Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 06-12-2006 om 18:33:17
John Legend


John Legend keert dit jaar weer terug naar Amsterdam. Vorig jaar september trad de zanger nog op voor een uitverkocht Heineken Music Hall. Zijn tweede album 'Once Again' komt eind oktober uit.

Naar aanleiding van zijn nieuwe album 'Once Again' tourt John Legend vanaf eind oktober door Amerika en later dit jaar in Europa. Dit album komt in Nederland op 21 oktober uit. John schakelde hierbij opnieuw de hulp in van producers Kanye West en Will.I.Am, wiens talenten ook twee jaar geleden al een bijdrage leverden aan zijn debuutalbum 'Get Lifted'. Afkomstig van dit album, wat tevens zijn doorbraak in 2004 betekende, zijn de twee hits 'Used To Love You' en 'Ordinary People'. 'Get Lifted' leverde de 27-jarige zanger drie Grammy Awards op.

John Legend, geboren onder de naam John Stevens, gaf afgelopen maandag in The Royal Albert Hall een concert ter promotie van zijn nieuwe album. Eerder dit jaar was hij nog in Nederland voor zijn CD-presentatie. Hier verkondigde hij zijn tweede album beter te vinden dan het eerste. Ook nu heeft hij weer zijn eigen nummers geschreven. 'Once Again' heeft een rijker geluid, de productie is beter ontwikkeld en ik heb gekozen voor de hoogste kwaliteit.", aldus de zanger.

Artiesten : John Legend
Datum : 17 december
Aanvang : 20.00 uur
Voorprogramma : Robin Thicke
Entree : € 39,- (excl servicekosten)
Tickets : Uitverkocht

...Ok, het is geen hiphop en het is al uitverkocht, maar gaan er misschien mensen van hier? Ik was zelf vorig jaar naar een concert van John Legend geweest en ik vond het zwaar dope eigenlijk. Helemaal wat anders dan waar ik normaal naar luister, alleen ik vond 'em toen live heel goed.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2006 @ 18:33:40 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 06-12-2006 om 19:43:50
40 euro voor een ticket vind ik íets overdreven. Wat is dat met die prijzen tegenwoordig. Sjezus. Vind John Legend wel relaxed om te luisteren soms. Achtergrondmuziekje bij het leren, zo iets.
----------------------------------------
Days to come
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 06-12-2006 om 20:25:31
hmm is kijken of ik hier nog heen kan op de één of andere manier...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 06-12-2006 om 21:34:38
Volgens mij heb ik ongeveer dezelfde prijs voor een kaartje gekocht toen, maar ik vond het zeker wel de moeite waard
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op donderdag 07-12-2006 om 01:24:57
word @ upnorth, 40 euro is veel te veel...kan ik 4 dope party's voor tjekken
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
dap
038
Gepost door dap op donderdag 07-12-2006 om 07:58:36
40 en John Legend , twee goede redenen om echt niet te gaan. Kom nou..
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 07-12-2006 om 09:29:10
Dap da's gewoon n kwestie van smaak.

de tickets in grotere ruimtes zijn steeds duurder wel... Vooral als je een nog-bekendere act wil zien, dan ben je met 100eypo nog niet klaar.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 07-12-2006 om 11:21:39
ik heb er weinig moeite mee om >30/40 neer te leggen voor een act die ik echt dope vind hoor.
dat gaat trouwens niet op voor john legend want daar kan ik niet naar luisteren.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Prism
Gepost door Prism op dinsdag 12-12-2006 om 02:34:44
John Legend is dope maar ik ga niet.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.