Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 15:46:49
als ik bij windows live messenger probeer in te loggen krijg ik '' het aanmelden bij windows live messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is probeer het later opnieuw foutcode: 8004888d . . het intypen van mij email duurt ook lang.. bij elke letter moet ik 9 sec wachten.. kheb al geprobeerd overnieuw te installeren.. het op internet gelezen dat dit een vaak voorkomend probleem is.. iemand ??
----------------------------------------
TILBURG
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-12-2006 om 15:48:06
omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is

dan is de msn aanmeldservice ff plat, storing daar. Moet je gewoon wachten, kan je niks aan doen.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 05-12-2006 om 15:48:35
Gewoon een te trage computer voor Msn live? (als dat mogelijk is tenminste)
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 15:51:33
nee tis wat anders dan service tijdelijk niet beschikbaar.. ook al staat het er wel.. tis un fout in msn ofzo . . en te traag lijkt me sterk
----------------------------------------
TILBURG
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 05-12-2006 om 15:55:20
check of de datum goed is ingesteld op je pc
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 15:56:39
ja staat goed
----------------------------------------
TILBURG
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 05-12-2006 om 15:59:54
Quote:
Oplossing:
Ga naar C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
en daar zal je vast een map vinden met je email als naam. Verwijder die map. Je kunt nu weer inloggen.

Zie je de map Local Settings niet? Dan is deze verborgen. Ga in de map van je gebruikersnaam bovenin naar Extra > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven moet je het bolletje ervoor aanklikken en dan OK


al geprobeerd?
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 16:01:26
ahha jah man heb al wat gegoogled enso.. thnks voor et opzoeken trouwens maja doet et ook niet
----------------------------------------
TILBURG
brendan
sir
Gepost door brendan op dinsdag 05-12-2006 om 16:07:20
ik denk dat het ligt aan je proxy instellingen hij word waasrschijnlijk tegengehouden word door je firewall
moet je die even handmatig openzetten

suc666
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 16:13:09
euhm jah ook al geprobeerd.. maar tis un andere fout als normaal ook al staat er hetzelfde.. zeggen de mensen op forums dan.. tis dus niet zown probleem wat je 1 x in de zoveel tijd krijgt dat de service tijdelijk niet beschikbaar is
----------------------------------------
TILBURG
Real-Weirdo
Old Skool Beats FTW
Gepost door Real-Weirdo op dinsdag 05-12-2006 om 16:16:13
probeer het is met msn 7.5,live messenger is nog harstikke buggy
meer mensen hebben dat probleem(mensen die ik ken bijvoorbeeld)
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 16:34:00
euhm nog steeds etzelfde probleem
----------------------------------------
TILBURG
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 05-12-2006 om 16:42:08
druk eens bij het opstarten van je computer op F8, na het eerste scherm(bios), en VOOR het windows logo dus nog.

start hem dan op in veilige modus, met netwerkmogelijkheden. Ik weet niet zeker of msn dan werkt, maar het zou kunnen.

of je kunt op start > uitvoeren klikken en dan "msconfig" zonder aanhalingstekens intikken(en op enter duwen), en dan het bolletje voor "selectief opstarten" zetten als die er nog niet staat. daarna na het tabblad "opstarten" gaan en alles uitzetten. Het beste kun je even noteren wat er aangevinkt staat om het evt. later weer aan te vinken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2006 @ 16:42:53 ]
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op dinsdag 05-12-2006 om 17:31:39
heeft da verder geen gevolge voor het opstarte... ?
----------------------------------------
TILBURG
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 05-12-2006 om 17:56:17
als je hem in veilige modus opstart(met netwerkmogelijkheden) dan heeft dan geen gevolgen voor de volgende keren dat je de computer opstart. alleen die ene keer dat je op f8 duwt.

en dat van msconfig is ook niet gevaarlijk. Sommige dingen werken misschien niet, maar als je opschrijft wat aangevinkt stond aan het begin, kun je het dus weer aanvinken.

Als je windows pas installeert, staat er niks bij dat tabblad opstarten(behalve een rondleiding). Dan werkt windows ook. Het kan geen kwaad dus. Ik heb een draadloze internetverbinding, en daarvoor is een programma nodig, die staat bij opstarten. als die niet opstart, heb ik geen internet. ik weet dat..dus die laat ik staan.

zu. clear

edit: oh als je niet weet waarom je dit allemaal doet.. als je dit doet kom je erachter of de oorzaak van je probleem een programma is wat opstart..dat is bijna altijd t geval.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2006 @ 17:59:09 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.