Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
victorymystery Gepost door victorymystery op donderdag 07-12-2006 om 20:02:58
Check deze track effe oke mijn stem is te laag je hoort de tekst vaag maar de beat is best wel lauw.
Maar goed is pas mijn eerste audio.


http://www.soundclick.com/bands/pageartist.cfm?bandID=629162
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 07-12-2006 om 20:05:46
dit klinkt kut
die beat is wel mooi jep maar daar blijft het bij..

als je van te voren zelf al weet dat je stem te zacht staat.. waarom fix je dat niet ff..

zoiezo dit klinkt alsof de beat en de stem door de mic zijn opgenomen..

heb je wel opname software?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 07-12-2006 om 20:08:41
Gevoelige shit als eerste track , moeilijk moeilijk.

Allereerst hoor ik dat de tekst erg simpel is. Je flowt is niet helemaal vol soms moet je woordne lelijk uitrekken om in de maat te blijven. mensen uuuuuiiiiit hun visie , om het even duidelijk te maken.

Je flow is ook erg vervelend en eentonig. alleen je laatste woord je rijm word laat je eigenlijk flowen. Waardoor je elke keer het zelfde krijgt en het irritand word.

Probeer je tekst op de beat te schrijven zodat je niet de hele tijd AH! tussen door hoeft te zeggen , het klinkt nu een beetje als een freestyle.

Blijven gaan , succes.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
victorymystery Gepost door victorymystery op donderdag 07-12-2006 om 20:21:27
Quote:
SLM040 schreef op 07-12-2006 @ 20:05
dit klinkt kut
die beat is wel mooi jep maar daar blijft het bij..

als je van te voren zelf al weet dat je stem te zacht staat.. waarom fix je dat niet ff..

zoiezo dit klinkt alsof de beat en de stem door de mic zijn opgenomen..

heb je wel opname software?


Thanks man en ik weet de flow moet beter en zoals ik al zei de beat is opzich wel dope maar heb geen opname software ofzo maar kom ik nog wel aan hoe dan ook mijn tweede track wordt doper beloof ik jullie.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.