Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] ]
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 28-02-2008 om 14:34:48
die gastjes in die clip zijn echt kanker ill. tof nummer ook, iemand mp3?
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 28-02-2008 om 16:03:57
http://www.smug.nl/2008/02/interview_met_kubus_and_bangba.php

Deel 2 van het interview. Met freestyle op het einde!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op donderdag 28-02-2008 om 21:45:40
Moet je toch even props geven voor het interview
Een mooi diepte interview met een luchtige sfeer..

Je mag wel een klein beetje aan je Engels werken als je nog meerdere interviews met internationale artiesten gaat doen
Niettemin, gewoon propjes

btw, BangBang heeft naar Rotjoch gekeken?
Afsluiting 'E!' lol
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Jere Gepost door Jere op vrijdag 29-02-2008 om 00:19:29
Quote:
MuSS070 schreef op 21-02-2008 @ 09:42


Hehehehe


Hey, ik weet niet waar je die foto vandaan heb, heb die maar naar 2 mensen gestuurd, en die staan zelf op de foto. Iemand heeft het uitgelekt
----------------------------------------
www.jere-me.com
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 29-02-2008 om 09:32:04
werd toch net gezegd dat ie op kubus / bangbang myspace stond ? Mooie foto trouwens
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 29-02-2008 om 09:33:00
@ Jere Stond op Kubus zijn myspace!

@ Buster Thanks voor de props. Engels is inderdaad hier en daar wat knullig. Was mijn eerste interview en was knap zenuwachtig. Zal ik zeker aan gaan werken.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 07-03-2008 om 12:15:21
http://www.kindamuzik.net/interview/kubus-bangbang/kubus-bang-bang-voor-mensen-die-willen-nadenken
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 13-03-2008 om 14:00:18
Kubus overshined Bang Bang
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2008 @ 14:56:57 ]

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 16-03-2008 om 21:49:13
Check de frontpage...

Kubus & Bang Bang Interview:
https://www.nlhiphop.nl/article.php?id=280
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
EmKay1 Gepost door EmKay1 op zondag 16-03-2008 om 23:11:11
Quote:
Iskandar schreef op 28-02-2008 @ 12:00
De clip was er ineens af en daarna dr weer op n betere kwaliteit, dus ik heb em ff geupdate.


De clip was ineens af? Je bedoelt dat de clip gestolen is van een Japanse reclame campagne?

Zie hier het originele filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=XSdhDyPhyiU

Triest.

Net zoals dat Missy Elliot het ook van hen heeft gestolen in haar nieuwe clip:

https://www.youtube.com/watch?v=OjIlocYE_Wc
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 23:13:09 ]

----------------------------------------
ZWO
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 16-03-2008 om 23:20:39
Quote:
EmKay1 schreef op 16-03-2008 @ 23:11
(...)

De clip was ineens af? Je bedoelt dat de clip gestolen is van een Japanse reclame campagne?

Zie hier het originele filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=XSdhDyPhyiU

Triest.

Net zoals dat Missy Elliot het ook van hen heeft gestolen in haar nieuwe clip:

https://www.youtube.com/watch?v=OjIlocYE_Wc


Hij zei dat de clip er ineens vanaf was. Die gasten krijgen er vast geld voor.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-03-2008 om 19:07:08
Kubus & BangBang - The Kids



beetje simpele manier op een clip te maken vind ik, maar beelden dekken de lading. Wel een van de beste tracks van het album.
Patta
Gepost door Patta op donderdag 27-03-2008 om 22:47:04
Quote:
EmKay1 schreef op 16-03-2008 @ 23:11
(...)

De clip was ineens af? Je bedoelt dat de clip gestolen is van een Japanse reclame campagne?

Zie hier het originele filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=XSdhDyPhyiU

Triest.

Net zoals dat Missy Elliot het ook van hen heeft gestolen in haar nieuwe clip:

https://www.youtube.com/watch?v=OjIlocYE_Wc


hmm inderdaad, beetje triest dat ie gejat is..
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 09-04-2008 om 17:43:05
Was dit al bekend? Lees het net namelijk

Quote:
Kubus & BangBang gaan weg bij Top-Notch
De Britse rapper richt zijn eigen label Dog’s Bullocks op en neemt zijn producerende maat mee. Op het label zullen albums uitkomen van Kubus & BangBang zelf, maar ook van andere artiesten, zoals vrouwelijke mc Lips. Het besluit valt niet toevallig amper een week nadat bekend werd dat Top-Notch zijn sales, distibutie en kantoor verhuist van PIAS naar major label Universal. “Het is een grote verandering”, zegt Bart van der Werken alias Kubus. "Top-Notch is een major label company geworden." De publishing van Kubus was al ondergebracht bij Universal. “Ik vind het geen goede zaak als mijn publishing en label onder een dak zitten”, zegt hij. “Nu ben ik helemaal vrij.”

