Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne Kerst! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne Kerst iedereen.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne Kerst iedereen ! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben me kaasschaaf kwijt ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
ik wens jullie een fijn kerst topic ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar iedereen | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 24-12-2006 @ 13:18 Fijne Kerst! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
ja ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ga s deaud tis nog niet eens kerst en nog laaang niet nieuwjaar. | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Hetzelfde. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst allemaal! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-12-2006 @ 13:33 deaud vieze geenstijlnerd! | ||
pitaddict yeah chicks rule! ![]() |
![]() | ![]() |
7002 rialucatceps nee ne tsrek enjif http://www.elfyourself.com/?userid=b4079391a121795e4e5f931G06122404 [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 14:23:10 ] ---------------------------------------- het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hey fijne kerst.. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst.... en smakelijk! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
eh ja fijne kerst allemaal. rustig aan enzo clishe topic btw ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
merry xmas. | ||
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 24-12-2006 @ 13:23 heb iemand em al gevondenik ben me kaasschaaf kwijt ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Youssef & Kamal wensen jullie ook een fijne kerst ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-12-2006 @ 13:33 ga s deaud tis nog niet eens kerst en nog laaang niet nieuwjaar. Kerstkaartjes stuur je ook niet op de dag zelf, en ik zei niets over nieuwjaar. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-12-2006 @ 13:33 ga s deaud tis nog niet eens kerst en nog laaang niet nieuwjaar. het is kerstavond vanavond. en fijne kerst/beste wensen aan iedereen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Apeldoorn-4L A P E L D O O R N - Z U I D ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!! ---------------------------------------- Apeldoorn you know the dopest place in the world | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
fijne kerst en gelukkig nieuw jaar je weet ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Tia_![]() |
![]() | ![]() |
Fijne Feestdage![]() | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne feestdagen allemaal. Klaar. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Stik voorzichtig iedereen. *bust nog een kut grap* Ik wens jullie allemaal geen fijne kerst, hahahahahha. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Real-Weirdo Old Skool Beats FTW ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen fijne kerst ja niet teveel drinken en veel kalkoen enzo eten ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst en zo ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-12-2006 @ 13:33 ga s deaud tis nog niet eens kerst en nog laaang niet nieuwjaar. reaguurder ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Stelletje schatten van een intertnetters die jullie zijn hier heb je een dikke pakkert. Fijne kerst ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst y'all, word maar lekker zat zondag ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
happy xmas fags! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Groeten van je moeder. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Groeten terug! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
voor mij is kerst geslaagd omdat mijn ogen het beeldscherm neit meer willen zien later ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Have a good one fella's! [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2006 @ 11:10:05 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Fijne kerst! hang maar weer de overenthousiaste amerikaan uit. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Merry Christmas! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
merry christmas klerelijers! ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
fijne maandag en dinsdag zonder sneeuw die toevallig op 25 en 26 december zijn! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 25-12-2006 @ 11:03 fijne maandag en dinsdag zonder sneeuw die toevallig op 25 en 26 december zijn! Dap dap dap, dat je geen religieuze achtergrond hebt of een familie waar je een warm samenzijn mee hebt wil natuurlijk niet zeggen dat kerst maar onzin is! Kerst is oorspronkelijk het feest van het licht, dat het godsdienstige gajus in Rome heeft gestolen en er de geboorte van Jezu van heeft gemaakt. Terwijl die niet eens op 25 december geboren is. Dus dap, ik stel voor, dat je vandaag het feest van het licht viert. Steek een kaarsje aan en denk nog eens deze wijze woorden voordat je counterstrike opnieuw opstart! ![]() | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik wens iedereen toe wat ze mij toewensen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 24-12-2006 @ 13:18 Fijne Kerst! ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
fijne kerst en @ Dap, fijne 25 december. En zie het van de zonnige kant, de Nederlandse economie sterkt door deze 2 dagen een beetje aan. | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
fijne kerst en groetjes thuis ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha livio, maar kommop het is dit jaar toch best triest als je naar buiten kijkt.. geen sneeuw niks. Straks netjes met de fam. lekker eten en alles maar dat hoeft toch niet speciaal op 25 en 26 december ![]() feest van het licht dat staat me wel aan! Zal blij zijn dat het ook vandaag weer licht is geworden ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
True, kerst begint een beetje jammer te worden. Volgend jaar vier ik het ook ergens waar sneeuw ligt. Ben het ook met je eens dat het niet speciaal op 25 en december hoeft. Maar het is wel makkelijk, soort van verplichte reünie hehe. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 ] |