Index / Drop je eigen audio / | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Check het als je zin heb: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=0E3A20E46AC0B65C net snel geschreven voor een vriend die zijn moeder afgelopen maandag is verloren aan kanker ging me even meer om het idee en het gevoel ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Gecondoleert man, veel sterkte zoiez ik ga luistere ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
ewNftw geef me de mic ![]() |
![]() | ![]() |
tsjah deze nummers zijn altijd wat anders dan andere, k vind um wel goed gemaakt en op deze nummers moet je ook gewoon geen klote commentaar geve. ---------------------------------------- check it | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Respect fer.... een menswaardig nummer... en gecondoleerd... [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2006 @ 22:27:27 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
thanks man ik kon zijn moeder eerlijk gezegt helemaal niet hoor ik wou hem alleen wat steun betuigen maar bedankt! [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2006 @ 22:29:25 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Mooie track man, je hebt chille stem om naar te luisteren. Wens 'm sterkte. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik luister hem nu ik vind hem echt chill, het is netzoals dat nummer van DGE het gevoel ligt erin niet zomaar iets opgenomen, maar echt wel gewoon iets uit je hart en dat klinkt dan zoiezo al dope. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
thanks man! ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
mooi gedaan man.. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nice, denk dat hij, en andere mensen die dit horen en haar kennen, hier wel steun uitkunnen halen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
die kwam straight from ya heart mang respect | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 29-11-2006 @ 23:09 Nice, denk dat hij, en andere mensen die dit horen en haar kennen, hier wel steun uitkunnen halen. ja he? daar hoopte ik ook een beetje op, wou er een soort van positieve draai aan geven zeg maar ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
props ik vind m heel netjes ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Dit is dope. Propz ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Knap om hier over te schrijven en te spitten. Ik zou dat nooit kunnen. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
jammer van die bier om wat te rappen lijn, of jammer dat het echt zo is natuurlijk maargoed props voor je goeie daad, want zo mag je iets als dit best noemen p'z | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
dope mooie tekst ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Mooi gedaan hoor JF,, @ Spelbreker,, volgens mij zegt hij 'papier' ,, i.p.v Bier. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
gecondoleerd ferry, moeilijk onderwerp, respect voor die shit. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 30-11-2006 @ 17:15 Mooi gedaan hoor JF,, @ Spelbreker,, volgens mij zegt hij 'papier' ,, i.p.v Bier. dat zeg ik idd ![]() ![]() thanks voor de reacties! ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
dope | ||
McTrica![]() |
![]() | ![]() |
zeer dope beat..zelfgemaakt? | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
beat komt van die dutchman ep volges mij? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
'Feel It' van Wu Tang Clan, als ik me niet vergis. Ik heb er ook shit op gemaakt ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
vette trek [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-12-2006 @ 17:03:41 ] | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Mooie track man, hij lijkt veel op die van Dutchman klinkt goed props ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand deze track nog? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
McTrica![]() |
![]() | ![]() |
iemand die deze instrumental kan droppen? | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Quote: McTrica schreef op 04-12-2006 @ 20:12 iemand die deze instrumental kan droppen? word Quote: lilboss schreef op 04-12-2006 @ 19:29 heeft iemand deze track nog? http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=E9ED7EF74B12F6BC [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-12-2006 @ 22:17:31 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
heey deze heeft wel iets mann.. vriend van mijn is laatst ook overleden ben ook een nummertje aan het maken maar ik weet wel die van jouw is zeker beters, deze is dope man props je stem is trouwnes ook lekker om naar te luisteren [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2006 @ 12:44:06 ] | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
oke thanks revo! drop die shizzle als ie af is man! ben wel benieuwd ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 30-11-2006 @ 07:49 (...) ja he? daar hoopte ik ook een beetje op, wou er een soort van positieve draai aan geven zeg maar Kapowski wees me op dit nummer net, zelf heet ik ook Niels en is m'n moeder op 14 maart ook aan kanker overleden. Nou weet ik dat et niet voor mij is geschreven, maar serieus, het doet me echt wat. Weet zeker dat dit hem heeft geholpen, bij mij komt hij iig wel in de playlist ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2007 @ 21:45:40 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
mooiere posts als deze van nieroth kan je niet krijgen in zo'n topic man. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Dat was me bedoeling man![]() | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
kan iemand m nog effe uploaden? tnx | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.megaupload.com/nl/?d=VHB4A5ZT ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
tnx man | ||
Index / Drop je eigen audio / |