Volgens John Reilly alias BangBang is de stap naar onafhankelijkheid logisch. Hij stond nooit onder contract bij Top-Notch, vertelt hij. Hij zag de recente ontwikkelingen bij het label met lede ogen aan. “Toen ik net met Top-Notch in aanraking kwam, was het label fris, inmiddels is het mainstream geworden”, zegt hij. “Ik wil niet op hetzelfde label als popact The Opposites.” BangBang is niet bang de goede naam en het uitstekende netwerk van Top-Notch achter zich te laten. “Alle publiciteit die we de laatste maanden hebben gehad, hebben we zelf gegenereerd”, zegt hij. “Dus kunnen we het net zo goed zelf doen.”

“Heb je ooit wel eens een hond aan zijn eigen ballen zien likken”, zegt hij over de naam van zijn label. “Het ziet eruit alsof dat het lekkerste ter wereld is. Zo moet je de artiesten op het label ook zien.” BangBang heeft een onafhankelijk en creatief label in gedachten, in de geest van bijvoorbeeld Factory (Joy Division, Happy Mondays) of Stones Throw (Madlib, Peanut Butter Wolf). Hij is in gesprek met PIAS – het label dat Top-Notch juist achter zich heeft gelaten – voor de distributie van zijn platen. Op zijn label hoopt hij artiesten uit te brengen die mensen aan het denken zetten. Op de korte termijn staan een solo-album van hem zelf en een instrumentale plaat van Kubus op de agenda.

Ondanks dat Kubus er vier albums uitbracht laat Kubus Top-Notch niet met een rotgevoel achter, zegt hij. Hij heeft ook niet het gevoel een bijzondere band te verbreken. “Ik heb in al die jaren maar een paar keer contact met Kees de Koning gehad, dus ik heb niet heel erg het gevoel dat ik loyaal moet zijn aan zijn label. Met Pie & Mash heeft hij zich nauwelijks bemoeid. Misschien hoeft dat ook niet, maar ik had het persoonlijk wel prettig gevonden. John (BangBang, red.) is een vriend van me, ik vind het prettig om met hem te werken. Er komen allemaal nieuwe kansen.”

Ook BangBang ziet het als een nieuw avontuur. “Of ik een goede zakenman ben? Dat is een goede vraag. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Kubus niets verdiende toen ik met hem begon te werken, nu verdient hij veel geld.” De kern van zijn onderneming is volgens hem kwaliteit. “Ik hoorde Don Diablo laatst zeggen: van credibility kun je de rekeningen niet betalen. Ik ben dat niet met hem eens. Als het product goed genoeg is, komt het geld vanzelf. En weet je, als het lukt, lukt het. Als het niet lukt is het ook niet erg.”

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39463990
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 09-04-2008 om 17:58:29
Hmmm,ik dank dat ik daar maar even een demo heen stuur..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Unexplained Gepost door Unexplained op woensdag 09-04-2008 om 17:59:32
Quote:
aprofourz schreef op 09-04-2008 @ 17:58
Hmmm,ik dank dat ik daar maar even een demo heen stuur..


Ik sign je wel ouwes.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 09-04-2008 om 18:00:28
Nice..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op woensdag 09-04-2008 om 18:01:03
Ik denk niet dat een eventuele Buitenwesten 2/Kubisme er nog aan zit te komen..
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Perq
Gepost door Perq op woensdag 09-04-2008 om 19:24:54
learning curve was vet, live al helemaal

jammer dat ik er toen achterkwam wat voor een knkeridioot bang bang is, en al helemaal zonde da thij kubus meegetrokken heeft in zijn achterlijke kutfilosofie. Dat constante gebitch tegen pete philly is al helemaal te grappig voor woorden, echt een 16 jarig rebelletje die bang bang. Al helemaal te hypocriet voor woorden dattie een soap op mtv heeft...

meer maak ik er niet aan vuil, alleen echt zonde dat hij kubus verkracht heeft

baggy
Gepost door baggy op woensdag 09-04-2008 om 20:16:47
tering, tijdens lijn5 Wat Anders! is er een "belletje" met Bang Bang, hij is serieus 25 minuten prekend tekeer aan het gaan die gek....vol met frustratie
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op woensdag 09-04-2008 om 20:38:19
Kubus is een held en zal dat ook blijven
Alleen jammer dat zijn beats besmeurd worden met BangBang's geblaat
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 09-04-2008 om 20:41:03
Bang Bang vind ik muzikaal zeker niet slecht, jammer van dat gedrag in de media.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 14-07-2008 om 19:26:40
Quote:
Het duo Kubus & BangBang opende maandag 7 juli voor het eerst de deuren van hun winkel Dog's Bollocks voor fans, artiesten en pers. Florian Vermeulen was erbij en maakte een reportage die je nu hier kunt bekijken.


http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data%5Barticleid%5D=4476

----------------------------------------
beng!
Tommes
Gepost door Tommes op maandag 14-07-2008 om 21:05:52
hoe dan ook een dope initatief!
----------------------------------------
Kampen Baby..
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 15-07-2008 om 01:04:01
Florian Vermeulen is een baas, beter komen die Zoominati clips snel jenge!
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op dinsdag 15-07-2008 om 02:08:34
Quote:


