Index / Drop je eigen audio / | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=606830&songID=4801396 Urban ish.. check het, haat het, whatever man feed is meer dan welkom.. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry, ik vind het niet mooi. De flow is matig, rijmwoorden zijn makkelijk en inhoud is slecht. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is totaal niet mijn ding maar goed. Ik vind de titel niet echt corresponderen met de inhoud. 'Rauw op je plopkap' en dan vervolgens, geen rauwe stem, geen rauwe beat en geen rauwe tekst ![]() Als dit je ding is moet je er zeker mee doorgaan. Je kunt je misschien wat beter concentreren op je teksten. Herschrijven herschrijven herschrijven. Dat doet het een stuk relaxter klinken. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
idem.. en ook zelfvertrouwen in je tekst en zeker van zijn dat het lekker klinkt , dus niet na de eerste keer zeggen , klinkt goed" .. probeer niet alles op 1 dag.. rome bouw je ook niet op 1 dag of het moet een modelbouwpakket zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2006 @ 22:41:15 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
@Livio & Dopo zit wat in boys.. thnx.. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
lelijk ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
thnx 4 the topic kick ![]() | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je quote in je naam wat bent ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 21-12-2006 @ 23:40 je quote in je naam wat bent eh? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je bent nog kanker dom ook ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 21-12-2006 @ 23:42 je bent nog kanker dom ook je quote in je naam wat bent.. je mist een woord ofzo.. en mij dan dom noemen | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
straattaal, wat bent, wat zijn.. je weet niet ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
heb je zon online straattaal woordenboek gedownload? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
nee man heb je moeder geneukt ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
vet man.. je hebt een bejaarde gepaald.. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
der kutje was nog wel strak anders, jij neukte haar zeker ook ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
nopes verder ontopic ![]() | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
weheheheheheheheh wat is di dan ![]() en simos wees gewin stil als je niet normaal kan reageren, ait oke? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 21-12-2006 @ 23:52 weheheheheheheheh wat is di dan ![]() en simos wees gewin stil als je niet normaal kan reageren, ait oke? reageer jij ook ff normaal dan.. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
die beat is wel kaka trouwens flow is wel netjes alleen stem staat veel te hard volgens mij paar flowfoutjes maar verder best nette sjit [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2006 @ 23:57:38 ] | ||
![]() | ![]() |
vind die beat chill man.. ik weet dat jij die reggaeton niet diggt.. | ||
sTooN | ![]() | ![]() |
jah pimo je weet wat ik van die beat vindt maa ik vin je kwaliteit ver vooruit gegaan ![]() ik luister hem nu thuis op fatsoenlijke boxen ![]() en het klinkt zeker fatsoenlijk geen gekraak enzo maa je stem staat idd wat te hard maa zeker niet slegt maat ![]() maa het kan altijd beter, je weet tog | ||
Index / Drop je eigen audio / |