Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 19-01-2007 om 17:27:09
voor zover ik weet had Feyenoord aanvankelijk van de tuchtcommissie van de UEFA een milde straf gekregen, 2 thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar en een boete van 125.000 euro. En nu na beroep van de aanklager van de UEFA deze straf

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 19-01-2007 om 17:28:54
ohh ok, ik wist niet dat de aanklager in beroep was gegaan.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 19-01-2007 om 17:38:53
Quote:
D_Original schreef op 19-01-2007 @ 17:21
Maarja, vanavond naar Alles Door Oefenen - Alkmaar Zaanstreek (wat een belachelijke namen ) als ADO maar wint.


ben ik het natuurlijk niet mee eens haha

btw raar dat de UEFA in een keer wel uitsluit. mja de club moet altijd boeten.
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 19-01-2007 om 17:59:14
heel klein beetje jammer voor het nederlandse voetbal, maar echt HEEEERLIJK voor mn ajax hart. En ag ja tegen de spurs waren ze zo goed als kansloos.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 18:00:37
feyenoord genakt en nederland genakt bom op die jongens daar
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 19-01-2007 om 18:56:30
Kankerzooi. Tegen Tottenham hadden ze waarschijnlijk toch wel verloren, maar was een mooi duel geweest. Bitch ass aanklager.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 19-01-2007 om 20:34:10
ze kunnen nog in beroep hoor
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 19-01-2007 om 23:40:58
jezus, ADO weer genaaid door de arbitrage! AZ kreeg te veel. En ik ben nu al tegen die nieuwe regel: Omdat Vreven schreeuwt tegen de grens (de scheids kon nie eens horen wat) kreeg ie geel en Rankovic raakte de scheids heel licht aan en meteen rood. kut KNVB!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 20-01-2007 om 01:07:05
zie onderschrift
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zaterdag 20-01-2007 om 11:55:32
Het ligt ook altijd aan iemand anders he
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 20-01-2007 om 12:13:26
ik vind die regel van scheidsrechter aanraken heel goed. ja dat het net toevallig een speler van ADO gebeurt is toeval, als een AZ-Speler het had gedaan had ik het net zo terecht gewonnen. AZ speelde bagger.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 20-01-2007 om 13:31:53
Quote:
ik vind die regel van scheidsrechter aanraken heel goed.


ben ik het mee eens, die spelers moeten eens een beetje normaal doen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 20-01-2007 om 13:47:43
Quote:
mixxman schreef op 19-01-2007 @ 17:59
heel klein beetje jammer voor het nederlandse voetbal, maar echt HEEEERLIJK voor mn Ajax hart. En ag ja tegen de Spurs waren ze zo goed als kansloos.


Precies dat gevoel heb ik ook
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 20-01-2007 om 14:37:48
fuck! verheug je je er zo op om Liverpool - Chelsea te kijken, doet sport 1.1 het niet.
Quote:
Storing gehele Casemagebied op Digitale TV zender: Sport 1.1 20-01-2007 | 13:36
Op dit moment is er een storing in het gehele Casemagebied.
Hierdoor kunnen wij tijdelijk de Digitale TV zender Sport 1.1 niet of slecht doorgeven via de Casema kabel.


Casema is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.
De verwachting is dat deze storing om 18:00 uur verholpen zal zijn.

Onze excuses voor het ongemak.


maarja dan maar PP progje
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
dap
038
Gepost door dap op zondag 21-01-2007 om 17:29:41
kut!

Feyenoord fors onderuit in Breda

Uitgegeven: 21 januari 2007 14:03
Laatst gewijzigd: 21 januari 2007 15:11

BREDA - Het aantal gifbekers dat Feyenoord dit seizoen moet leegdrinken is inmiddels vrijwel ontelbaar. Zondagmiddag was NAC Breda een ware kwelgeest. De middenmoter declasseerde Feyenoord in Breda: 4-1.

NAC Breda maakte handig gebruik van de negatieve sfeer bij de Rotterdammers. De ploeg van Ernie Brandts begon fel aan de wedstrijd en troefde Feyenoord vooral in het begin van de wedstrijd af op agressiviteit.

