Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
wat moest je checken want nu ben ik nieuwsgierig.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
lindaaaaaaaaa![]() heb je nog met haar? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2007 @ 16:55:07 ] ---------------------------------------- .... | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Wat doet die oude man daar? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 23-01-2007 @ 16:54 lindaaaaaaaaa ![]() heb je nog met haar? ja man die oude man is geluids technicus.. en je heb geluk dat je de fotograaf zelf niet ziet want dat is echt een enge zombie | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 23-01-2007 @ 16:56 Wat doet die oude man daar? Oude mannen op hiphopfeestjes zijn grappig, bij de melkweg was zo'n gast een keer een poster aan het stelen | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Geluidstechnicus staat in t publiek? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 23-01-2007 @ 16:54 wat moest je checken want nu ben ik nieuwsgierig.. nee iemannd zei dat ik ooit iest over jou gezegd had, maar dat was dus niet zo ![]() ---------------------------------------- .... | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
dat is spade main of apro die zag er toch ook zo uit ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 23-01-2007 @ 16:58 Geluidstechnicus staat in t publiek? ach gewoon chillen toch ![]() de fotograaf :p | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Haha freaky shit. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 23-01-2007 @ 17:00 dat is spade main of apro die zag er toch ook zo uit WTF! ja dank je ,Zo oud ben ik niet . ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
zou die gast helemaal rechts van zijn 3 biertjes tegelijk genieten? | ||
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 23-01-2007 @ 17:19 dat is een chick met een camera zou die gast helemaal rechts van zijn 3 biertjes tegelijk genieten? ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha nee! | ||
![]() | ![]() |
wel die band van d'r tas loopt precies tussen haar tieten door ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha was meer van nee! dat meen je niet! ![]() Zal wel niet zo'n mooie chick zijn dan | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
je ziet een beetje groen vent.. ziek? | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Je ziet een beetje groen knul, voel je je wel goed? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
great minds think alike | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik voel me lekker! Tnx for askin tho'! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 24-01-2007 @ 14:02 Haha ik voel me lekker! Hoe zou dat nou komen..... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij zat er een grote dikke smile achter die zak verstopt, die moet zich prima voelen! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
kenker knipafval ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hets goed te smoken hoor, plus voor de prijs die ik betaald heb klaag ik niet. | ||
![]() | ![]() |
daar koop ik alleen z'n zak van als ik een cake moet bakken ofso werkt chill als je er boter van maakt maar om het te roken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Vent je moet niet zo nagelbijten btw!!! ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha dope foto wim GGG wanneer gaan we nog is chillen? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ajoh ik rock die 1's en 2's ook wel zonder nagels dus who cares. | ||
![]() | ![]() |
je chick die ieuwl zegt ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ey niet zo fronten brutus want de laatste keer dat ik een pic van jou zag had je haar tot aan je ballen. @ Lil'J dunno man, ben een tijd niet in vliss geweest, over een tijdje party @ arsenaaltheater toch? Kas/Ray/0118 enzo? Check je daar zou ik zeggen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2007 @ 15:24:11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet doemaar eens luisteren Vent. 'En die blaadjes die gooi je weg... weg... weg...' | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
nederwiedewiedewiet ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man, daar krijg je een stenen hoofd van. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dit lied gaat over een plant... ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
e900 ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wie is er nou moe na een 23-uur-durende-busreis? Niemand toch? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
nee want als je moe word pak je gewoon een snoepje!!!![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe daar zitten wel wat snoepjes in.. Welk feest is dat? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
@ swike, foto doet het niet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2007 @ 18:24:40 ] | ||
![]() | ![]() |
headliner, beursgebouw eindhoven.. volgens mij was het met nieuwjaar.. ik wist niet eens dat er foto's gemaakt waren ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe dope is dat altijd, als je dan de volgende dag die foto's zag. Wist je nog wel dat je shirt uitwas? Dat was ik namelijk ook altijd vergeten, daar schrok ik altijd van haha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 24-01-2007 @ 18:23 doet niet! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
@ muss.. wat je zegt, toen ik deze foto zag vroeg ik me ook meteen af of ik me shirt nog wel had!!! nee ik heb daar flink lopen weg dwalen.. keer iets anders dan me suf blowen op een hiphop party... [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2007 @ 18:28:33 ] | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
haha kanker droog swike ![]() | ||
![]() | ![]() |
hebbie geen foto van die chick ? die naast je zit ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: scheeereen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
edit: hahah die kop daarachter. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2007 @ 18:47:00 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
Ik en den ViezeRik yeah baby![]() ik en Peternell de mascotte ![]() den ViezeRik ![]() ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha wat eervol! die laatste foto ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 ] |