Morgen maar ff langs bij Dog's Bollocks dan!
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 23-12-2008 om 12:20:56
Afgelopen jaar vielen de alternatieve platenwinkels een voor een om, maar dat weerhield de rapper BangBang er niet van om er juist een te openen. Eind juni begon hij Dog’s Bollocks aan de Amstelveenseweg in Amsterdam. Het was niet zomaar een winkel: undergroundtalent kon er zelf zijn muziek komen brengen. En van elke verkochte cd zou een euro naar het goede doel gaan. Een ambitieus plan, maar een half jaar later hangt de vlag er niet meer zo florissant bij. “De winkel zal binnenkort gesloten worden”, zegt BangBang. “Ik was er gisteren nog. De jongen die de tent runt heeft al zijn enthousiasme zo langzamerhand wel verloren. Kids hebben heel enthousiast hun muziek bij de winkel gebracht, maar hun fans zijn iets minder enthousiast geweest en hebben het niet gekocht.”

Waar veel platenzaken stuk lopen op teruglopende cd-markt en stijgende huurprijzen, is het volgens BangBang meer een principekwestie. “Nederlandse muziekliefhebbers steunen hun artiesten niet”, zegt hij. “Ze klagen heel wat af dat platenzaken geen goede Nederlandse hiphop verkopen, maar als je ze de mogelijkheid biedt om de goede cd’s te vinden, geven ze niet thuis. Vergelijk het met Engeland, waar een underground genre als dubstep goed kan bestaan, zonder al te veel promotie. De enige muziek waar Nederlanders trots op zijn, is gabber.”

Niet alleen in de muzikale principes van de Nederlanders is BangBang teleurgesteld. Hij had ook gehoopt met zijn bijdragen aan het goede doel sympathie te winnen. “Maar het kan Nederlandse jongeren gewoon geen ruk schelen dat kinderen doodgaan aan kanker. Freddy, van de Jeugd van Tegenwoordig, zegt altijd: ‘BangBang, jij stelt Nederland op de proef.’ Zo zie ik het ook.” Maar de Brit geeft niet op. “Begin volgend jaar ga ik voor State TV een free fight wedstrijd doen voor Simavi. We hopen er geld mee op te halen om waterputten te maken in Afrika.”

De winkel Dog’s Bollocks is binnenkort verleden tijd, dat geldt niet voor het gelijknamige label. “In de eerste week van januari brengen Kubus en ik allebei een album uit”, zegt hij. “Op dezelfde dag. We gaan de strijd met elkaar aan. En in maart komt het nieuwe Kubus & BangBang album.”

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-01-2009 om 19:45:17
Quote:
Het duo Kubus & BangBang hebben maar liefst 7 nieuwe videoclips tegelijkertijd op YouTube geplaatst. De 7 video's zijn gemaakt voor nummers van zowel het ouder album Learning Curve als het meer recentere Pie & Mash. De te bekijken video's zijn van de nummers Beware Of The Dog, Don't Like Guns, Love Yourself, Smile, Middlefinger, King en Hot Winter's Day. Kubus en BangBang hopen op deze manier fans warm te maken voor een speciaal evenement voor het goede doel.


https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1791
dap
038
Gepost door dap op maandag 19-10-2009 om 15:00:23
Kubus & BangBang uit elkaar

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42630784

Quote:
Twee jaar lang leken ze wel getrouwd: de Amsterdamse Brit BangBang en de Zwolse beatmaker Kubus. In korte tijd brachten ze twee albums uit, scheidden ze zich af van label Top-Notch en tourden ze twee keer Nederland rond. Nu scheiden hun wegen. “Het probleem is: de Kubus-sound verandert niet”, zegt BangBang. “Hij heeft heel duidelijk een eigen stem, maar die raakt langzaam gedateerd. Bij Kubus zijn het niet de beats die zijn werk vooruit stuwen, maar de mensen die erop spitten. Ik heb dat nu twee albums gedaan, nu wil ik vooruit.” “Ik laat me leiden door mijn gevoel”, zegt Kubus daar op zijn beurt over. “Voor mij was het nog geen tijd om te veranderen. Al vind ik zelf dat er in de loop der jaren wel degelijk heel veel anders geworden is.”
RVR_
KenJeDat.net
Gepost door RVR_ op maandag 19-10-2009 om 15:25:15
Ben benieuwd hoe BangBang nu gaat komen en nog benieuwder naar Kubus. Had een deel van het interview met bangbang, of nu; Johnny Boy; ook gezien op 101barzTV (vrijdag avond).

Daarin zij hij ook het ook zo meer van dat hij eerst zijn naam had gevestigd met kubus beats, niet omdat hij de sound dope vond maar omdat hij wist dat de fans/'the kids' die Kubus Sound diggede.
----------------------------------------
I havent got a clue what's going on.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 19-10-2009 om 18:46:40
het zal verdomme tijd worden
----------------------------------------
Jos de Boss
rIVENJE
Gepost door rIVENJE op maandag 19-10-2009 om 18:56:00
Vind ik echt onzin, Kubus is één van de beatmakers waarvan de beats stand-alone draaibaar zijn. Heb je geen rapper voor nodig om daarop los te gaan.
----------------------------------------
http://www.nederhoppers.nl
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0264 sec.