Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
AAAIGht kerstijd, pascool en de jongens hebben al laten zien hoe het moet, maar dat kunnen wij ook, hier dan de kerstcollab. Nu denk je vast van ja maar l2 l2, wat the dilli dan? Nou ,feestyle is het dopeste, maar als je dat nog echt voor geen meter kan(wat trouwens ook leuk kan klinken) mag je eventueel een wacke kerst track schrijven. Let wel op wack, en onderwerp kerst. http://download.yousendit.com/EE4AF29150068EC6 Dit is de beat rock hier je shit op en hossel die shit in een pm naar mij toe,bij teveel inzendingen komt er een nog onbekende jury in beweging, maar dat zal niet nodig zijn, ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
fat-nexus Ja zoiets denk ik ook ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ben down link werkt niet trouwens [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2006 @ 20:49:30 ] | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook wel mee ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik doe denk ik ook wel mee ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil ook wel mee doen, morgen drop ik wel wat. Niet freestyle hoor ![]() Uhh, moet je de acapella hebben of het stukkie op de beat? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
mc-jarno | ![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 22-12-2006 @ 23:54 Ik wil ook wel mee doen, morgen drop ik wel wat. Niet freestyle hoor ![]() Uhh, moet je de acapella hebben of het stukkie op de beat? aii zelfde vraag hier ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Fhiela schreef op 22-12-2006 @ 23:48 ik doe ook wel mee | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
yo hoeveel bars dan ofzo? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
k ga meedoen ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Goeie opmerking van Iminic, ik wil accapella's!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
ik freestyle die ish ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
mag ik em ook hier posten? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
nee, mag niet. enne me inbox zat vol dus als mensen al iets hebben gedaan? Nog een keer pm-en ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 23-12-2006 @ 15:20 Goeie opmerking van Iminic, ik wil accapella's!! dus we moeten onze accapella's naar jou sturen? ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ik stuur misschien ook wel iets, even kijken of ik tijd heb | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Monn-E schreef op 23-12-2006 @ 16:50 Ik stuur misschien ook wel iets, even kijken of ik tijd heb ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Hoeveel lines? | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ey hoeveel bars/lines L2?? Misschien dat ik ook nog een poging waag als ik teveel gedronken heb ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie toppen mijn inzending toch niet ![]() | ||
![]() | ![]() |
yo livio we kunnen wel een haagse collabo maken hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe, opzich is dat best wel een tantu spang tranga boeng boeng praprapopopopo plan! | ||
![]() | ![]() |
Ik denk dat het aantal lines 8 tot en met 16 is, en dan bij voorkeur even line-aantallen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Leipe-M N.T.S (niettestoppen) |
![]() | ![]() |
ik wil ook wel mee doen ![]() ---------------------------------------- http://www.soundclick.com/niettestoppen | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
maak niet zoveel uit hoeveel lines. de beat mag je volmaken, maar liever niet, en ik wil acca's ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe denk ik ook mee, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
jezus, hij wordt straks nog groter dan jou collab sam![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ghaha die is al gestorven volgens mij, ben alles daarvan kwijt man ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
nega wil ook graag wat droppen ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen tis niet voor eeuwig kerstmis he, ik wil uiterlijk morgenavond de laatste inzending. Accapella's in me inbox.Een freestyle doe je toch geen 2 dagen over? en een neppe tekst al helemaal niet. je kan ook maar 8 bars spitten. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ooh kerst 2006... | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
scheer je weg dap ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ben al weg, help alleen mee t topic actueel te houden. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ohh stouterd dat had ik neit door ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ey ik doe wel mee alleen dan lijkt het alsof er een helikopter achter me opstijgt. En ik kan geen freestyle droppen omdat me mic soms zomaar weg valt hehe. Maar ik maak wel wat. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
thats the spiritt ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Shit is aan je zweet zelluf...mijn deel is ingezonden | ||
![]() | ![]() |
mijn deel is ook ongezonden edit DWERG! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Mijn deel ook ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Ghaha Muss ben wel benieuwd naar jou inzending, beftekkel steez voor je kringetje ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe mijn inzending is zoals gevraagd werd, gaat over kerst en is wack ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 24-12-2006 @ 15:43 Mensen tis niet voor eeuwig kerstmis he, ik wil uiterlijk morgenavond de laatste inzending. Accapella's in me inbox.Een freestyle doe je toch geen 2 dagen over? en een neppe tekst al helemaal niet. je kan ook maar 8 bars spitten. ik zal kijken ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik schrijf shit in twee minuten, want een freestyle zou 1 bar zijn en 7 lege bars. ![]() Inzending is binnne. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2006 @ 02:46:55 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
das een beetje lame als sommigen gaan freestylen en sommigen schrijven ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Lameste is dat je waarschijnlijk geen verchil zult horen hehehe | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe, toch knal ik er zometeen ook maar een freestyle in denk ik. hahaha ik merk het alweer, 't word bar weinig.. skeit ik stuur het gewoon in. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2006 @ 13:14:09 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
L2, heb je mijn shizzle ontvangen? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
shit wordt dope denk ik!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
wanneer moet die shit af zijn? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
heute abend. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
da haal ik niet miss dak vanacht na t werk nog ergens kan tapen maar kleine kans ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |