Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Terug van weg geweest, het wij praten na team is weer druk geweest om de feiten van Audio week 10 van de Eredivisie op een rijtje te zetten. Ook hebben wij het over de beef tussen L2n en Ko-eN.. Veel luister plezier, Het Wij praten na team http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=340679 | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahahahahahahahaha, ik ga echt stuk om die punchline top 5. Hahahahah L2 bellen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2006 @ 21:29:05 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Nekstlvl ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
je hebt hem verdient L2n!! ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik dacht eerst dat jullie z'n echte nummer hadden gebruikt in die shit. Verder is dit wel grappig man. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik wilde kankersukkel van de week zijn ![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
props naar dopoloog trouwens slm volgende keer beter ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2006 @ 21:38:27 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
yeah | ||
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 27-11-2006 @ 21:37 Haha ik dacht eerst dat jullie z'n echte nummer hadden gebruikt in die shit. Verder is dit wel grappig man. Het is wel degelijk zijn nummer, alleen heb ik er wat nummers tussen uit gehaald, voordat alle groupies l2 gaan bellen | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 27-11-2006 @ 21:27 Hahahahahahahahahahaha, ik ga echt stuk om die punchline top 5. Hahahahah L2 bellen. hahahaha dikke word meesterlijk | ||
![]() | ![]() |
ik wil nog props geven aan dopoloog ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hahaahahhaahahhahahah zoem zoem![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
dank u dank u..... next time i will do it better.... whahahahahah lol... wel humorshit trouwens... [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2006 @ 21:44:04 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
dat stukje over die flow ofzo van DGE is toch wel echt dope.. dope versnelling.. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Whahahahaha vet![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
fokking droge humor, props stelletje randmongolen. lag wel vlak af en toe ![]() ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Copyright. Hahaha, volgende uitzending feature ik weer mee. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2006 @ 22:40:12 ] | ||
![]() | ![]() |
en terecht ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha kenker dacht echt ff, fok zit ik iemand te bellen, kut voicemail stem hahaha wel kk mooi dit, stelletje droogkutte ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
hahah dope shit! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
wajoow vet space, ff luistere heur roflolmao @ l2n's telefoongesprek die zoemzoem flow was idd meeserlijk afmixen mag wel wat beter tho [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-11-2006 @ 23:20:03 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
afmixen? ![]() | ||
![]() | ![]() |
dat doe je tog niet, zoiets! haahahaha ga zo stuk om dat stukje, meester | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
ik bedoel maar ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
wat ik ook echt vet vind t stukje van rijmpiet ja gewoon.. dit is gewoon nog nooit vertoont weet je... 'en dat vind ik er zo mooi aan' shit hoe dat eruit komt te droog! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
RachaRach Swat ![]() |
![]() | ![]() |
hhaha kenker lauw.. wanneer komt de volgende aflevering![]() ---------------------------------------- praat waarheid, of spaar mij | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
jf kanker schijnheilige nerden jood praat tegen me dan dickrider van kipman trouwens rijmpiet en pascool zijn echte bazen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2006 @ 03:09:02 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe die punchline top 5 ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
appie Your feeling lucky punk ? |
![]() | ![]() |
haha droog man | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RachaRach schreef op 28-11-2006 @ 02:20 hhaha kenker lauw.. wanneer komt de volgende aflevering ![]() mss na de volgende audio week? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
geniale shit ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
helden shit man! geweldig![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Mck vieze kanker gay hahahahahahahahaha ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
haha geniaal ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ey zet je msn uit volgende keer ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Kanker dope! Maak een radiostation! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Word [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2006 @ 15:37:53 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
Quote: Duck-MC schreef op 28-11-2006 @ 15:37 Word Word ---------------------------------------- onderschrift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ga een stukje uitzendminuten eisen bij spook! [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2006 @ 15:57:47 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha ik ging echt stuk bij dat Zoem Zoem ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
RachaRach Swat ![]() |
![]() | ![]() |
ja haha ik ook gek.. ---------------------------------------- praat waarheid, of spaar mij | ||
![]() | ![]() |
dankjulliewel voor de hartverwarmende reacties, volgende keer wordt het een nog mooiere uitzending omdat de audiobattles dan veel spanger zijn ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Ook algemeen NLhiphop nieuws ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
word up maar dan willen we wel gesponsorde apparatuur want met de headset van m'n broertje wordt het niks ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
jo g's maak je klaar voor deel 3 ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahha omg ik ga stuk kankersukkels [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 17:50:46 ] | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
vermakelijk is dit die telefoon gesprekken fokken het een beetje op [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 23:31:34 ] | ||
![]() | ![]() |
Hallo nlhh'ers Na een lange vergadering dat zich gister avond afspeelde op een uiterst geheime locatie. Zijn verschillende mensen die aanwezig waren op deze vergadering van mening dat er nog een archief mannetje op nlhh is die dit heeft bewaart Zou die gene willen opstaan en het willen uploaden, zodat wij bij de volgende vergadering niet met lege handen aankomen ? Alvast bedankt, Einde | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |