Index / Muziek / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=346 | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Idd was te verwachten, het grote nederlandse publiek kent alleen Brainpower en Raymzter als het om nederlandstalige rap gaat. En Raymzter vind ik zowiezo niet thuishoren bij de TMF awards ![]() Dus wat dat betreft mag Hersenkracht em gerust hebben..... | ||
BlaZe | ![]() | ![]() |
hahaha hebben jullie ook nog dat tmf "nieuws" gelezen wat erna eronder stond?? Quote: Brainpower maakte de grootste entree bij de tmf awards en hij kwam binnen op een zware motor. En daarmee is zijn imago als ruige rapper zeker bevestigd. Hahahahahah damn yo!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ruige rapper ja toch, brain is hardcore | ||
Loki Dope Dingo ![]() |
![]() | ![]() |
SCHREEUW HET UIUIUIUIUIUIUIUIT!!!!![]() ---------------------------------------- En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee | ||
Obay CARAJOO ![]() |
![]() | ![]() |
lmao wat my betreft verdient hy alle tmfawardtjes die hy krijgt. wie kijkt naar tmf anyway!!!!!!!!!!!! | ||
MC Yep Alles kan, weet je dat nou nog niet man? |
![]() | ![]() |
WHOEAAAHAHHAHAHHAHAHA! Die ruige Brainpower op zijn stoere zware motor. Of was het gewoon zijn Aprillia-brommertje? Trouwens wie heeft zijn mix afgeluisterd? Wat een wacke, niets-inhoudende, door zijn producer bedachte flutteksten poept die gast eruit zeg,.... nee dan die vette verse flows van die andere kliek.............zzzZZZzzz.......geef mij maar een lila pauze..... ![]() ---------------------------------------- [d'OPK] - Nederlandstalige Hip Hop | ||
Tre | ![]() | ![]() |
Ken Gert-Jan(brainpower) van Alphen. Hij is al lang bezig met deze shit. Hip-Hop zit in zijn bloed, net als bij mij. Jammer dat commercie je brein op hol doet slaan. Als je eenmaal in dat systeem zit dan moet je wel(money rules!). Heb dit op zijn site gezet: we bouwen we bouwen anders is er nix om van te houwen ben aan �t bouwen zolang ben aan �t bouwen, d�r komt geen eind aan die gang heb gezien wat er gebeurd als je niet bouwt op zoek naar goud maar een junk wordt niet oud een van de jongens een van de club geroken aan die dope, geen weg terug, blub gasten zien glijden, terug komen en verdrinken blij dat ze weer gaan bouwen, maar verleiding laat een boot zinken hier wordt het verschil bepaald ben je een bouwer of ben je al laaaaaaang achterhaald dacht altijd dat bouwen over reputatie ging van knecht naar soldaat van soldaat naar king shit meegemaakt, shit gedaan hoeveel? ok laten we gaan duidelijk dat geld de rode draad is in dit leven de vraag is niet wat kan ik voor je doen, maar wat ga je me geven rijk worden, iedereen schraapt geld bij elkaar rijk worden, al is �t voor even maar maak je geld, bouw ernaar zorg voor je mensen, ook al zijn �t er maar een paar we bouwen we bouwen anders is er nix om van te houwen bouw aan werk, familie en relatie doen wat je moet doen ook al val je uit de gratie maar wat hebben we daar? Jaloezie en afgunst drijft ons uit elkaar de grootste glimlach in je gezicht hou je zelf voor de gek, rijp voor het gesticht heb je nix met mij? jammer, dan maar je de deurtje voorbij ondertussen blijf ik bouwen want ik heb een hoop om van te houwen wat wordt �t koud, waar is iedereen gebleven? ze bouwen nog door, maar zijn gestopt om je te geven te laat, je hebt �t zelf laten gebeuren enige wat je over hebt is een gebouw vol scheuren de wereld zit vol met slopers wachten, wachten, wachten op dat moment zielige hopers wat je geeft, zal uiteindelijk terug komen een hele mooie wereld in mijn dromen Iedereen bouwt op zijn eigen manier! | ||
Index / Muziek / |