Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
selio Gepost door selio op woensdag 22-11-2006 om 19:19:24
Dag mensen,

Ik ben een studente communicatie en doe onderzoek voor een bekend platenmaatschappij. Deze platenmaatschappij kampt met het volgende probleem: urban is vet hip, een trend maar toch verkopen de cd's minder dan andere genres. Concerten worden uitverkocht, merchandising gaat hard maar de legale verkoop van cd's valt enorm tegen. Nou weet iedereen dat Internet hierbij een hele grote rol speelt, wrm zou je kopen als je kan downloaden maar toch is het zo dat de urban-people iets anders beweegt..Want urban is tegenwoordig meer in dan andere genres en die lopen harder dan urban, terwijl andere genres ook gedownload kunnen worden...Graag hoor ik jullie mening hierover...???
rame
Gepost door rame op woensdag 22-11-2006 om 19:21:33
Ouderen kopen meer dan jongeren en die kopen meer de algemene muziek

Dance loopt ook niet
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op woensdag 22-11-2006 om 19:23:37
urban kids zijn van de download generatie, en concerten enzo kun je niet downloaden
----------------------------------------
betta believe that
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 22-11-2006 om 19:25:48
maar waarom 3 topics aanmaken????
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 22-11-2006 om 19:26:20
Vergrijzing + Downloaden.
rame
Gepost door rame op woensdag 22-11-2006 om 19:26:37
vrijwel alle jongeren zijn van de download generatie, ik hoor vaak genoeg mensen in de winkel zeggen: ''die kun je toch ook downloaden''
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2006 @ 19:27:08 ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 22-11-2006 om 19:36:03