Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ik stuur NLhiphop een buzzer! ---------------------------------------- ya diggg | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
schrik er van wakker H ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
slaap lekker dan ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
nee eenmaal wakker ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Wedstrijd lang opblijven doen? ![]() ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ga je niet winnen kerl ik sta strak van de coca cola | ||
![]() | ![]() |
ik heb daar een vet geheim truukje voor ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
alle cafeine in 1 keer op slurpen? | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik heb gewonnen![]() krijg ik nu zo`n bartender? wel van bavaria aub ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 03:47:32 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Serieus? Jij drinkt dus vrijwillig Bavaria? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 28-12-2006 @ 09:15 Serieus? Jij drinkt dus vrijwillig Bavaria? Hij komt vast uit Brabant Muss die mensen kennen niets anders daar. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
Ik mijd Bavaria als de pest. Echt alleen als er niets anders aanwezig is en er geen avondwinkel in de buurt is. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Yep, maar de kroegen daar schenken volgens mij standaard Bavaria dus je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij nooit echt bier heeft gezien/gedronken. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een pdf-bestand van 50 pagina's, en ik wil alleen de eerste 6 uitprinten hoe doe ik dat? edit: laatmaar [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 11:51:27 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bavaria is goed te doen, .... alles is wel goed te doen. Alleen bruinbier niet .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 11:54:18 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Afdrukken - Afdrukbereik - Pagina's 1 t/m 6 ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
eerste 6 selecteren /uitprinten en volgens mij kan je ook kiezen welke paginas je wil printen(denk ik. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
bedankt ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 28-12-2006 @ 11:51 Bavaria is goed te doen, .... alles is wel goed te doen. Alleen bruinbier niet .. Palm is heilig juist, Grolsch dat is pas niet weg te krijgen. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
![]() | ![]() |
Ik heb gister trouwens een te bruut kerst cadeautje gehad ! Een coke dispenser hehe -geen plaatje hehe- Het is in ieder geval een pennendop waarin je je spulletjes kan bewaren hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 15:32:24 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
palm is idd de bom ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 28-12-2006 @ 10:56 (...) Hij komt vast uit Brabant Muss die mensen kennen niets anders daar. ehh alle peeps ui brabant die ik ken, drinken hj ---------------------------------------- son get wrec | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
palm is ookwel te drinken ja. heineken is beter. maa bavaria blijft het lekkerst! voorals als ie IJS EN IJS KOUD IS ![]() heerlijk krijg egt zin in die zomer! lekker op ut strand hmmmmmmmmmmmmm | ||
![]() | ![]() |
grolsch kidds zit tenminste bite in ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
maar koen wil je niet liever een beertender dan een bartender? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik wil ze allebij ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wat kun je gebruiken als rapidshare fockt? Gelieve iets waarbij een aanmelding niet hoeft... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
eh soundclick? | ||
![]() | ![]() |
yousendit, speedyshare, megaupload ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
speedyshare.com yousendit.com megaupload.com ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
D-on heeft hem al ge-add voor je .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik heb hem al opstaan ![]() Dank je D-On [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 15:46:24 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer .. voor jou! Er is maar één manier; Liefdesliedjes! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
D-on | ![]() | ![]() |
hehe, die had ik al érg lang niet meer gehoord![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
het is zo zwaar leven ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Özcan is een fucking held. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
en mensen held noemen is tegenwoordig iets voor pauperige studenten ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Özcan is een held. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hockey homo's gebruiken het om de haverklap als een soort stopwoord ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ey dat hockey homo's het woord held misbruiken is één ding. Dat Özcan een held is is een feit. Die man brengt oplossingen voor een probleem binnen 10 seconden. Is een waardevolle eigenschap. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Zó'n held vind ik Ozcan nu ook niet , hoor ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Een held op sokken als je het mij vraagt! ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Jullie weten niet ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een haat, .. hehe en dat wordt gebaseerd op kennis opgedaan op een forum, heel doordacht allemaal.. ![]() maar, ik hou wel van jullie [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 17:12:34 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ik drink standaard duveltjes of grolsch. edit: ik kom uit brabant ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2006 @ 19:32:45 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 28-12-2006 @ 19:32 edit: ik kom uit brabant ![]() ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Wat kijk je nou weer sarcastisch op 4e kerstdag! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit, echt bier is toch Jupiler. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik drink liever sexy mixdranken, sterke dranken of coubergh, ben niet zo van het bier ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
homo! ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |