Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Sjee ook Able heeft ingestuurd.. Dope dope Shit is aannnnnnnn Stuur maar door, mijn soundclick is nog niet vol ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 15-01-2007 @ 12:15 \Oké de tot nu toe ingezonden tracks zijn te beluisteren op mijn soundclick Wil je er bij komen te staan?? Drop die tracks dannnnnn Hier ANgelixxx ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
spang, thx g ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
JEZUSSSSS je wordt gebeld, dat klinkt echt hilarisch hysterisch haha ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Blijven droppen en zet die http://www.soundclick.com/muss070 in je favorieten. Hilarisch hysterisch je hoort het Het is een gekkehuis! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb ook ingezonden ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
hij staat er al op! Joss de Boss!!! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Sjeah edit: eigenlijk kan je ze allemaal wel gebruiken, heb je nog eens afwisseling ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 13:51:08 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Props hoor jos. Van l2 is ook wel de shit, alleen moeten vocals wat harder. | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
haha die van muss' favo dwerg monn-e word ook de shit, heb em al gehoord haha ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Jos de Boss heb de hardste, daarna L2![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe thanks mensen, had ik niet verwacht ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Staan weer 2 nieuwe bijdragen op http://www.soundclick.com/muss070 WEBs kwam met zijn eerste audio, terecht dat die daar dit project voor koos. Monn-E kwam als een dwerg, maar wel erg dope. Woord op de straten is dat er nog iemand mee gaat doen met landelijke bekendheid. Shit wordt aan! Blijf checken dus. Sowieso, blijf insturen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 00:16:18 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Hij staat dus al op Soundclick, dope, dope...ben benieuwd wie de ''celebrity'' is | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jos, als dat eerste stuk 1 take is heb je echt een zieke breathcontrol. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha hijs wel koel monn-e jammer dat ik die van web's niet goed kan verstaan ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Dit was WEBs zijn eerste audio, vond hem vrij goed voor een eerste MoNN-E vond het nodig zijn tekst mee te sturen, waarschijnlijk omdat brabo's zo achterlijk moeilijk te verstaan zijn ![]() Aangezien hij de moeite heeft genomen om het te typen zal ik het ook met jullie delen. Anders heeft hij al dat werk voor niets gedaan ![]() Tekst: (Monn-E) Neem the fuck op... Monn-E zegt, neem je phone op! Neem je telefoon op Neem die fucking telefoon op... Ow ow Muss, rare vogel... Neem je telefoon op of je krijgt de kogel... Beftekkel...ik zit niet lekker in je zak Want je telefoon is kansloos, alleen de beltone is strak Wat, Hagenees, pak die telefoon nou... En wat kijken jullie nou? Ja deze beltone is kenkahlauw HEEEEEEYYY!!! Ik blijf schreeuwen tot je opneemt OETLUL!!! ...lekker voor schut voor de mensen om je heen... Dus...Neem the fuck op... Monn-E zegt, neem je phone op! Neem je telefoon op Neem die fucking telefoon op... Ok, 1 keer was leuk...maar uhm ze bellen Snap trouwens niet dat ze zo'n OETLUL nodig hebben Maarja, schijnbaar heb je vriendjes of vriendinnetjes En stilletjes, bemin je me, je houdt wel van m'n trillingen Wat, Hagenees, hoe lang gaat 't nog duren Ik rinkel niet voor niks, shiiitt, ik stop naar 'n minuutje 5, 4, 3, 2, 1... De minuut is voorbij, dit heeft geen zin ik kap ermee Neem the fuck op... