Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
brok Gepost door brok op donderdag 22-03-2001 om 16:44:29
na bijna een jaar of wat uit roelatie te zijn geweest.

desalnietteminneplus jullie gevechtbek onderling heb ik toch een oproepje. Ik heb sinds een paar maanden de dingen niet echt goed gevolgd, maar nu blijkt er weer wat op til met camping en gratis zuip en weettikveel wat ... blijken er toch wel weer een paar landgenoten van me tussen te zitten. Dus direct ff de concertdata getsjekt, en geen belgische optredens ???????????

Wij hadden gehoopt met het organiseren van tivoli en de nederhopavond in belgiê een beetje beweging te creëren, maar dat blijkt dus ijdele hoop. Gaan we der dus gewoon weer voor.

Oproep aan alle belgische OIP'ers; vraag massaaal promotiemateriaal om te gaan plakken, loop alle jeugdhuizen en jeugdbewegingen plat om ervoor te zorgen dat we dit jaar niet weer uren onderweg zijn om een optreden te tsjekken. Het moet te doen zijn om wat optredens naar belgiê te halen.

Voor de mensen die in Belgisch brabant wonen, wie is er vrijwilliger om zoiets als de nederhopavonden (genre in de duivel) te helpen organiseren in de studentenstad leuven? Nederlandse en belgische groepen, alleen nederhop (dj's/graffers/rappers/breakers)
Alle voorstellen zijn welkom, geen reacties, geen feestjes)Verder had ik ook nog graag het adresimeeel gehad van diegene die instaat voor de reservering der Belgische kaartjes voor festival.


Om mijn maandenlange afwezigheid een beetje goed te maken: elke OIP'er belgisch en/of nederlands die ooit op zoek is naar een slaapplaats in Leuven (B)om te bekomen van een feestje zonder nog vervoer naar huis te hebben: bellen maar, altijd welkom.Er is altijd plek voor 20 man, neem genoegen met een luchtmatras.
tom van waeyenberghe, tiensevest 37, appartement 51, 3000 leuven.
Dit alles op 6 minuten stappen van het station!
Vrouwen en kinderen eerst!

adiosdorp
brok
Ragja Gepost door Ragja op vrijdag 23-03-2001 om 11:13:59
Hoi,

ik ben dus de Belgische contactpersoon: als je tickets wil reserveren voor het OIPfestival dan raad ik je aan te melen naar Loc, die mijn rekeningnummer zal doorgeven.

Verder wil ik er alles aan doen om de Osdorp Posse nog eens naar Belgie te halen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 26-05-2001 om 17:13:13
Hmmmz een vaag topic dit

Is 66 keer bekeken. En slechts 1 reactie

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 27-05-2001 om 12:35:57
ja wie komt er nou uit belgie ...
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zondag 27-05-2001 om 12:51:44
> ja wie komt er nou uit belgie ...

en zou het toegeven
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 31-05-2001 om 10:23:42
Belgie is wel kicke land hoor!
Ardennen is zeker cool, leuk landschap, alleen zo verrot dat die belgen net DAAR weer frans gaan praten, en je naar de wc moet en blijkbaar toch niet echt veel van de frans lessen die je op school had heb begrepen, waardoor je een restaurant binneloopt, naar de wc gaat, weer terug loopt, zon mens tegen je aan begint te lullen, en waneer je dan zegt, IK KOM UIT HOLLAND BITS, ze je toch raar aan gaan kijken.. zouden ze nou wel of niet neérlands kunne lulle.. MAAR belgie is wel cool dus..
----------------------------------------
Signature
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 31-05-2001 om 11:03:13
Scrum: alle Belgen kunnen meer dan 1 taal spreken/verstaan, Engels zeker. Dus de uitdrukking "BITS!!!" is geen onbekende voor ze, ze doen alleen net alsof wanneer het hun uitkomt (tzijn af en toe net fransen).
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Ragja Gepost door Ragja op vrijdag 03-08-2001 om 04:14:57
'Bitch' is een teef, 'bits' is bot... Snap je?
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.