Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 03-01-2007 om 22:00:10
Ik heb Replay converter via torrent gedownload, een prog waarmee je vids, die je via keepvid.com hebt gedownt, kan converteren naar .wmv en .avi en dergelijke. Ik had net een clip van Youtube gedownt, met als bestandsnaam iets van jded2wed87, was geen probleem. Maar alle andere die ik wil downen hebben telkens als bestandsnaam get_video en dan zegt Replay converter dat ie het file type niet kent. Naam wijzigen werkt ook niet. Herkent iemand dit en heeft diegene wellicht een oplossing?
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 03-01-2007 om 22:11:41
ik ken t niet, maar ik gebruik zelf altijd urlsnooper om die dingen te downloaden. Die filtert media-urls uit pagina's, ook die van youtube enzo. Zo kun je elke link zien. Vervolgens kun je zelf kijken welke link goed is, en downloaden met flashget ofzo.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 03-01-2007 om 22:18:00
edit: zelf opgelost, gooi maar dicht
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2007 @ 23:23:23 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.