Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Rapper en producer Freek Keesen, ook wel bekend als FreakyFreek, is vandaag 17 jaar oud geworden. Hij werd bekend met hits als Vicieuze Cirkel en Arnhem's Beste. Ook heeft hij collabo's gehad met rappers als Rijmpiet, L2N, Dax, Blueberry, Ekspo, Mx Fortune, Nourdin Bukake, Patreez, Huussuh, Lerremy, Greg Kerkwerper en Pascool. De directie van de Wijzen uit het Oosten wenst Freek een hele fijne verjaardag...![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
word, ook namens teringhond en co [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 00:21:18 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jaa.. ik zie nu waarom hij zo freaky is.. gefeliciteerd man ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd Freek! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
jezus, die foto ![]() gefeliciteerd! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Gefeliciteerd. Edit : Spelfout [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 00:27:37 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
aaaaaaai [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 00:26:15 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Critical | ![]() | ![]() |
gefeliciteerd g bijna een kerstkindje ofzo ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
netjes nog 1 jaar kidd ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Moeten jullie eigenlijk niet ergens knocked the fuck out aan het gaan zijn? | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
nee is een internet click ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 27-12-2006 @ 00:31 Moeten jullie eigenlijk niet ergens knocked the fuck out aan het gaan zijn? die dag is uitgesteld naar 30 december -> dan zijn zijn ouders niet thuis.. ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha wat schattig! ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik kom ook ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 27-12-2006 @ 00:33 nee is een internet click hehe nee volgensmij zijn wij een van de weinige groeperingen hier die niet via het internet verbonden zijn maar ok. het is 2e kerstdag en iedereen moest naar familie dus ja opschuiven die shit dan maer ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
FreakyFreek? is hij niet die neger van de collabo? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey gefeliciteerd | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Gefeliciteert dickhead | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha thanks dudes! ![]() -laten we de positieve energie behouden- [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 00:54:01 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
ik wil nog ff zeggen dat dit topic open moet blijven want er komen nog verassingen de komende weken ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ey iminic, drop die track dan ^^ ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
voel je je serieus aangesproken op het woord dickhead? jezus stakker ik wou gewoon een x aardig doen. wees blij dat ik je uberhaubw feleciteer. pothead | ||
![]() | ![]() |
pothead indeed ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
kijk pothead, zo kan t ook, thanx dude ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd man. nou ja bijna een man dan ![]() | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
daar moet ie nog iets meer jointjes voor roken | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
jaw gefeliciteerd, maar ik haat zulke dickridetopics. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ko-eN schreef op 27-12-2006 @ 00:55 daar moet ie nog iets meer jointjes voor roken Daar word je geen man van maar gewoon dom ik kan het weten ![]() | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
wehe zit wat in..ieg vergeetachtig..eeen klein beetje dan.. maa serieus als je merkt dat je er egt dom van word moet je stoppen want dan kan je hersenpannetje het gewoon niet aan. ligt er ook aan hoeveel je smoked natuuk. en het schijnt zelfs zo te zijn dat als je 1 jonko in de maand rookt, het zelfs een reinigend effect heeft op je bloed [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 01:00:53 ] | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
haha ''dickride'' topic,tis iemand gewoon feliciteren maar goed freek gefeliciteerd man ! ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
![]() | ![]() |
niemand houd het bij 1 per maand ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Dubstep | ![]() | ![]() |
domme treinhooligan | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het 10 jaar elke dag gedaan en ik kan geen reet meer onthouden. En dat laatste is een fabeltje geen reet van waar. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 27-12-2006 @ 01:00 niemand houd het bij 1 per maand hm ken wel mensen die het egt zelf in de hand hebben. ik zelf begon ook met 1 jonko in de maand, lang aangehouden zelfs..maar die tijd is voorbij. miss maar es minderen, check je afschrift maar es als je die hebt, en moe tje voor de gein es uitreken hoeveel doekoe je kwijt bent in 1 maand aan wiet. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Able schreef op 27-12-2006 @ 00:59 haha ''dickride'' topic,tis iemand gewoon feliciteren maar goed Quote: Petfles schreef op 27-12-2006 @ 00:20 Rapper en producer Freek Keesen, ook wel bekend als FreakyFreek, is vandaag 17 jaar oud geworden. Hij werd bekend met hits als Vicieuze Cirkel en Arnhem's Beste. Ook heeft hij collabo's gehad met rappers als Rijmpiet, L2N, Dax, Blueberry, Ekspo, Mx Fortune, Nourdin Bukake, Patreez, Huussuh, Lerremy, Greg Kerkwerper en Pascool. De directie van de Wijzen uit het Oosten wenst Freek een hele fijne verjaardag... ( Plaatje ) gewoon iemand feliciteren, yeah right. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
ik ben flo nog 15 schuldig, maar eerst turntable+mixer halen [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 01:05:39 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ongeveer 4000Euro in het jaar blij dat ik gestopt ben had bmw kunnen rijden als je dat terug rekent. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 27-12-2006 @ 01:04 (...) (...) gewoon iemand feliciteren, yeah right. shit moet je ook niet serieus nemen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
een mini is veel cooler man | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 27-12-2006 @ 01:07 (...) shit moet je ook niet serieus nemen true, vrede op aarde enzo. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Damn dan doe ik iets heel goed, of jullie heel fout. Ik smoke de laatste paar weken bijna elke week 1/2 keer en ik heb er in een paar weken zo'n ehh.... nog geen 10 euro aan uitgegeven en ik heb samen met een maat nog best wat wiet over van die 10 euro. En kheb niet maar 1 jonko gesmoked ofzo. Vrijdag hadden we samen bij elkaar zo'n 50 euro aan wiet. Ohja gefeli trouwens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 01:15:35 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
misschien moet ej dan meer in je j's stoppen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 27-12-2006 @ 01:12 Damn dan doe ik iets heel goed, of jullie heel fout. Ik smoke de laatste paar weken bijna elke week 1/2 keer en ik heb er in een paar weken zo'n ehh.... nog geen 10 euro aan uitgegeven en ik heb samen met een maat nog best wat wiet over van die 10 euro. En kheb niet maar 1 jonko gesmoked ofzo. Vrijdag hadden we samen bij elkaar zo'n 50 euro aan wiet. jij doet gewoon iets heel fouts ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Toys. | ||
![]() | ![]() |
generaliseer niet ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
roken is slecht voor je jonge ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Nou echt niet hoor want er gaat echt focking veel in de jonko's die ik smook. Het zijn gewoon maten die veel wiet hebben en ik kan ervan profiteren. Vooral dit weekend in het griftpark was abnormaaaaaal. Zo'n jonko gedraait die groter was dan een sigaar en zowat puur was. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
en voor je longen | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 27-12-2006 @ 01:16 roken is slecht voor je jonge neuken ook nou en? [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2006 @ 01:18:25 ] | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] |