Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 ]
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op vrijdag 05-01-2007 om 00:37:11
je moet die fuck alles mentaliteit er terug in brengen
krijg je ook veel rauwere hiphop van
ik zeg dit ook puur uit eigenbelang omdat ik meer rauwe hiphop wil
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op vrijdag 05-01-2007 om 00:48:28
Een vraagje wat moet je doen alsje pa en ma erniet voor je zijn en geen ene kk geven om ofje nog ademt, moetje dan zelf maar naar een school lopen en jeeigen aanmelden ofso wtf:S,(bij zulke mensen begint dat verwaarlozen al op soms vroege leeftijd he) jemoet tog iets om in focking leven te blijven dan ofniet dan noem eens een alternatief? .

dus even terug op dat iemand zei datje niet meteen strafblad geboren kan worden , nou alsje het zo bekijkt dus wel he.
----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 00:50:07
Je zou ook idd naar school kunnen gaan het ligt er ook aan met wat voor maatjes je omgaat. En weer weurd @ Brutus
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 05-01-2007 om 00:56:55
de meeste hier, en ja zijn toevallig blanke, die worden geboren met een pc in huis en die daarachter zijn opgegroeid, en dan hoef je nog niet gelijk een pc nerd te zijn..

de meeste allochtonen, of die iig een bruine huidskleur hebben, worden op straat gegooid van ga maar voetballen of wot.. zo is het nou eenmaal.. (en dan is er natuurlijk geen verschil tussen kleuren, maar de culturen zijn anders, dat bedoel ik ermee)

kempi is in heel andere shit opgegroeid als ik, en ik heb t goed thuis, daar ben ik trots op..

maar in iedergeval props voor ze muziek.. ik vind hem dope!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2007 @ 00:57:57 ]
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 01:05:03
Wat jij zegt is de grootste BULLSHIT, die allochtonen die naar buiten worden getrapt, kunnen ook alleen gaan voetballen hoeven niet gelijk te stelen en shit. Ik zeg niet dat ze het allemaal doen ofzo. Maar zo komt jou bericht op mij over, toen ik geboren werd ja. Had ik een computer in huis ja. Maar ga jij daar achter als klein kind? Ik niet hoor. ik ging ook mooi voetballen met me vrienden en nu hang ik nog steeds met me maatjes, het is gewoon wat je met je leven doet.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op vrijdag 05-01-2007 om 01:10:35
oke stoeprand wat er gezegt werd over alochtonen op straat vindik ok bullshit

maar wat alsje als klein kind het huis uitword gezet en je krijgt nix te eten daar moet je zelf vor zorgen wat dan
----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 05-01-2007 om 01:12:00
Dan bel je natuurlijk de kinderbescherming!
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op vrijdag 05-01-2007 om 01:14:49
ik heb voor mijn tiende nog nooit een tv in huis gehad
me pa was voordat ik geboren werd een junkie
me ma is een kankerstoner
ik ben in me kinderjaren opgegroeid in een aso buurt
die bleef bestaan vanwege de criminaliteit
ik heb sinds een half jaar internet thuis
me ma komt rond van een bijstandsuitkering
en ze heeft 3 kinderen
maar werkt zich terpletter ik heb nooit cash
zij ook niet
maar ik voel me neit aangetrokken tot criminaliteit waarom hun wel dan

----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 01:15:30
Ja idd, dan is er heus wel iemand van je familie, en dan zeg jij ja die is dood, dan zeg ik lekker ver gezocht maar goed. Dan bel je aan bij je buren en vraag je of die je helpen die bellen de kinderbescherming en word je uit huis geplaats en krijgt iemand naders de voogdij einde BULLSHIT VERHAAL!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 05-01-2007 om 02:11:26
shit komt door je omgeving g's..
als ik door wat voor reden dan ook 5weken niet naar school hoef, en ik wil gewoon chill binnen blijven, tript me moeder en kickt me buiten,, en denk maar niet dat je dan in de regen gaat voetballen ofzo,
werk niet dus skerr, je gaat chillen buiten met andere niet naar school gaande vrienden en van het 1 komt het ander om geld te maken
want je wilt gewoon alles doen, uitgaan, pattas alles
en niet iedereen krijgt 20 euries zakgeld in de week of wat dan ook en ook neit iedereen word overal aangenomen
mensen doen veel voor geld, je gaat hossele als je écht geld wilt, drugs/kleding/fietsen of wat dan ook verkopen of roven weet ik veel wat

die shit is niet in de hand te houden dan, je wilt en moet geld.. en dan heb ik het over jongeren die niet eens aan huur ofzo hoeven te denken
dus ik kan me verplaatsen in die kemp, dat als die kill op zichzelf woont, en skerr is, dat hij ook zn hossel wil zetten,
want niet iedereen heeft een topjob of goede opleiding of stimulans achter em om te studeren op zn 20e
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 05-01-2007 om 07:16:48
of je schrijft je in bij een uitzendbureau.. maar kippen slachten is zeker te min.. of vakken vullen?

nja ik heb het ook niet gedaan.. ging ook zogenaamd hosselen en toen moest ik ineens een paar maandjes op kamers en toen dacht ik was ik maar bij de Konmar gaan werken.. dus met een beetje hersens kom je der wel.. of de ene kant de ''eerlijke'' kant of de andere kant de ''oneerlijke'' kant.. maar het blijft een keuze die je zelf maakt dus je moet er niet zo over bitchen.. (dat je keuze uiteindelijk leid tot een stel dope tracks is alleen maar cool..)
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 05-01-2007 om 09:30:01
Quote:
brutus_barrakus schreef op 04-01-2007 @ 11:48
(...)
waar de fock is dan die eenheid
ik mis die saamhorigheid wel
hiphop zou nu wel de grootste subcultuur zijn onder de jeugd
maar ze zijn zo mak als een lammetje
zit amper spirit in
ik mis de grote protesten zoals de krakers dat konden doen
wat er is geen hiphoper die het goed vind zoals het is


Ik heb het een over de muziek dus niet de cultuur bij jongeren. Hiphop was terug in de dagen een ding van eenheid, bijna iedereen was cool met elkaar. Veel liefde voor hiphop, minder liefde voor het geld. En als er beef was dan was het meestal echte beef of ging het daadwerkelijk ergens over.

Tegenwoordig beeft iedereen met elkaar alleen maar voor de promotie. Zijn rappers zakenmannen, dat soort shit is gewoon nep man. Als je luistert naar de meeste hiphop die nu uitkomt ontbreekt er gewoon een groot ding, de liefde voor hiphop.


----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 05-01-2007 om 10:07:09
Quote:
die Lange schreef op 05-01-2007 @ 02:11
shit komt door je omgeving g's..
als ik door wat voor reden dan ook 5weken niet naar school hoef, en ik wil gewoon chill binnen blijven, tript me moeder en kickt me buiten,, en denk maar niet dat je dan in de regen gaat voetballen ofzo,
werk niet dus skerr, je gaat chillen buiten met andere niet naar school gaande vrienden en van het 1 komt het ander om geld te maken
want je wilt gewoon alles doen, uitgaan, pattas alles
en niet iedereen krijgt 20 euries zakgeld in de week of wat dan ook en ook neit iedereen word overal aangenomen
mensen doen veel voor geld, je gaat hossele als je écht geld wilt, drugs/kleding/fietsen of wat dan ook verkopen of roven weet ik veel wat

die shit is niet in de hand te houden dan, je wilt en moet geld.. en dan heb ik het over jongeren die niet eens aan huur ofzo hoeven te denken
dus ik kan me verplaatsen in die kemp, dat als die kill op zichzelf woont, en skerr is, dat hij ook zn hossel wil zetten,
want niet iedereen heeft een topjob of goede opleiding of stimulans achter em om te studeren op zn 20e


Hier zit natuurlijk wel wat in, maar die gast loopt ermee tekoop. Ze vinden zichzelf echt hele stoere negertjes omdat ze coke verkopen enzo en daarom kunnen hun natuurlijk ook hiphop maken. Het is gewoon zielig en kijk die stimulans hoeft er niet te zijn, maar er zijn ook genoeg mensen die met minder gelukkig zijn.En hij zit maar te zeiken ik ben zielig hehe geen medelijden met hem hoor.Maar voor de rest moet ie het allemaal lekker zelf weten ik kots op dit soort mensen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 05-01-2007 om 11:51:12
Ik vind dat SLM goede dingen zegt hierzo!
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 05-01-2007 om 12:01:33
Quote:
Stoeprand schreef op 05-01-2007 @ 01:05
Wat jij zegt is de grootste BULLSHIT, die allochtonen die naar buiten worden getrapt, kunnen ook alleen gaan voetballen hoeven niet gelijk te stelen en shit. Ik zeg niet dat ze het allemaal doen ofzo. Maar zo komt jou bericht op mij over, toen ik geboren werd ja. Had ik een computer in huis ja. Maar ga jij daar achter als klein kind? Ik niet hoor. ik ging ook mooi voetballen met me vrienden en nu hang ik nog steeds met me maatjes, het is gewoon wat je met je leven doet.


