Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 02-01-2007 om 19:47:12
probeer ik ook niet te zeggen.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-01-2007 om 05:00:21
nee, maar dge, en ziek en eigenlijk iedereen,Ik zet dit op internet ( ik wil niet zeggen jullie mogen het niet wack vinden, ik wil niet zeggen dit is een straight up hit ) ik wil weten of jullie die steez wel diggen en of mensen het voelen. Dit hheeeft voor de rest niets met me raps te maken, ik heb het geschreven over een echte situatie, met de woorden die ik tegen iemand wil zeggen precies genoeg niet meer niet minder, er kan niets ontbreken want jullie weten jackshit over die situatie. En dat ie dan zegt flow is rotslecht slaat nergens op, want ik kan zelf ook echt wel horen wat flow is, en ik stoor me er totaal niet aan bij me eige track, en als er wel punten waren ik vond dat ik minder flowde zou ik dat zelf als eerste horen. Als ik eerlijk ben vind ik alleen bij die zin
Door jou heb ik de liefde voor mezelf gefixt, de flow ff niet lekker lopen. en dat is als ik zoek naar dingen.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 04-01-2007 om 13:04:07
Quote:
L2N schreef op 04-01-2007 @ 05:00
nee, maar dge, en ziek en eigenlijk iedereen,Ik zet dit op internet ( ik wil niet zeggen jullie mogen het niet wack vinden, ik wil niet zeggen dit is een straight up hit ) ik wil weten of jullie die steez wel diggen en of mensen het voelen. Dit hheeeft voor de rest niets met me raps te maken, ik heb het geschreven over een echte situatie, met de woorden die ik tegen iemand wil zeggen precies genoeg niet meer niet minder, er kan niets ontbreken want jullie weten jackshit over die situatie. En dat ie dan zegt flow is rotslecht slaat nergens op, want ik kan zelf ook echt wel horen wat flow is, en ik stoor me er totaal niet aan bij me eige track, en als er wel punten waren ik vond dat ik minder flowde zou ik dat zelf als eerste horen. Als ik eerlijk ben vind ik alleen bij die zin
Door jou heb ik de liefde voor mezelf gefixt, de flow ff niet lekker lopen. en dat is als ik zoek naar dingen.


je begint op Koen te lijken met je comment
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 04-01-2007 om 13:09:17
nu maak je weer een stupid comment waarvan je straks zegt van: jaaa wist ik ook wel, maar ik ben vandaag al klaar met aan me piemeltje trekken..
dus beter kom je gewoon niet
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0144 sec.