In de eerste twintig minuten won Feyenoord vrijwel geen duel. Bij NAC was de sfeer sowieso goed nadat de ploeg vorige week de inhaalwedstrijd tegen aartsrivaal Willem II met 2-0 had gewonnen.

Subtop

NAC, vorig seizoen nog bijna gedegradeerd, heeft daardoor inmiddels aansluiting met de subtop in de eredivisie, waar voor dit seizoen de vijftiende plaats de doelstelling was.

De Bredanaars kwamen in de twaalfde minuut ietwat gelukkig aan een voorsprong. Sander van Gessel tikte de rebound van een corner slim over doelman Henk Timmer heen.

De keeper, die in de belangstelling staat van het Spaanse Villarreal, stond echter niet op te letten en zag de bal - zonder dat hij een poging deed die tegen te houden - over hem heen in het doel verdwijnen.

Zonneveld

In de 21e minuut werd het nog erger voor de toch al zo geplaagde Rotterdammers. Ron Vlaar gaf Maceo Rigters de ruimte om tot een schot te komen. De doelpoging werd gekraakt, maar in de rebound maakte Mike Zonneveld de 2-0.

Erwin Koeman greep in door Bahia na een half uur van het veld te halen en Timothy Derijck in te brengen, maar ook die omzetting zorgde niet voor verandering. NAC bleef in het Rat Verlegh Stadion de bovenliggende partij, zeker nadat Glenn Salmon in de 60e minuut de derde Bredase treffer had gemaakt.

Geen geluk

Feyenoord had ook geen geluk na de pauze. Zowel Charisteas als Stein Huysegems raakte bij doelpogingen de paal.

In de slotfase werd het nog erger voor Feyenoord. Salmon zorgde met zijn tweede doelpunt van de middag - zijn derde in twee wedstrijden - voor de 4-0. Van Hooijdonk verzachtte de pijn daarna nog enigszins; vanaf de strafschopstip bepaalde hij de eindstand op 4-1.

Koeman

Feyenoord-trainer Erwin Koeman wilde zich na afloop van de verloren wedstrijd niet verschuilen achter de straf die de club eerder deze week kreeg van de UEFA. "Ik vind dat te goedkoop", aldus Koeman. "Zoiets mag geen excuus zijn."

Feyenoord kreeg deze week te horen dat de club dit seizoen niet meer mag spelen in de UEFA-beker wegens de supportersrellen in Nancy.

Wel was de oefenmeester teleurgesteld over de vorderingen die zijn ploeg de afgelopen weken maakte. "We hebben een goed trainingskamp achter de rug. Maar dat geeft geen garantie dat je de eerste wedstrijd na de winterstop ook wint", aldus Koeman.

"Ik had gehoopt dat we iets verder waren geweest en dat we afstand hadden kunnen nemen van de zesde plaats. Maar alles blijft helaas open, spijtig genoeg."
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 21-01-2007 om 17:35:47
Breedje DA! En beter laten die roffa gangers mijn stad heel!
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 21-01-2007 om 18:10:52
hihihi feyenoord.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 21-01-2007 om 18:12:39
en die utrechters ook mooi verslagen woehoeee
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
cml.exe
Gepost door cml.exe op zondag 21-01-2007 om 18:35:11
Vandaag 20:30 Ajax in Kaapstad op NL 3!
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 21-01-2007 om 18:42:30
half 1 is kut, half 5 slapen en kwart voor 10 op denk dat meer er last van hadden want de sfeer was nix, zonder uitsupporters ook nog is, alhoewel de tifo actie wederom schitterend was.. in de stad handjes vol meegereiste k utrechters die voor wat kabaal zorde met ME, confrontaties bleven uit.. op een zwaar offensief van 10 minuten na was de wedstrijd niet echt boeiend, schitterende goal van sneijder
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 21-01-2007 om 19:00:46
ARSENAAAAAAAL

Henry in de 94ste minuut mooie kopbal Man U verschlageeeen.

