Index / Internet en computer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=BdE0duZgkC4 Lauwe track, relaxte vid. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
kk dik, metz is sowieso dope heb je de mp3 ook? ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Metz over het algemeen geen donder aan. Hehe, Steen komt wel dope. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2007 @ 13:22:51 ] | ||
volumebeats | ![]() | ![]() |
Vind het vet... | ||
Anima![]() |
![]() | ![]() |
Die track is echt poep. De spot blijft de shit ---------------------------------------- http://www.myspace.com/zeroloss | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind die hele dsm 3d click zo nep als een nat washandje. Steen is wel ok. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Clip is wel koel, Steen ook Metz vind ik niks aan. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
beat vind ik dope rest geen hol aan ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 06-01-2007 @ 14:12 beat vind ik dope rest geen hol aan Worrrd. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
DSM 3D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POMP DIE SHITTTTTTT! ... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
mp3 = many thanks ---------------------------------------- beng! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 06-01-2007 @ 13:21 Ik vind Metz over het algemeen geen donder aan. Hehe, Steen komt wel dope. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dit helemaal niks wat een kut track ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Zeker Ondertitel: ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 06-01-2007 @ 15:50 mp3 = many thanks ---------------------------------------- Ik hard als erectie jij lelijk als infectie.. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
jo g's check mp3 topic oke veel plezier en nog fijne kerstdagen enzo en lekker door spacen ok ---------------------------------------- ya diggg | ||
B-records![]() |
![]() | ![]() |
Jawel Metz en steen beide zijn de bomb![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Vin m wel oke..Maar metz niet echt. | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan steen altijd wel warderen de rest tja hmmm... ik liep laatst trouwens nog door hoog-chaterijnen vlakbij freerecordshop. daar heb je zo'n pleintje met een infostand en een kunstwerk van een goudenpaal met een knoop erin daar zag ik steen weer in hangen hehe ze waren neiuwe clip aan t maken ofzo. enne wtf heeft steen opeens een mat heheheh deze clip is denk ik al minstens een half jaar oud [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2007 @ 18:12:27 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe ben benieuwd dan, altijd wel tof om shit in een clip te zien waar je zelf vet vaak langs loopt. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ik herken bijna alle 'spots' in die clips van hem. ook aantal bekende personen in die clips, wel grappig ja. die steen is echt terror hard bezig hoor. goeie vriend van me is weer goeie vriend van steen dus ik blijf op de hoogte ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik herken vaak ook wel wat shit eruit, ben benieuwd waar 'ie nog allemaal mee komt, Ik heb trouwens wel eens gezocht bij de Boudisque naar zijn album maar kon hem mooi niet vinden ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
hij heeft geloof ik al 2 albums maar dat weet ik niet helemaal zeker. tijd geleden kon je iig die cd alleen ruilen voor een zak wiet of een fles vodka..(daar was zelfs nog is een stukje over te zien op de box, vocking worst!! ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe toffe shit ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 06-01-2007 @ 13:40 ik vind die hele dsm 3d click zo nep als een nat washandje. Steen is wel ok. woord ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Steen is kenkerdope gek! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
steen is hard | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
hehe echt weer zo'n steen track super, die moet je gewoon voelen dat hele sfeertje. Als een rapper ik neuk die bitch zegt, denk ik: naahh wat nep. Maar als steen het zegt is het gewoon humor gek![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
album van steen lijkt me wel cool, iemand een idee waar ik dat kan bestellen? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik was er ook al naar opzoek, tot nu toe nergens gevonden ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb 'em, moehaha | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.sendspace.com/file/qf1qmo De mp3 voor de liefhebberts. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
swike heb steen kankerhard geript ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kenkerhard inderdaad. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hakimaatjeh STEEN 4 LIFE ![]() |
![]() | ![]() |
JAAH JONGENS!! ![]() metz en steen zijn de BOM!! ![]() ---------------------------------------- ~* LOVE STEEN *~ | ||
![]() | ![]() |
METZ OOK![]() | ||
![]() | ![]() |
INDERDAAD ![]() dat zei ik oowk al ![]() ---------------------------------------- ~* LOVE STEEN *~ | ||
![]() | ![]() |
spacekees is een wannabe steen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
wie niet? hakimaaa | ||
![]() | ![]() |
Hoe bedoel je?? WIl je zeggen dat ik een wannabe steen ben ofzow? ---------------------------------------- ~* LOVE STEEN *~ | ||
![]() | ![]() |
wie niet ? | ||
![]() | ![]() |
hij stopt je in een hokje ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Dat ik fan van hem ben, betekent niet meteen dat ik een wannabe steen ben! En ik rap ook niet, ik drink niet, en ik blow niet! Het enige wat wij gemeen hebben is dat we allebei rellen! hou je vooroordeel bij je ![]() ---------------------------------------- ~* LOVE STEEN *~ | ||
![]() | ![]() |
hahaha hoe durf je kapowski![]() | ||
![]() | ![]() |
en je was nog wel zo lief geworden ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
dat blijf ik, ik bedoelde wie is geen steen wannabee | ||
![]() | ![]() |
Jah hoe durf je! ---------------------------------------- ~* LOVE STEEN *~ | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jah is dat een nieuwe hype, eerst kwam die apeldoorn 4life al negativ hypen, nu loop jij overal steen te hypen. groupie. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2007 @ 13:25:11 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Jah goed TOG! STEEN Steunen! ![]() ---------------------------------------- ~* LOVE STEEN *~ | ||
![]() | ![]() |
heel goed maar je bent wel heel gefixeerd op hem ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Hakim heb je steen wel eens in het echt gezien? ben benieuwd wat hij zal zeggen. Ik woon trouwens in Steenwijk ![]() | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: [1] 2 ] |