Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
HAVO 5 na al een glansrijke cariaire te hebben gehad op VMBO-T en werk in een cafe'tje in Culemborg ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
hoeveel verdienen jullie moeders per uur en hoe oud? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben de zoveelste 3 havo idioot ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Havo3 | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 15-12-2006 @ 14:37 coffeeshopvoorkeuren: Koffiedik, Sarisani Sjeah, Koffiedik en Sara zijn de shit, vooral koffiedik heeft lekkere 7,50 zakjes, en sara ziet er gewoon meesterlijk uit. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jeppa De Kapitein! ![]() |
![]() | ![]() |
Ben afgelope maandag gestopt met me sgool ![]() dee Small Business & Retail Management maar vond er geen reet aan dus dattt. Nu werk zoeke en thuis studie ofzo volgend jaar ---------------------------------------- Ik ben die gast die vastberaden tachtig jonko's achter elkaar klapt, en lam praat omdat ik daarna met gemak acht flessen drank klaar. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Ochtendkrant und 5 vwo Nt+ WisA. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
School: 2e jaars Accountant (Rijksuniversiteit Groningen) Werk: vakkenvullen en bier drinken ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
timmeren ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Owjah, dit ging over school enzo, ik doe Sound & Vision/Mediatechnologie in Utrecht, eerste jaars. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
communication en multimedia design, avans breda, werk: eveneens vakkenvullen en bierdrinken ![]() ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb ook nog 3 jaar lang n dagblad rondgebracht, s´morgens rond 5,6 uur opstaan. Ik vond het wel dope hehe, lekker rust..Alleen soms zo fokking koud. Een maandsalaris dat 100 euro minder was dan t weeksalaris nu. Ik werk trouwens nog als vrijwilliger bij de effenaar, flyerts gooien, of op sommige plekken, scholen enzo, posters hangen. Of bij andere zalen of festivals uitdelen, in ruil voor gratis toegang tot bijna alles wat ik wil, en n vrijwilligersvergoeding. en de rest van mn wekr is niet zo belangrijk. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
school: mts+ niveau 4 ROC Leiden Werktuigbouw versneld (ivm havo-diploma) ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 17-12-2006 @ 15:05 (...) Sjeah, Koffiedik en Sara zijn de shit, vooral koffiedik heeft lekkere 7,50 zakjes, en sara ziet er gewoon meesterlijk uit. yupp... yupp.. yupp.. yupp.. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
'Ondernemer' en fulltime systeem/netwerk admin ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
fulltime smoker ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Doordeweeks Havo 5 EM profiel.. Weekend.. werkende bij bedrijf bell sell.. Telemarketing.. 6,44 netto per uur ben 16.. dus verdiend wel chill.. Volgend jaar ga ik HBO IBMS doen.. sta toch momenteel een 10 voor engels.. en economie ligt me ook nog wel 8 of zo.. dus tsja logische keus ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
School: MBO Detailhandel Werk: Free Record Shop | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 19-12-2006 @ 18:48 Werk: Free Record Shop Das tof man, hoe oud ben je? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
18 | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm zou ik ook wel willen doen, ik ben 16, is er een minimum leeftijd daar? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Nee, ik heb ook een collega van 16 geloof ik | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
School: MBO Niveau 4: Commercieel Bank & Verzekeringen, ROC Flevoland Nu: Halfjaar stage: Assurantie!Totaal (assurantiekantoor) Werk: C1000 Almere Buiten ghehe ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 14-12-2006 @ 22:07 LoL.. Parttime werk: Facilitaire dienst.... ( 20 uur per week) School: Avond-school VWO atheneum te roc, profiel E&M ( eco en maatschappij) ( 18 uur per week) heb jij je vwo diploma in 1 of 2 jaar nu ? ff vraagje dus | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe administratieve lowbrain op het MBO momenteel stage daarna klaar met opleiding. Op zaterdag werk in het Distrubutie centrum van Deen, groente en fruit. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
zit je op horizon? ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Ivoz Yes TheMajetsics |
![]() | ![]() |
werken we niet meer in 2010 ![]() | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Doe een MSc. in Finance atm. Ook werk ik als Risk Management Assistent bij een private bank ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Muzikant/Producer opleiding in Rhoon. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
4e jaar Small Business & retailmanagement, afstuderen in Amsterdam. Hierna waarschijnlijk pre-master psychologie ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 14-12-2006 @ 21:52 werk fulltime, makelaar. en doe in de avonduurtjes wat dingetjes om voor mezelf te starten. haha damn. | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
small business & retail management.. 1e jaars nog n baantje erbij vinden ;p ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
ICT papiertje binnen gehaald. Momenteel beetje vast met wat ik verder ga doen. ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
haha livio, zo zie je maar ![]() nu zie je tenminste ook wat die lui in pak je aan kunnen smeren als je er geen verstand van hebt ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
fulltime sloper bezig met recordlabel bezig met andere winstgevende projecten (internet based) | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Papa Doc heeft dit topic opgestart ik doe Sportmanagement in Haarlem 3e jaars nu | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
MBO Sounddesign in leeuwarden ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
tweedejaars SPH in groningen ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Snaba_Dog schreef op 08-02-2010 @ 18:23 MBO Sounddesign in leeuwarden Is dat op die popacademie? | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Mediavormgeving derde jaar! en ik werk op zaterdag in een fietsenwinkel en ik werk savonds doordeweeks en op zondag in een supermarkt. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Neeet, dat klinkt wel erg druk zeg ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: revo schreef op 09-02-2010 @ 12:38 (...) Is dat op die popacademie? Ja man. ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: revo schreef op 09-02-2010 @ 12:38 (...) Is dat op die popacademie? zit kraan ook toch ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Kraantje P? Voor zover ik weet niet man. Weet wel dat die gast die half kaal is van dope D.O.D op mn school zit ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Kraantje zit/zat daar op de Pop Academie, hbo dus.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] ] |