Van Persie gouden wissel.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-01-2007 om 14:13:02
Mooi dagje

kakkerlakken verliezen, AFCA wint, Gunners winnen
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 22-01-2007 om 14:19:11
NAC de gekste haha, wel vet dat ze van Feyenoord hebben gewonnen...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op maandag 22-01-2007 om 14:22:17
Leonardo gaat het denk ik wel goed doen bij Ajax, Zo iemand kunnen ze goed gebruiken.
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 22-01-2007 om 16:22:49
Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.

Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca.

De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 22-01-2007 om 16:25:05
Quote:
omebob schreef op 22-01-2007 @ 16:22
Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.

Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca.

De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''




Dat is pijnlijk, het is wel zo dat je geen idee hebt wat ze er op zetten haha
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 22-01-2007 om 16:32:43
hahahahaha heldenshit
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 22-01-2007 om 17:18:29
Quote:

Rankovic mogelijk vijf duels geschorst
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 22 januari om 17:10

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Aleksandar Rankovic van ADO Den Haag voor vijf duels schorsen. Dat schikkingsvoorstel heeft de middenvelder van ADO Den Haag vandaag vanuit Zeist gekregen.

Rankovic ging afgelopen vrijdag in de thuiswedstrijd tegen AZ (1-3 verlies) fysiek en verbaal in de clinch met arbiter Kevin Blom. De scheidsrechter stuurde de ADO-speler daarop uit het veld.

Rankovic wordt hevig protesteren, gepaard met handtastelijkheden en/of bedreiging van de arbiter, ten laste gelegd. De speler moet nog laten weten of hij al dan niet akkoord gaat met deze forse straf.


Jezus! ze slaan echt helemaal door bij de KNVB. Woww, hij loopt tegen een mannetje in een groen pakje aan! Ze zouden Blom 5 wedstrijden moeten schorsen
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 22-01-2007 om 17:20:43
Ajax missie capetown documentaire
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 22-01-2007 om 17:23:44
D_Original, ben ik niet met je eens. zie je ze bij andere sporten dan aan scheidrechters zitten?
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 22-01-2007 om 17:52:30
sporten moet je niet vergelijken vind ik, maar dan nog, als je dat bij een basketbalwedstrijd ofzo doet, krijg je waarschijnlijk een tijdstraf, iig niet een extra wedstrijd schorsing
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 22-01-2007 om 17:54:08
fok dat maar, moet je i-krant abonnee worden. en ik ga niet dat hele stuk overtypen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 17:56:27 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 22-01-2007 om 17:55:37
ik vind dat je zoiezo niet aan scheidsrechters moet zitten, die mensen bepalen het spel vanuit hun oogpunt en als er iets geen penalty is volgens hun moet je je daar bij speler bij neerleggen, en niet als een idioot hem gaan duwen ofzo..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 22-01-2007 om 19:10:17
Quote:
Bizzy_D schreef op 22-01-2007 @ 17:55
ik vind dat je zoiezo niet aan scheidsrechters moet zitten, die mensen bepalen het spel vanuit hun oogpunt en als er iets geen penalty is volgens hun moet je je daar bij speler bij neerleggen, en niet als een idioot hem gaan duwen ofzo..


word

al vind ik 5 duels ook wel veel
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 22-01-2007 om 19:23:42
Van Nistelrooy niet terug in Nederlands Elftal!!! YES! dat is echt een pak van m'n hart. Dacht even dat Van Basten een van z'n weinige goeie daden zou terugdraaien!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 22-01-2007 om 19:37:48
ik vind Van Nistelrooy na van persie de beste spits van nederland.. beter dan babel of huntelaar. die komen nog wel.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 22-01-2007 om 19:41:09
nistelrooy is held van nederland. kan niemand wat aan veranderen al post je dit hele topic vol met kritiek
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 22-01-2007 om 20:05:58
Quote:
D_Original schreef op 22-01-2007 @ 19:23
Van Nistelrooy niet terug in Nederlands Elftal!!! YES! dat is echt een pak van m'n hart. Dacht even dat Van Basten een van z'n weinige goeie daden zou terugdraaien!



----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 22-01-2007 om 21:48:08
had het niet anders verwacht, maar zoals overal wordt ie hier ook overgewaardeerd. Maarja dat vind ik, ik vind het echt een overschatte modale voetballer.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 22-01-2007 om 21:48:29
hij scoort ze wel. Kuyt niet.

