Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
Sadar
Gepost door Sadar op maandag 15-01-2007 om 23:15:09
ja dat bedoelde ik eigenlijk, als agent mag je dus niet zo nu en dan een pretsigaret opsteken?
en ik geef je wat dat betreft groot gelijk dude
----------------------------------------
son get wrec
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 15-01-2007 om 23:16:51
Nee, volgens mij niet want als er dan een boeiing neerstort en je wordt opgeroepen mag je niet onder invloed zijn.. Het is voor de wet ook illegaal, het wordt alleen gedoogd en als smeris mag je de wet niet overtreden..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:17:29 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 15-01-2007 om 23:17:33
voordat je bij de politie gaat (in opleiding bedoel ik dan) mag het ook niet toch, ze gaan je ook testen of je voordat je je aanmeld nog heb gebruikt hehe

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 15-01-2007 om 23:19:55
Ach, dat zal wel meevallen.. Ik ben het niet meer van plan te doen en met mijn uitleg zullen ze vast genoegen nemen..

Moet je eens indenken hoeveel smerissen ooit eens geblowd hebben, als ze die allemaal wegsturen houd je geen politie meer over..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 15-01-2007 om 23:20:55
ja het gaat meer om de paar maanden daarvoor ofzo

die voorselectie voor de opleiding is wel zwaar man hehe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 15-01-2007 om 23:22:13
Valt mee. Ik heb er veel vertrouwen in.. Heb een prima voorbereiding gehad. Ik weet wat ze willen horen, rollenspel ben ik in getrained, heb 8 weken stage gelopen bij het korps, ben taalvaardig, sportief dus kommaarop!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 15-01-2007 om 23:23:05
hehe ik heb die voorselectie ook gedaan maar viel in de 1e ronde af. Bleek stiekem toch een strafblad (slechts aantekeningen) te hebben haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:23:42 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 15-01-2007 om 23:23:52
Meen je niet man? JIj? Smeris? Hehe, hadden ze wel iemand gehad die z'n mannetje stond
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 15-01-2007 om 23:32:30
ja man, ik wist niet wat ik wilde gaan studeren en dacht ja die opleiding is wel cool weet je.. en dan ook nog is betaald krijgen ook.. Dus ik was helemaal gestopt met drugs enzo hehe.. krijg je op je 1e gesprek te horen dat je iets teveel aantekeningen hebt staan op je strafblad.. Na 10 minuten stond ik alweer buiten. Was echt niet tof man.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 15-01-2007 om 23:33:11
Kan ik me voorstellen.. Gelukkig heb ik dat niet.. Dan zou ik echt niet weten wat ik moet gaan doen..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 15-01-2007 om 23:34:22
ja ik had me er ook helemaal op ingesteld en toen moest i dus ineens andere studie zoeken. Nog geen 2 dagen later zat ik op school en 6 maanden later weer met die studie gestopt.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 15-01-2007 om 23:36:09
Last minute studies zuigen aars ja.. Ben ook met mijn last minute gestopt dit jaar..

Zullen we anders ff in slowchat verdergaan Foute ons, slechte voorbeeld enzo..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:36:17 ]
killa Gepost door killa op dinsdag 16-01-2007 om 00:27:44
Quote:
Duck-MC schreef op 15-12-2006 @ 15:38
Beter blunt vloei


jazeker veel lekkerder dan papier vloei. Check http://www.trueblunt.com en http://www.royalblunts.com. Dit zijn de beste blunts ouwe.
lekker spacen!!!!!!!!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 00:21:02
http://www.azarius.nl/news.php?newsindex=153

liever niet.
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 22-01-2007 om 00:26:10
ochja gaat ze uiteindelijk alleen maar geld kosten ik kom wel aan mijn wietje ook zonder shops
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 22-01-2007 om 00:28:16
word naar brutus maar denk eerder dat het de andere kant op gaat (dat het dus meer gedoogd wordt en misschien zelfs ooit wel legaal)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 00:28:38 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 22-01-2007 om 00:29:13
dat is waar, maar het zal jou dan ook meer geld gaan kosten waarschijnlijk
----------------------------------------
Jos de Boss
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:29:34
ik zou het wel aight vinden als die coffeeshops zouden opflikkeren..

maar dat is niet te verwezelijken omdat er mensen zonder broodwinning komen te zitten e.d.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 22-01-2007 om 00:31:15
wat heb je nou voor last aan die coffeshops?
----------------------------------------
Jos de Boss
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 00:31:57
als t al verdwijnt gaat dat niet zomaar, veel protesten denk ik. Ik kom ook wel aan mn wietjes ja maar ik zit toch wel graag in de shop met wat vrienden enzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 00:32:19 ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:32:50
die mensen die bij mij op het plein parkeren om naar de coffeeshop te kunnen.. de jongeren die bij mij op het plein hun troep niet opruimen nadat ze hun joint hebben zitten smoken.. de jongeren die bij mij op het plein geluidsoverlast veroorzaken tijdens het opsmoken van die joint.. ik kan nog wel wat opnoemen?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 22-01-2007 om 00:34:37
dude wat lul je... dat blijf je tochwel houden als shops zouden verdwijnen.. parkeren doen mensen ookwel voor andere bezigheden en gesmookt wordt er toch wel
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 00:36:10
niks vergeleken met t alcoholprobleem waar niks aan wordt gedaan..
en wat heb ik nou te maken met die gasten die de auto bij jou zetten . De smokers die t goed doen en geen overlast veroorzaken, vallen niet op eh, daar heb je geen last van. Alleen die paar % die die auto bijv. bij jou zet, denk daar maar over na anders..
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:36:51
ze gaan niet meer bij mij op het plein parkeren want er is hier verder niets..
en smoken dat gebeurd ook wel.. maar niet meer op het plein want de shop zit tegenover het plein.. ze komen uit de shop en gaan op het plein hangen.. terwijl als ze het ergens anders halen ze dat ook daar nuttigen..

@ ziek jij hebt er niets mee te maken.. maar ik wel..
en daarnaast zit er een basisschool vlakbij en dat vind ik ook niet zo geweldig...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 00:38:26 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 22-01-2007 om 00:37:25
Quote:
Ziek schreef op 22-01-2007 @ 00:36
niks vergeleken met t alcoholprobleem waar niks aan wordt gedaan..


word, wiet en hash worden zwaar gedemoniseerd terwijl alcohol gerelateerde problemend minstens zo dringend / niet dringend zijn
----------------------------------------
Jonkonize!
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 22-01-2007 om 00:45:52
ga dan niet bij een hangplek wonen
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:46:20
ja ik ga ook verhuizen
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 00:50:55
SLM, het probleem waar jij t over hebt is niet representatief voor t hele coffeeshopgebeuren, zoals ik al zei, de smokers die geen overlast geven zie je niet, en ik weet toch zeker dat t percentage herrieschoppers bij alcoholgebruikers hoger ligt.

Als iedereen nou zou gaan smoken bij voetbalrellen in plaats van alcohol te drinken? Oh, welke rellen eigenlijk dan? Niks tegen alcohol, maar wel tegen zo'n hypocriete veroordeling van softdrugs terwijl ze doen alsof alcohol niet bestaat.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:52:01
ja okee.. maar ik ben natuurlijk niet de enige die zon overlast ondervind.. ik heb verder van weinig dingen last.. alleen die meiskes enzo die met een lachkick in de bios je film verneuken..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 22-01-2007 om 00:54:04
die zijn niet stoned hoor
----------------------------------------
Jonkonize!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 00:54:47
t enige wat je de hele tijd zegt is wat mensen doen als ze gesmoked hebben, beter geef je inhoudelijke argumenten?
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:57:13
het is slecht voor je!

nee ik zeg al enige last die ik ondervind is de geparkeerde autos de troep en het geluid.. locatie gerelateerde overlast dus.. ik ben verder wel een tegenstander van blowen en doe het zelf ook niet maar dat kan ik niet in woorden uitleggen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 00:58:18 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 22-01-2007 om 00:57:40
vind je dat alcohol en roken verboden moet worden slm?
----------------------------------------
Jonkonize!
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 00:59:59
nee, dat het is slecht voor je was ook bull heb het al wat uitgebreider neer gezet..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 22-01-2007 om 01:02:42
je word er niet echt slimmer van
ik vind ook dat ze die leeftijdsgrens beter moeten controleren
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 01:09:33
vergelijk eens n groep mensen die zich allemaal sufgeblowd hebben met een groep mensen die kenkezat zijn. Als er herrie komt, waar heb je de meeste kans op herrie? Met wie kun je nog t beste praten? Welke groep zal alles onderpissen? Welke groep weet de volgende ochtend niet meer wat voor shit ze allemaal hebben gemold? etc, etc.

Zo braaf ben ik ook niet en verantwoord en shit, maar je bent blind en hypcriet als je t alcoholprobleem niet ziet en tegelijkertijd wel op t softdrugsbeleid staat te pissen omdat je veel bier hebt gezopen. Praat maar als je je bril weer hebt .
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 01:12:04
dude ik val je niet aan.. daarnaast vind ik dat ze ook met alcohol wat meer mogen controleren en shit.. ook zie ik heel vaak mensen stoned in de klas en nooit zat.. leren gaat niet meer zo vlot als je stoned bent.. maar ik heb schijt aan de rest dus daarvoor hoef je het van mij niet te verbieden.. maar ik zou kapot gaan als een familie lid zijn/haar leven zou verneuken door/voor een joint.. verder is mijn afkeer naar blowen een gevoel dat ik heb dat ik met geen pen kan beschrijven.. dus het heeft ook weinig zin om dat te proberen..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 22-01-2007 om 01:15:49
altijd gezeik man
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 01:16:30
ok ok ok. dus t komt er gewoon op neer dat je wilt dat t stopt omdat je n afkeer hebt die je niet kunt uitleggen? Da's goed.

Voor de rest denk ik altijd..ik kan advies geven aan iedereen over verschillende dingen, maar uiteindelijk moet iedereen weten wat hij of zij doet, zo ook met wiet/hasj, als iemand stoned niet goed kan leren hattie niet moeten blowen.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 01:18:59
nee ik vind niet dat het moet stoppen omdat ik het niet chill vind.. ik zou het helemaal niet erg vinden als het verboden word.. maar ik vind niet dat het daarom moet stoppen.. ik zei al eerder dat ik geen goede gronden kan vinden waarom ze het zouden moeten verbieden..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 22-01-2007 om 01:21:17
ok. hebben we dat ook weer gehad.

nou ik ga even mn leven verneuken volgens jou, zie je.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 01:22:50
nou snap ik waarom je zo in de verdediging schiet.. ik bedoel alleen maar dat niet iedereen even verantwoordelijk er mee om kan gaan.. verder weet ik het ook niet.. ik zou het mooi vinden als het allemaal opflikkerd.. ik heb er weinig last van als het blijft.. maar ik ben een hater..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 22-01-2007 om 01:27:31
Slm donder uit dit topic dan als je geen smoker bent
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 22-01-2007 om 01:28:27
de mensen die er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan die blijven toch wel alles doen om die shit te verkrijgen
----------------------------------------
Jonkonize!
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 01:28:34
Quote:
L2N schreef op 22-01-2007 @ 01:27
Slm donder uit dit topic dan als je geen smoker bent


ik zat in het juiste topic.. het ging immers over smoken..
nog wat te missen PM me dan.. je vervuilt dit topic door zo offtopic op me te haten.. tut tut..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 22-01-2007 om 01:33:22
nee, dit is VOOR smokers, niet over smokers en je huilende gezeik over extra auto's rotzooi en overlast. Bullshit ik haat die mensen die over blowers praten alsof ze weten wat het is. En eerlijk de troep?? wat dan? zie je vloetjes en tippies op de grond?? as???
geparkeerde auto's? kan je nu niet meer in je straat voetballen?? Geluid??? watt heb je zelf nooit muziek? En als je die mensen niet op het plein wilt zien, ga je toch lekker naarbinnen. Fucking emo gezeik. ga groenlinks stemmen ofzo

Owja ik smook nu een hele lekkere jay, dus ik ben ontopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 01:33:52 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 01:36:36
Quote:
L2N schreef op 22-01-2007 @ 01:33
nee, dit is VOOR smokers, niet over smokers en je huilende gezeik over extra auto's rotzooi en overlast. Bullshit ik haat die mensen die over blowers praten alsof ze weten wat het is. En eerlijk de troep?? wat dan? zie je vloetjes en tippies op de grond?? as???
geparkeerde auto's? kan je nu niet meer in je straat voetballen?? Geluid??? watt heb je zelf nooit muziek? En als je die mensen niet op het plein wilt zien, ga je toch lekker naarbinnen. Fucking emo gezeik. ga groenlinks stemmen ofzo

Owja ik smook nu een hele lekkere jay, dus ik ben ontopic


ik reageerde op een bericht dat in dit topic werd geplaatst dus ga daarheen met je klachten..ik heb jaren geblowt ik weet wat het is.. geparkeerde autos nu kunnen wij onze auto niet meer parkeren ik voetbal wel op het veld... troep, blikjes flessen etensresten... jawel ik heb wel muziek en die wil ik ook kunnen luisteren zonder dat ik hem zo hard moet zetten dat ik mijn eigen buren tot overlast ben.. en ik heb PvdA gestemt.. verder als je nog wat wil janken PM me dan..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 22-01-2007 om 01:49:43
Je weet blijkbaar niet wat het is als je zo dom loopt te lullen, dat "jullie" je auto niet meer kunnen parkeren is bullshit je woont bij een waarschijnlijk druk plein met coffeeshop enz, denk je dat al die auto's van coffeeshop bezoekers zijn? En al was het zo, jammer dat kan je niet op die mensen afschuiven. En die shop zit zeker altijd vol met 100 mensen met allemaal hun eige auto, en er zijn zeker maar 5 parkeerplaatsen? bullshit dus. Als je zelf blowde wist je ook dat niemand op een fucking veldje staat te blowen? wie de fok is zo space, iedereen zoekt een bankje. Die flessen zijn gewoon van je g vriendjes die ook voetballen. En als je je muziek zo hard moest zetten dat je buren gingen klagen, was zeker al je hele fokking flat naar de gemeente gestapt, of woon je in een villa aan het plein? Verder is dit geen gejank, jij bent degene die hier loopt te janken over fokking flesjes op je veldje en geluidsoverlast. Saai persoon, als er buiten geluid is ga je er op af. En ik zei dat je groenlinks moest stemmen, ik vroeg niet wat je had gestemt.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 22-01-2007 om 01:58:10
kerel heeft het nog niet helemaal door.. trekt een beetje snel conclusies.. ik woon op een plein, op dat plein staat een bankje.. erstaan zon 30 huizen op het plein.. en zijn zon 45 parkeerplaatsen.. de coffeeshop zit in een straat tegenover het plein, waar weinig parkeergelegenheid is.. wat betreft de autos.. ik zie vaak mensen hun auto parkeren en daarna de shop ingaan, soms zijn ze net zo snel weer weg maar vaak ook niet.. de flessen en andere rotzooi is in de meeste gevallen van de mensen die hier zitten te blowen... ik woon niet in een flat ik woon in een herenhuis.. als er buiten op het plein geluid is ga ik er niet op af.. als ik geluid wil creeer ik mijn eigen geluid wel.. daarnaast is het zo dat de dag dat jij kan bepalen op wie ik moet stemmen.. de mensheid vrijwel is uitgestorven en de apen aan de macht zijn..

overigens voor de liefhebber een stuk uit een artikel van een of andere hoogleraar bij een of ander instituut..

Recent concludeerde de rechtsfi losoof Kinneging
(2005) nog dat cannabis meer dan vijftig keer zo kankerverwekkend
is als het roken van sigaretten, dat het gebruik van cannabis
leidt tot ernstig geheugenverlies, dat het gebruik van cannabis leidt
tot apathie en motivatieverlies waardoor de gebruiker wordt gereduceerd
tot een passief individu, dat de meeste cannabisgebruikers
nog op school zitten of studeren en dat hun cannabisgebruik leidt
tot schooluitval en slechte leerprestaties, dat cannabis verslavender
lijkt te zijn dan alcohol, dat cannabis in het verkeer even gevaarlijk is
als alcohol en ten slotte dat gebruikers van softdrugs minder goede
studenten, minder goede ouders en minder gewaardeerde werknemers
zijn. Als we deze hoogleraar moeten geloven, zijn er meer
dan voldoende redenen om ons nog eens te bedenken alvorens over
te gaan tot volledige legalisering van softdrugs. Cannabisgebruik
lijkt volgens deze opsomming van gevaren vrijwel zonder uitzondering
te leiden tot verslaving, stupiditeit, apathie en kanker en de
gebruiker wordt vrijwel zonder uitzondering een belasting voor de
medemens en de maatschappij als geheel

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 22-01-2007 om 02:07:31
jonge, je snapt mijn punt nogsteeds niet.

JE ZEIKT OM BULLSHIT,JE GAAT NIET DOOD ALS JE NIET KAN PARKEREN,JE GAAT NIET DOOD VAN EEN FLES OPZIJ TRAPPEN,JE GAAT NIET DOOD VAN EEN PAAR LACHENDE KIDS OP STRAAT
enne je mag stemmen wat je wil was meer een opmerking.
En val ons smokers hier gewoon niet lastig met je kanker onderzoekjes en gezeik over overlast en bullshit, want we weten beide dat je gewoon weer eens interesant zat te doen.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.