Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op maandag 01-01-2007 om 19:28:17
check deze sjit .....Flex Master A ft J thag samen Jflex
rippen deze sjit ....We nemem de scene over

peace out

http://www.soundclick.com/flexmastera
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 01-01-2007 om 19:37:56
Ik vind het niet echt dope.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Halve_Zool
tot de schijt ons dood
Gepost door Halve_Zool op maandag 01-01-2007 om 19:41:12
ik ook niet

en aangezien het niet geweldig is is claimen "de scene over te nemen" ook niet echt handig
----------------------------------------
Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben.
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op maandag 01-01-2007 om 23:48:58
niet strak ingerapt, de clipping is de enige vorm van compressie, klinkt als of het is ingerapt over een telefoon in een wc hokje. de beat zelf is al wat beter en komt opzich wel tot zijn recht. en verder ben ik ook niet zo heel erg onder de indruk van je tekst.
----------------------------------------
myspace
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op dinsdag 02-01-2007 om 16:55:50
Quote:
Skiz schreef op 01-01-2007 @ 23:48
niet strak ingerapt, de clipping is de enige vorm van compressie, klinkt als of het is ingerapt over een telefoon in een wc hokje. de beat zelf is al wat beter en komt opzich wel tot zijn recht. en verder ben ik ook niet zo heel erg onder de indruk van je tekst.


jow ....mic is ook kut komt een betere aan ma voor ik al die dure sjit ga aansgaffen ..moet ik wel eerst een beetje dope kunnen spitten ....dus da ben ik aant werken ..over de beat tja dies gwoon van soundclick ergens geript ...en verder de tekst...ik kan die sjit wel beter ..ma ik ga nie egt overdreve toffe lines bossen als deze sjit tog ma voor de oefening is .....

en die andere 2 peeps die t wack vonden ....wat kan er dan beter aan ....

zou graag nog wat feed krijgen van iemand die me tips en wat hulp kan geven met t flowen ...da blijf ik nu tog al een poos op steken ....

EDIT: de bovenste 3 tracks op mijn soundclick zijn de nieuweste oefen tracks dus die kunnen ook gecheckt

peace out
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2007 @ 16:58:41 ]

----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.