Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 16-11-2006 om 22:02:13
Dit is gewoon simpel.

Geef hier je tips/vragen of dergelijke om een dope track te maken..

geen textueel gelul.. maar over de programma's en mic instellingen. Dus niet over " welke mic moet ik hebben".


En hier komt mijn eerste vraag: hoe kan ik nou die accapella ( of 2e stem) inzetten, want hij klinkt zo onbewerkt.. zo .. ja.. te live gewoon...
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op zaterdag 25-11-2006 om 19:01:54
Jow peeps ,
ff vraagje , ik heb n beat wa ik een track op wil spitten ma er zitte van die stiltes in de beat en da had ik van die WAV. bestanden van tony montana er op gezet ...ma het probleem is nu dat er opeens heel zacht wordt opgenomen en als ik de beat gebruik zonder die WAV. bestanden dan neemt cool edit normaal op .....weet iemand hoe ik dit kan oplosse`?
@ dopo thnx voor de verwijzing
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op zondag 26-11-2006 om 00:06:23
Dat had ik ook, maar bij mij ging het weer over :S maar misschien moet je gewoon je stem harder zetten met "Adjust wave " rechtermuisknop op de balk waar je hebt opgenomen..(tenminste bij Cooledit )
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 26-11-2006 om 00:08:21
Of eerst opslaan zodat die losse waves onderdeel zijn van de beat. (tony montana samples zijn overigens wel heel erg played)
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op maandag 27-11-2006 om 08:53:10
@fhiela had ik geprobeerd ma toen kwam er zo n vieze ruis in .....@liviio da zal ik eens proberen

thnx real motha fuckin Gssssssss
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.