kijk ik zeg niet alle allochtonen, wat ik ermee bedoel, in de westerse cultuur groeien kinderen op straat op, en dat gebeurd hier dus ook, allochtoonse mensen hebben niet zo snel het geld om een computer ofwat in huis te halen..
ik ben opgegroeid met een computer en ja ik heb zelf me lol gezocht en zelf me matties gemaakt ik heb ook zelf geld gemaakt..
maar wat ik ermee wil zeggen, net als wat kempi zegt, je moet niet ontkennen dat straat er niet is.. want die is er echt wel, en nee pappies hoeven niet daarvoor te kiezen
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 05-01-2007 om 12:03:52
ik berijp het wel hoor als je de mogenlijkheden hebt om snel do te maken met wat illigaals dan doe je dat snel. Ik heb geen enkele rede tot klagen, k heb alles wat ik nodig heb en het meeste wat ik wil. Maar als ik snel geld kan maken doe ik het ook. Geen coke ofsow omdat me vriendin me dan afmaakt maar wel andere shit natuurlijk.
ik ga het niet goedkeuren van niemand omdat er als je wil altijd andere mogelijkheden zijn om aan geld te komen, werken bij de coop of de AH daar nemen ook echt wel allochtonen aan. Niet overal maar ik haat het ook wel als iedereen altijd maar zegt: we hebben het zwaar kunnen geen werk vinden DUS gaan we criminele shit doen.
waarom spreek ik dan elke dag allochtonen die een full-time contract hebben en die goed geld verdienen???
omdat zij zich eruit hebben proberen te werken. gewoon bek dicht en ervoor gaan. Tuurlijk zal het moeilijker zijn maar als je echt wil is die weg er ik zweer het ik zie het namelijk zovaak dat het wel goed gaat
dus nokken met al die slecht voordelen
edit
Voorbeelden ipv voordelen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2007 @ 12:04:17 ]

----------------------------------------
overdedreven dang
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 05-01-2007 om 12:07:30
Als straat zijn je doel is is het lastig om iemand te overtuigen dat ie vakken moet gaan vullen. En ik weet 100% zeker dat als een straatfiguur de optie kreeg om 500 per week wit te verdienen door 40uur te werken of door 5 uurtjes te hosselen, dat hij voor hosselen kiest. Het is een keuze, zoals SLM, al zei.


Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 12:18:40
Maar het ging er om wat die Basikrealistik zei, dat je geen baan kan krijgen met een strafblad, je kiest er zelf voor om foute shit te gaan doen. En MC-Poco ik heb ook niet ontkent dat de straat er niet is. Maar het is gewoon je eigen keuze dus moet je niet zielig gaan doen, hij had ook om ze toekomst kunnen denken en goed kunnen leren dan had hij het gezeik niet in geldnood te zitten en had hij nu een goede baan.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 05-01-2007 om 12:28:46
Je mag Poco zeggen hoor

wat je zegt is wel waar.. maar als je dan hoort dat kempi op z'n 13de al in de bak zat, ligt het tog echt niet aan die boy zelf.. neem aan dat ie dat van z'n ouders/broers overneemt.. en dan groei je er wel degelijk in op..

je mag pas officieel werken op je 15de, en dat kon hij op z'n 13de dus al niet meer.. ja dan ga je andere shit doen
maar dan had hij het alsnog kunnen veranderen want op je 18de vervalt je strafblad.. toch? naja tboeit eigenlijk allemaal niet veel.. laat hem ze pokoe maar maken
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 12:31:04
Op je 14de mag je werken in een supermarkt. Maar goed ik heb ook wel een strafblad voor een aantal kleine dingen. Maar dan ga je naar bureau halt of je betaald een boette, en je word daarvoor echt niet afgebelt bij een supermarkt hoor. Dus dat is gewoon onzin hij had kunnen gaan werken voor ze geld en ze geld op een eerlijke manier verdienen dan zou op zijn 18de levensjaar zijn strafblad vervallen en had hij normaal aan de bak kunnen gaan, hij had ook gewoon goed kunnen studeren en een goede baan kunnen hebben net als een miljoen andere in nederland.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 05-01-2007 om 12:48:47
ja maar (ow kut nu begin ik met de jamaar :p), als je op je 13de al jeugdgevangenis moet, is dat effe iets anders dan wat dingetjes voor halt of een boete voor een stukke fietslicht :p

