Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op donderdag 22-03-2001 om 13:51:25
Okee, ik geloof dat ik een beetje upgrade-moe wordt. Ik heb deze bak nu al bijna 2 jaar, maar hij is me nog steeds snel genoeg (dat heb ik nog nooit gehad!). Maar is de rek er een beetje uit?

Vroeger kocht je (ik iig wel) elke 2 jaar een compleet nieuwe pc, omdat de ouwe niet meer vooruit te branden was.

Zijn de standaard PC's (die niet zo heel nieuw meer zijn) snel genoeg? En koop je dus alleen nog maar een nieuwe PC als de oude gewoon helemaal op is? Of ligt het gewoon eraan wat je erop doet (ik speel niet zoveel games). Deze bak gaat nog wel 2 jaar mee, dat weet ik wel zeker (moet ook wel, want ik heb geen geld voor een nieuwe :( )
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 22-03-2001 om 15:48:29
Sja bij ons hebben we eigenlijk in de afgelopen 15 a 20 jaar maar een paar PC's gehad 8086 ->386 toen ie uit kwam -> PII300 toen deze net nieuw was, Tussen door uiteraard wel nieuwe hardware gekocht om nog een BEETJE bij te blijven tenminste.

Sinds een paar jaar heb ik me eigen PC's en daar blijf ik heel wat beter mee bij. Hoewel ik tot voorkort eigenlijk alles op mijn eigen P166MMX 64MB deed (ja ook photoshoppe flashe en stuff) Maar daar kon je een beetje gamez wel op vergeten. Maar dat deed ik toch niet zoveel. Ik um telkens beetja gaan uit breiden en ik kon steeds een beetje meer.

Nu heb ik een PIII666 256MB VooDoo5 MEEEER dan genoeg. Photoshoppen gaat wat beter ;) Gamez... mja ik speel ze niet vaak, maar nu kan ik het tenminste als ik wil :)

Upgraden mja het is vaak wel handig een beetje bij te blijven. Maar voor de gemiddelde gebruiker is het niet nodig een PIII 800 tekopen terwijl je nog maar 3 maanden je PIII 666 hebt draaien. Het ligt er een beetje aan wat voor een gebruiker je bent denk ik. En hoeveel geld je over hebt natuurlijk :D

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.