Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
$-->ßåߥGúr£<--$ Gepost door $-->ßåߥGúr£<--$ op zaterdag 05-04-2003 om 19:59:23
Wat is nou eigenlijk hot&not binnen de hiphopstyle om het zo maar te noemen en wat moet je nou juist niet doen??
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-04-2003 om 20:17:59
not is zeker die MSN stylo. En hiphop is geen mode kid, waarom zou je dingen hot or not vinden. Hiphop is je eigen beleving en gevoel en niet wat anderen er van vinden.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 05-04-2003 om 20:43:30
word!
Suske Gepost door Suske op zaterdag 05-04-2003 om 20:45:02
Suske respect geven is een van de belangrijkste dingen binnen hiphop. Dit voert helemaal terug naar het onstaan van deze subcultuur. De B-Boys waren de eerste die mij mad respect gaven en in battles op de hoeken van de straten viel mijn naam dan ook met regelmaat. Doorgaans luistert men ook naar muziek en wel, ja ja, hiphop. Verder kun je wel zo'n beetje alles doen, zolang je de hoofdregel maar in het oog houdt. Respect Suske.
Wat je niet moet doen (dit valt dus in de categorie "NOT" ) is Suske dissen. Zo gauw als je dat doet, ben je, helaas, geen hiphop meer...
Maar je bent een meisje? Hoe oud ben je als ik vragen mag...? Soms houdt het namelijk niet op bij respect geven....


----------------------------------------
I don't believe you...
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-04-2003 om 21:00:40
haha ja toch
RHYME
read tha signature
Gepost door RHYME op zaterdag 05-04-2003 om 22:34:36
haha suske wat een intelligente les dit zal iedereen met zich meenemen
laat die arme dame met rust ze is pas nieuw
peeepss.....
----------------------------------------
DON'T JUDGE THE UNKNOWN SO DON'T JUGDE ME
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-04-2003 om 23:09:24
tja nieuw of niet, het gaat om die hot of not dingen en dat vind ik onzin.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 06-04-2003 om 00:12:50
verplaats m dan naar onzin
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 06-04-2003 om 13:55:13
Christus wat een onzin vraag is dit...
Ok, wat dus NOT is, is vragen wat nou hot en not is binnen de hiphop. Wat HOT is, is zeg maar de rest...
Wanneer leren al die fokking wannabe MSN/CU2/BrEeZaH/ML75-slettebakjes en dito nepthugs dat nou eens?
Welke randdebiel maakt ze wijs dat er zoiets als een gedragscode bestaat in de "scene"? Ik word hier echt schijtziek van...
Er zijn geen regels! We zijn geen club waar je in je uniform heen moet en contributie moet betalen en als je niet aan de norm voldoet weer uitgetrapt wordt...
Damn...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 06-04-2003 om 22:21:43
mag ik dan mijn "contributie" terug ?
araphor Gepost door araphor op zondag 06-04-2003 om 23:48:41
Ok, het woord 'onzin' is in dit topic zo overduidelijk aanwezig, dat ik niets anders kan doen dan het topic richting 'onzin' te duwen.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 07-04-2003 om 20:42:13
zoals ik al zei
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.