Kijk naar Man U, Real nu en de voorbereiding op het WK...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 21:48:48 ]
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 22-01-2007 om 22:03:38
ik vond hem in z'n 1e 2 jaar bij Manchester ook wel iets beter, maar het laatste jaar moest ie ze op een presenteerblaadje krijgen.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 23-01-2007 om 18:55:54
Quote:
'River en Ajax akkoord over transfer Rosales'

23/1/2007 18:28

River Plate en Ajax zijn het eens over een transfer van Mauro Rosales, meldt het Argentijnse dagblad Clarín.

'Dat zou mooi zijn', reageert de aanvaller in de krant op zijn mogelijke transfer naar de club uit Buenos Aires. 'Het is een belangrijke club, met perspectief en grote spelers. En het zou een interessante uitdaging zijn', aldus de 25-jarige Argentijn, die bezig is aan zijn derde seizoen bij de Amsterdamse club.

Bij River Plate lijkt de vleugelspeler meer kans te maken op speeltijd dan in Amsterdam, waar coach Henk ten Cate hem deze competitie elf keer liet opdraven waarvan vijf keer als basiskracht. Met de komst van Leonardo is zijn situatie er niet beter op geworden.

River zou Rosales volledig willen overnemen. Volgens Clarín zou de transfer binnen enkele uren beklonken kunnen zijn. De tienvoudig international kwam in Argentinië eerder uit voor Newell's Old Boys.


Bron: VI


En Werder Bremen wil Rosenberg, maar dat is volgens mij minder concreet dan Rosales. Bron: Der Kicker


----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 23-01-2007 om 23:42:51
Quote:
Van Gaal stapt uit CBV

Uitgegeven: 23 januari 2007 23:29
Laatst gewijzigd: 23 januari 2007 23:35
ALKMAAR - Louis van Gaal stapt uit de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV). Dat deelde hij dinsdag na de met 5-0 gewonnen bekerwedstrijd tegen MVV mee.

Van Gaal nam zijn beslissing omdat hij het niet eens is met de berisping die hij onlangs kreeg opgelegd van de CBV. De CBV berispte Van Gaal wegens kritische uitlatingen aan het adres van bondscoach Marco van Basten in een interview in Sportweek.

Excuses

In een brief deed de vakbond het verzoek aan Van Gaal om excuses aan te bieden aan de trainer van het Nederlands elftal. Van Gaal weigert dat. "Ik heb met respect een analyse gegeven over het functioneren van de bondscoach."


Bron: nu.nl

Wat een mannetje is het ook
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 24-01-2007 om 07:19:29
5-0 biatch! wel maar 1 goal in de tweede helft, dat is wat minder. mja MVV, kom op zeg.
Lekkere loting, ook voor kwartfinales.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op woensdag 24-01-2007 om 18:05:48
zo maar weer richting albert heijn en daarna naar het station haarlem komt met 3700 man incl. sfeer materiaal en vocaal dus waarschijnlijk ook erg sterk, we gaan ervoor ( over de wedstrijd heb ik het verder niet tot nu toe dat moet te doen zijn lijkt mij )


ultrassssssss
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 24-01-2007 om 18:07:16
Leonardo gaat schitteren
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 24-01-2007 om 18:12:20
Quote:
omebob schreef op 24-01-2007 @ 18:05
zo maar weer richting albert heijn en daarna naar het station haarlem komt met 3700 man incl. sfeer materiaal en vocaal dus waarschijnlijk ook erg sterk, we gaan ervoor ( over de wedstrijd heb ik het verder niet tot nu toe dat moet te doen zijn lijkt mij )


ultrassssssss


Ik had ook nog een uitnodiging om mee te gaan ,met Haarlem
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op woensdag 24-01-2007 om 18:14:37
haha mijn uitnodiging geld ook nog steeds dat weet je..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op woensdag 24-01-2007 om 18:15:02
wtf gaat er gebeuren dan omebob ga je rellen ofzo? tegen wie speelt ajax?
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
omebob
AFCA
Gepost door omebob op woensdag 24-01-2007 om 18:15:47
tegen haarlem..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0203 sec.