Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Goed zo? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
is dat wel peper ![]() Maar wat wil ej zien dan? ---------------------------------------- argh | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 25-03-2007 @ 17:52 ![]() Goed zo? ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Eerst een goedkeuring krijgen voordat er iemand begint te miepen Ik wil graag zien: Fruit en groenten in de vorm van het Wu-tang teken [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2007 @ 17:57:48 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
ja is goed hoor ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Lijkt op Cayenne peper. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
check die Jozo Dope opdacht btw ---------------------------------------- argh | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wist niet pcies meer hoe t wutang teken was ik hoop dat t goed genoeg is ![]() ![]() ga heel stoer met je lievelings poster op de foto ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Dope ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2007 @ 19:19:44 ] ---------------------------------------- argh | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
*kuch* dame *kuch* | ||
![]() | ![]() |
hehe thomas ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha mizou, die foto ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Mizou, mag ik jouw groupie worden? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 25-03-2007 @ 19:16 ik wist niet pcies meer hoe t wutang teken was ik hoop dat t goed genoeg is ![]() ![]() ga heel stoer met je lievelings poster op de foto ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
haha gaaf man ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
- Ik wil graag dat je je favoriete rapper op papier natekent zodat je samen met hem kunt poseren! [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2007 @ 17:47:34 ] | ||
![]() | ![]() |
haha dope pic livio! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
anoniem over de straat ik wil zien um 2 wattenstaafjes gebogen in een rondje met een briefje van 50 eu of meer erin [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2007 @ 18:50:17 ] ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe dope, tekening lijkt ook nog eens dope rappers naast mekaar ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
kuchslijmkuch ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ja ik kan ff geen wattestaafjes vinden, en wat ik meestal dan doe, is mn oren schoon maken met deze dingen, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe bigsam is een rijkman! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja, maar dat was niet de opdracht, watten staafjes moeten in een rodnje liggen en daarin het geld en niet het geld in een boog leggen met 2 haardingetjes derop [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2007 @ 18:31:56 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ja moet een vakantie betalen ![]() ----- @replay ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2007 @ 18:33:27 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
rijk ja. bigsam is zo pimp dat ie wattenstaafjes te goedkoop vind man | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
doe nieuwe opdracht dan ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
heb ik nu aan de opdracht voldaan ![]() anders wil ik graag zien wat jou heel erg kenmerkt, (mag een voorwerp zijn, of een lichaamsdeel) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja ik wil wel foto's van me tollie maken maar kijk dat mag niet van spade ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
haha dus als mensen iets moeten noemen wat jou kenmerkt is dat een (je) lul ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
nee maar ik kan niet echt met een voorwerp zo aangeven wie ik ben en waar ik voor sta... kan wel een voetbal en microfoon omhoog houden met een grote lach.. dat komt miss in de buiurt ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
nou succes! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
beter verzin je een nieuwe ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
pff zo moeilijk is ie toch niet, maar ok ik wil je al je consoles (nintendo, playstation enz.) naast elkaar zien van groot naar klein, met daarvoor je leukste spel, ghaha succes [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2007 @ 18:49:13 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
deze moet ik maar ff skippen ---------------------------------------- joahh | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
beetje weinig licht maar ok.. met trots presenteer ik mijn nintendo 8-bit met natuurlijk super mario 3 ik wil graag een rekenmachine zien met daarop LOL (707) | ||
![]() | ![]() |
waar is Schduw eigenlijk? ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hier, drukdrukdruk.. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Mip for president ik heb hem ook nog steeds. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
volgende opdracht? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Had niet gedacht dat 'ie goed was maar niemand die er wat van zegt dus ik zet wel ff een nieuwe ja is goed ehmm ik wil zien je favoriete hoofddeksel op een muziekinstrument (wat dan ook) (dat opdrachten verzinnen is echt wel lastig btw, daarom doe ik nooit mee heheh) [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2007 @ 17:47:10 ] | ||
![]() | ![]() |
![]() t is bijna etenstijd dus ik wil graag dat je een kunstwerk van het eten op je bord maakt. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
eten is nog niet klaar, (heb trouwens al maccie D gegeten) maar dit is mijn kunstwerk, laat maar weten of ie goed gekeurd is, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ik reken um goed! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
ik wil graag zien een close-up van je oog ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je allerlelijkste shirt broek en schoenen op de grond, alsof dr iemand inzit. | ||
![]() | ![]() |
haha dope opdracht, moet zo weg, ff kijken of ik nog iets snel fixen kan ![]() Heb het al een tijdje niet meer aangehad, omdat het zo lelijk is [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2007 @ 19:17:10 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Waarom heb je het uberhaupt? ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kanker, ruim je kamer op!! ---------------------------------------- .... | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] |