tja pfff geen idee eigenlijk als ik t zo zie is t best ziek hahha t is gewoon verveling meestal hang ik dan voor de buis met een tekenboekej en wat pennen, jointje erbij en gaan met die banaan ik let er niet echt op wat t wordt t gaat vanzelf ![]() die DBV shit vind ik ook wel grappig! L2N ook lekker [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2006 @ 14:43:27 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Achita astrid ![]() |
![]() | ![]() |
eergister gemaakt : ) en mizou, je hebt echt een stijltje =) doe je dr ook iets mee kwa opleiding/werk? or just for fun? ---------------------------------------- ..:[empty place]:.. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Achita schreef op 19-11-2006 @ 14:54 eergister gemaakt : ) ( Plaatje ) en mizou, je hebt echt een stijltje =) doe je dr ook iets mee kwa opleiding/werk? or just for fun? Wajoow ziet er goed uit man ---------------------------------------- argh | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou hoe breng jij al dat geduld op om al die rondjes te tekenen? haha dat dacht ik ook ![]() maar er staan hier hele leuke dingen tussen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
achita ik vind t wel lekkere tekening! ik ben wel afgelopenjaar afgestudeerd @ kunst akademie maar daar deed ik eigenlijk vooral fotografie en video tekenen en co doe ik in mn vrijetijd, hier en daar verf ik is wat opdrachtjes. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
zag net nog iets in mn kluisje liggen ga het even pakken dan ga ik op een andere computer het even inscannen ![]() En netjes getekend Achita [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2006 @ 11:35:56 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() de A is beetje fokt.. lijkt een E ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
FlexMasterA GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
hoe drop je trouwens zo n tekening ...ik krijg dat niet geregeld ....geef mij eens uitleg ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FlexMasterA schreef op 21-11-2006 @ 12:44 hoe drop je trouwens zo n tekening ...ik krijg dat niet geregeld ....geef mij eens uitleg Teken-inscannen-uploaden (http://www.imageshack.us)-droppen tussen ---------------------------------------- argh | ||
Nav | ![]() | ![]() |
is er iemand die een Dope Nav logo kan maken en door kan mailen naar navbeats@gmail.com ?? wie weet kiezen ik em ! ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
foshow | ![]() | ![]() |
Quote: shortylee schreef op 18-11-2006 @ 19:10 ( Plaatje ) 3d klopt nog niet helemaal ma boeie blijf die shit gewoon oefene deze is dope man (vergeleken de rest) | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ding voor school weer [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2006 @ 22:06:05 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
zet er dope uit, paint? ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
dope noedels!! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
appie Your feeling lucky punk ? |
![]() | ![]() |
dope noedels | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
@noedels *WOW* toffe stijl.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
wajo ik heb een kenkerdroge jezus á la Sylvester Stallone getekend.. en quess what.. me scanner doet het niet ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Je kan er ook een foto van maken mss? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
nee hij ligt ergens anders nu en ik ben nu thuis plus dat ik niet eens een camera binnen handbereik heb hier ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: appie schreef op 23-11-2006 @ 16:17 dope noedels | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks! Enneuh geen tekening maar wel verf en shit: https://www.youtube.com/watch?v=CTwFJ7NUO4U schoolshit again negros! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kenkerleip noedels. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik krijg geen beeld ![]() Kan je die ene van dat rennende mannetje mischien ook uppen ? Uitgeknipte foto's filmpje , die was ook tof. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
volgende keer een statief gebruiken zal fijner kijken zijn die staan ook op zijn youtube gewoon naar zijn account door klikken [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2006 @ 23:58:23 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ik vind t niet storend in dit geval dat ie geen statief heeft gebruikt welke akademie zit je ookalweer? rotterdam? enne up die andere filmpjes is ja! benw el benieuwd! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2006 @ 23:51:42 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ches, maak eens een andere graff tekening, ik heb nu 3 dezelfde soort van jou gezien.. Ben benieuwd naar wat je nog meer kunt ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |