Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
Download kratis en voor niets de nieuwe mixtape van Dj Law ''Second Assignment Mixtape'' http://www.djlawmixtapes.com/ Met onder andere Surya, Robian, Brainstorm, DRT en Jerome XL, Kiddo Cee, Engel en Daniel, Maestro Mikel en Lucky... Hij's best dope! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, en stiekem staat Escalatie Team er ook op. Effe downloaden dan maar. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
die track van pat is officieel gekke negershit ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
mixtape is dope, heb hem gechecked en ben aangenaam verrast.. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zijn dat allemaal freestyles ja ik heb m net binnen ga morgen goed luisteren ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Deel een zijn wel allemaal freestyles inderdaad, maar van deze weet ik het niet. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
geen freestyle nee | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
heb die tracks van patreez en surya geluisterd, en dikke shit. patreez is in mijn ogen 1 van de hardste mc's van nederland maar hoezo staat er freestyle bij? dat zijn echt geen freestyle's ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Dope freestyle hoor. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
tja zo noemen ze dat omdat het op gejatte beats is.. verder weet ik het ook niet.. trouwens, feline, dopa en robian komen ook heel sick ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
![]() | ![]() |
die tracks van feline en robian ben ik niet zo gek van maar die van dopa is weer zieke shit ja ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
is die eerste ook dope? ben het nu aan het downloaden maar shit gaat niet echt snel ofzo ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
halve zool is een held! haha nee, euh... sja in de VS noemen ze brag and boast vaak freestyle, en wat surya zegt dus dat ze op genakte beats freestyle noeme.. das vaak omdat veel rappers brag and boast op gestolen beats droppe op mixtapes enzo.. en dit is dan weer een mixtape waar gestolen beats op staan, en daarop droppen ze vaak brag and boast wat ze dan freestyle noemen?? ik ben de draad kwijt verder geloof ik dat hier maar 1 freestyle op staat, die van brainpower... tenzij hij zijn intro heeft geschreven.. haha | ||
Patreez is weer de enige die met een grapje aan komt. Kankerrrrrr serieus Surya die komt hard man. Hehe lucky en mike zijn grappig. Ik haat rappende vrouwen. Ze hebben toch net zoveel hersen inhoud als wij ? waarom kunnen zij er dan niks dopes mee dan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2006 @ 19:58:05 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
owja ik vind kiddo cee ook hard komen | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik ga m nu checken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2006 @ 20:17:04 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben uhm aan het checken ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
check die van dopa nuggaz, die is echt hands down ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
ik ben niet in de mood voor liefdes gedoe daarom vind ik denk ik Patreez het beste komen op de mixtape. Dik het beste. Die van lucky en mikel kende ik al , die vind ik ook wel lijp. Voor de rest niet echt veel speciaals gehoord ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patreez schreef op 20-12-2006 @ 19:19 ... verder geloof ik dat hier maar 1 freestyle op staat, die van brainpower... tenzij hij zijn intro heeft geschreven.. haha zou me niks verbazen ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 20-12-2006 @ 20:16 ik ben niet in de mood voor liefdes gedoe jij moet die track nog es een paar keer goed luisteren en beter je huiswerk doen, schatje! | ||
Nourdin_Bukake heeft er zo langzamerhand genoeg van ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 20-12-2006 @ 20:16 ik ben niet in de mood voor liefdes gedoe edit: shit patreez was me voor maar je hebt de clue inderdaad nog niet begrepen van die track valt me van je tegen [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2006 @ 20:21:31 ] ---------------------------------------- ik heb een pipa, sukkel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 20-12-2006 @ 20:16 ik ben niet in de mood voor liefdes gedoe daarom vind ik denk ik Patreez het beste komen op de mixtape. Dik het beste. Die van lucky en mikel kende ik al , die vind ik ook wel lijp. Voor de rest niet echt veel speciaals gehoord let bij dopa vooral op de achtergrond geluiden. dan snap je em volgens mij wel. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
toch bedankt voor het compliment arihasj! | ||
![]() | ![]() |
haha ik hoorde de beat en het begin en heb verder gezapt naar het volgende nummer, ik zal hem later nog eens checken. eerst even nul7negen afluisteren ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Haha, toen ik die tracktitel las moest ik denken aan een soort concept als Michelle, alleen dat met drank i.p.v. mic/hiphop, vanwege die oude track 'Waarom zuip je zoveel?', bleek te kloppen ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Hehe ik dacht bij de eerste keer luisteren dat ze ex gewoon een zwaardere drinker was dan hij. En hij dus elke keer kapot ging. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Escalatie en Surya komen wel dope, verder staat er niet veel geweldigs op. Wat kan Lady D trouwens stoer praten! ![]() | ||
Ja idd wtf. Als ze rappen willen ze klinken als een man maar halen het net niet. En proberen geskilld te komen in hun tekst maar shit is echt kinderlijk. Ik haat ze ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
die feline - kudowz is wel heel hard. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
paar leuke tracks maar vooral veel zappen hoor... trek dat niet zo op deze beats. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
vind robian hard bossen | ||
Critical | ![]() | ![]() |
ik vind patreez hard bossen ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vindt eigenlijk ook alleen dat Patreez er boven uitsteekt, Dopa komt ook wel dope net als lucky en mikel. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
patreez is koning ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ey dope, die Engel & Daniël track had ik alleen nog live gehoord, niiice. De rest check ik nog wel. edit: lamme avond typfouten eruit. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2006 @ 23:51:26 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Robian is king. Wat een lines gek ![]() ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
robian is fokking geniaal ja tjek em ook op die counterpoise cd! | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
die eerste lines van patreez zijn echt geniaal ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem tot nu toe dope man, maar moet hem nog even goed luisteren. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
hij is bezig, en zonder patreez track van deze tape gehoord te hebben, ga ik ook ff op zn pik zitten; ik vind em 1 van de dopeste stem/sound van nl hebben.. zit gwn iets in die stem g | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
flow en stem zijn zeker dope.. alleen moet je wat aan je ademhaling doen man.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
vind dopaganda dopeste tot nu ! nu de andere 9 nog ff checke | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ik heb geen conditie en wil vaak hard inbossen, daarom sta ik altijd naar adem te snakken... niet al me tracks hebbe zo'n hoog hijg gehalte ![]() | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
pat is een baas rups kilt de tape wel ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
SUPER SUPER RUPS IS TANTOE SPANG!!! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha kanker patrzeez jou track klaart mij de rest check ik later nog ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
robian is tekstueel zeker goed, maar hij rapt voor mij te droog om z'n tracks echt dope te vinden. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
patreez klinkt af en toe vaagjes naar yes -r ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2006 @ 18:42:26 ] | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
mmmm ik weet niet of ik dat als een compliment moet zien | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |