Index / Drop je eigen audio / | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
http://download.yousendit.com/999BD9ED3BDA9518 ik ehb eht refrein gezongen! ![]() uw onbevoorrechte mening graag | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
lekkere beat man.. um verder klinkt het wel lekker.. soms heb je stukken die echt vaag klinken.. wel verstaanbaar maar echt dat ik denk.. wat bedoel je verder dope.. beat past bij je stem.. refrein klinkt lekker ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
soms heb je stukken die echt vaag klinken.. wel verstaanbaar maar echt dat ik denk.. wat bedoel je dat zijn die stukken die alleen close-people zouden snappen, gewoon een stukje voor mij en niet ieder1 thx verder | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap t ook niet. (pwnd ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ok van wie is die beat? ---------------------------------------- joahh | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
k vind m dope. | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind de versen dope, maar het refrein kut klinken. da's mijn kort maar krachtige mededeling. ![]() ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hijs dope, space em erop.. lekkere flow was er niet duidelijk aan? er is een chick die timo diggd en dat uit hij ff, thats it.. | ||
![]() | ![]() |
hahaha kanker pascool je smoked teveel en krijgt teveel mensenkennis daardoor ps. vertel me neit dat het uiteindelijk zo duidelijk was, en dat dit simpel is te begrijpen dat is alleen voor discipelen weggelegd boks dus! | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
blijkt ook uit de andere pokoes heur, eej erg vet trouwens props [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2006 @ 15:06:30 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 21-11-2006 @ 15:05 blijkt ook uit de andere pokoes heur, eej erg vet trouwens props woord dan en, thx.. ofcourse | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Tof man , refreintje is ook ok. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
en weer voel ik deze man propss en al die dingen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 21-11-2006 @ 15:03 hahaha kanker pascool je smoked teveel en krijgt teveel mensenkennis daardoor boks dus! i like , box | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
but i like the cookies ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
oeh i want cookies gimmi gimmi gimmi | ||
![]() | ![]() |
hahahaha hoesjut!!! nog semi serieuse reacties of half zakelijke opmerkingen ![]() | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
die beat is toch van missy elliot, can we get jiggy tonight ofzo | ||
![]() | ![]() |
kabn best zijn, ik maak in de toetsweek nooit echt heel serieuse shit | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: MOFO schreef op 22-11-2006 @ 01:23 die beat is toch van missy elliot, can we get jiggy tonight ofzo can we get kinky tonight ja! mooi ik zocht hem al ---------------------------------------- joahh | ||
Index / Drop je eigen audio / |