naja fok it
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 05-01-2007 om 12:54:54
kortom het is gewoon een flapdrol.. dag
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 05-01-2007 om 13:00:52
Quote:
Stoeprand schreef op 05-01-2007 @ 12:31
Op je 14de mag je werken in een supermarkt. Maar goed ik heb ook wel een strafblad voor een aantal kleine dingen. Maar dan ga je naar bureau halt of je betaald een boette, en je word daarvoor echt niet afgebelt bij een supermarkt hoor. Dus dat is gewoon onzin hij had kunnen gaan werken voor ze geld en ze geld op een eerlijke manier verdienen dan zou op zijn 18de levensjaar zijn strafblad vervallen en had hij normaal aan de bak kunnen gaan, hij had ook gewoon goed kunnen studeren en een goede baan kunnen hebben net als een miljoen andere in nederland.

Bureau halt krijg je nooit een strafblad hoor en boetes krijgj je ook geen strafblad voor, dus niet te tof doen
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 05-01-2007 om 13:03:31
Boetes kunnen toch wel op je strafblad komen?

nm lees niet goed wat erboven staat.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2007 @ 13:04:39 ]
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 05-01-2007 om 13:08:25
Quote:
livio schreef op 05-01-2007 @ 13:03
Boetes kunnen toch wel op je strafblad komen?

nm lees niet goed wat erboven staat.


Indien een transactievoorstel of boete wordt geaccepteerd, is daarmee de zaak voor het OM afgedaan, en wordt er niks op het strafblad genoteerd. Indien de rechter de boete voor een misdrijf oplegt, komt er wel een aantekening. Maar dan heb je dus ook echt een misdrijf gepleegd, dus geen wildplassen ofzo.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 13:08:30
Inbraak enzo. Maar wat kempi heb gehad is dus gewoon dat hij naar een gevangenis moest gaan, en even met jeugdzorg praten ofzo. En daarna is er niks meer aan de hand.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 05-01-2007 om 13:09:44
bij halt kun je wel een strafblad kijgen, je krijgt eerst 3(geloof ik) aantekeningen een soort van waarschuwingen en als je dan nog iets doet krijg je volgens mij gewoon een strafblad
----------------------------------------
overdedreven dang
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 05-01-2007 om 13:09:50
Straat wordt nogal geromantiseerd.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 05-01-2007 om 13:12:00
Strafbladen worden geromantiseerd
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 05-01-2007 om 13:14:45
jij moet je mond houden met je plakplaatje
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 13:16:41
Kempi is gewoon wack, man fucking aansteller is het!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 05-01-2007 om 13:17:48
hehe nee maar is toch zo?

Quote:
Maar goed ik heb ook wel een strafblad voor een aantal kleine dingen. Maar dan ga je naar bureau halt of je betaald een boette, en je word daarvoor echt niet afgebelt bij een supermarkt hoor.


heel veel winkels letten er dus wel op of je een strafblad heb of niet. Doen alsof het niks voorstelt voor je 18de is zo dom. Je staat namelijk wel als bekende bij de politie aangeschreven en daar wordt je niet blij van.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 05-01-2007 om 13:17:59
Quote:
omebob schreef op 05-01-2007 @ 12:54
kortom het is gewoon een flapdrol.. dag


Quote:
Stoeprand schreef op 05-01-2007 @ 13:16
Kempi is gewoon wack, man fucking aansteller is het!

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 13:19:57
Waarom ben ik nu wel aan de bak dan? ik heb een goede baan hoor.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 05-01-2007 om 13:21:25
Omdat ik eerlijk gezegd ook niet denk dat jij een echt strafblad hebt maar aantekeningen. Als jij zegt dat je er met boetes en bureau halt bent vanaf gekomen heb ik niet het idee dat er echt een strafblad is opgesteld.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 13:22:32
Dan kan zo zijn inderdaad, maar alsnog maakt het niet veel uit, iedereen kan aan een supermarkt baan komen, daar gaan ze echt niet kijken of je iets gedaan heb of niet.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 05-01-2007 om 13:23:11
en met strafblad kun je ook een goede baan krijgen alleen zul je je dan van onderop omhoog moe\ten werken wat nioet makelijk is maar zeker wel mogenlijk
----------------------------------------
overdedreven dang
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op vrijdag 05-01-2007 om 13:24:23
aantekeningen worden vernietigd op de dag dat je 18 word
strafblad is blijvend
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 05-01-2007 om 13:25:47
Tis gewoon zo dat als je vanaf een jonge leeftijd al met die shit bezig bent dat het in je gaat zitten, je staat bekend bij de politie en alles en dan wordt je inderdaad niet zo snel meer aangenomen. Hier ga je gewend aan raken en dan denk je fok it, ik verdien m'n shit wel met rotzooi verkopen. en op een gegeven moment kan/wil je niet anders. En tegen die tijd ben je volwassen en kom je gewoon nergens anders meer aan de bak.

Feit blijft wel dat het uiteindelijk je eigen keus is, maar of je daar vroeg genoeg achter komt en de juiste kant kiest...
----------------------------------------
Jos de Boss
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 05-01-2007 om 13:31:02
Quote:
Jos de Boss schreef op 05-01-2007 @ 13:25
Tis gewoon zo dat als je vanaf een jonge leeftijd al met die shit bezig bent dat het in je gaat zitten, je staat bekend bij de politie en alles en dan wordt je inderdaad niet zo snel meer aangenomen. Hier ga je gewend aan raken en dan denk je fok it, ik verdien m'n shit wel met rotzooi verkopen. en op een gegeven moment kan/wil je niet anders. En tegen die tijd ben je volwassen en kom je gewoon nergens anders meer aan de bak.

Feit blijft wel dat het uiteindelijk je eigen keus is, maar of je daar vroeg genoeg achter komt en de juiste kant kiest...

word
----------------------------------------
overdedreven dang
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 13:33:12
Ben ik het mee eens, maar ik vind wel dat als je je leven vroeger zo verneukt heb dat je later niet zo zielig moet doen van ik kan me geld niet verdienen zonder te hosselen. Aan wie heb die dat te danken? niet aan mij hoor ik heb niet gezegt ga een strafblad zoeken!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 05-01-2007 om 13:35:03
wie gaat dit vervelende topic is sluiten
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 13:35:37
Als je het vervelend vind dan post je het toch niet? :o We discussieren gewoon dat Kempi wack is.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 05-01-2007 om 13:39:24
als ie wack is hoef je toch ook niet te discussieren, het irriteert me gewoon dat zo'n kneusje zoveel onnodig aandacht krijgt..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 05-01-2007 om 14:26:15
Quote:
Stoeprand schreef op 05-01-2007 @ 13:35
Als je het vervelend vind dan post je het toch niet? :o We discussieren gewoon dat Kempi wack is.


Het is een feit dat kempi wack is, daar valt dus niet over te discussieren.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 05-01-2007 om 14:50:58
maar z'n muziek is dope!

en laatste woorden naar stoeprand; ik heb ook bij een supermarkt gewerkt en daar vragen ze iig wel of je een strafblad hebt
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 05-01-2007 om 14:54:28
Quote:
omebob schreef op 05-01-2007 @ 13:39
als ie wack is hoef je toch ook niet te discussieren, het irriteert me gewoon dat zo'n kneusje zoveel onnodig aandacht krijgt..


Er zijn vele ergere kneusjes die teveel aandacht krijgen. Wat Kempi maakt is wel ok, niet altijd origineel, en hij vind zichzelf heel wat, en t lijkt alsof hij maar 1 manier ziet om t eleven en dat is dom.

Maar toch..tracks zijn vaak wel ok.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 05-01-2007 om 14:59:43
Ik heb ook bij een supermarkt gewerkt, bij mij vroegen ze het niet hoor.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 05-01-2007 om 15:08:46
bij de Appie iig wel :p
BasicRealistiK
RealistiK Tilburg
Gepost door BasicRealistiK op vrijdag 05-01-2007 om 15:15:51
Ik vind kempi niet fake , alshij rapt over wathij voelt enwat hij meemaakt , watvoor kut leven hij heeft , zo is hiphop tog begonne ofniet dan, opde straat spitte over je problemen.

je bent pas nep alsje je eigen niet bent alsje spit kijk bijvoorbeeld darryl -.-

niemand rent weg voor die kleuter
----------------------------------------
Ik heb de smaak te pakken ik proef de overwinning , Zout maar op want zoetjes spit ik zuur , naar een bittere herinnering
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.