Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] | ||
Merelle Brabantse BOERUUHH!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-08-2004 @ 21:39:22 damn, dat haat ik ook! 2 zielen 1 gedachte!! ![]() ![]() wat haat je????????????????????!!!!!! ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik had je niet uitgelachen hoor....![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehehe.. zal wel niet..![]() ![]() Ik HAAT jongens die meiden gebruiken als speeltjes!!!! ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: wat haat je????????????????????!!!!!! dat we niet op dezelfde camping zaten Toen ik begon met typen stond er nog niks onder jouw drop maar toen ik klaar was stonden er opeens 3 dingen tussen ![]() Ben nietzo snelle typer ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rana | ![]() | ![]() |
[quote]DopeR schreef op 24-08-2004 @ 21:15:10 [...] uhm , gordijnen naar beneden doen misschien ![]() ja duh!!!! ik heb zown rolgordijn en dna heb ej tog nog van die kut kieren:@ ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
![]() | ![]() |
Quote: Merelle schreef op 24-08-2004 @ 21:46:52 hehehe.. zal wel niet.. ![]() ![]() Ik HAAT jongens die meiden gebruiken als speeltjes!!!! Ik HAAT meisjes die doen ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
merk ut..![]() ik HAAT slome typers.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
![]() | ![]() |
Quote: uhm , gordijnen naar beneden doen misschien[/quot ja duh!!!! ik heb zown rolgordijn en dna heb ej tog nog van die kut kieren:@ oja, dat heb ik oook. Is echt klote [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2004 @ 21:52:54 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Ik HAAT meisjes die doen ![]() ![]() tsssssssssssssssss... ik HAAT mensen die mij zo belachelijk maken!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2004 @ 21:51:04 ] ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ik haat mensen die slow-chatten maar wel ontopic blijven... Maar effe serieus, het is niet mijn fora, maar stop ff met slowchat. Ik erger me eraan ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
ik haat slowchat! ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
damn was ik alweer te laat jullie typen gewoojn veel te fokking hard! ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-08-2004 @ 21:51:54 damn was ik alweer te laat jullie typen gewoojn veel te fokking hard! ![]() hehehehhe.... ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik haat oude topic die omhoog getrapt worden ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
ik HAAT vaders die op de compu wllen als je net lekker aant chatten bent.. grrrrrrrrr..![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
![]() | ![]() |
Ik HAAT gezeik over topics die omhoog worden geschopt en over slowchat... | ||
![]() | ![]() |
Quote: R-Gino schreef op 24-08-2004 @ 21:56:08 Ik HAAT gezeik over topics die omhoog worden geschopt en over slowchat... goeie... ![]() ik HAAT hetzelfde.. ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
Ik haat mensen die forumregels negeren en ik haat dat ik geen modrechten heb over ALG zodat ik niet kan editten! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik HAAT gefrustreerde mensen....![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 24-08-2004 @ 21:59:22 Ik haat mensen die forumregels negeren en ik haat dat ik geen modrechten heb over ALG zodat ik niet kan editten! ![]() maak je geen zorgen, bij deze een kick richting SLP, nu is het jou rotzooi ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Quote: maak je gen zorgen, bij deze een kick richting SLP, nu is het jou rotzooi haha had je nu maar niets gezegd he beultje? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Schop 'm dan ook naar me toe. Zodra dit topic in SLP staat gaat de zweep erover heen. Dus komt er geen slow-chat meer, maar alleen nog on-topic gelul. | ||
![]() | ![]() |
oops vergeten te schoppen ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
als iemand deze sluit dan open ik um weer! | ||
![]() | ![]() |
is dat een dreigement ? Ik haat dreigementen ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat dat het een rotzooi wordt als ik een keer een film wil kijken. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Edit: geen persoonlijke aanvallen, staat in het sticky topic van SLP [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2004 @ 16:43:22 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat persoonlijke aanvallen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
ik HAAT van 10.00 tot 18.45 werken....![]() ik HAAT breuken opruimen.. ik HAAT VERA!! ![]() ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
![]() | ![]() |
ik HAAT ene Zlatan Ibrahimovic die het halve nederlandse elftal geblesseerd schopt! (ik zag net pas de wedstrijd omdat ik woensdag op vakantie was) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Khaat mensen die mijn berichten editten. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Ik haat mensen die ervoor zorgen dat ik moet gaan editten. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2004 @ 01:59:12 ] | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
ik haat je moeder ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
![]() | ![]() |
ik haat heel moe zijn van fucking 3 weken 8ter elkaar werken... van 10.00 tot ongeveer 20.00!!!! in een koelcel van 5 graden celcius.. waardoor je je snip verkouwe en klote gaat voelen!! ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
![]() | ![]() |
Ik haat mensen die met een groep van 13, kaartjes voor de film bij me komen halen en dan alle 13 apart willen betalen. 5 hebben er OV 2 CJP 3 hebben nog een zomerkortingsbon en 1 een ongeldige kortingskaart..... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat niet kunnen slapen![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
ik haat lekke banden als je in de regen er een krijgt en nog 5 kilometer voor de beog hebt ![]() | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
haat saaie klas waarin je slechts 3 gasten kent. helemaal als je vorige klas heeeel gezellig was. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
van mijn klas ken ik bijna iedereen....helaas zitter er maar 4 meisjes in me klas en wel 20 jongens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2004 @ 17:07:25 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
o ja ontopic : ik haat de FRS hier ook, amper hiphopcd's daar. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2004 @ 17:11:49 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
IK haat de frs in geel, amper nederlandstalige hiphop! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Ik haat moej zijn van school.. Ik haat ruzie hebben... Ik haat haat.. ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
hehe heb je de grootste hater ook weer hoor![]() ik haat ruzie ook ja ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 13-09-2004 @ 18:41:59 hehe heb je de grootste hater ook weer hoor ![]() ik haat ruzie ook ja Dope!! ![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik haat Hardcore kut muziek, wat zeg ik nou, Muziek!? Het is fokking oorkanker | ||
![]() | ![]() |
Ik haat mijn fokking pc als er iemand met pc knowledge bij me langs wil komen om mn pc te fiksen... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Ik HAAT moeders die met een scheiding dreigen!!!![]() ---------------------------------------- De Wit Ginne Mens | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat ouders die aan je kop zeuren... ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik haat honden die op de stoep sgijten en jij vervolgens met je nieuwe sgoenen erin gaat staan ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] |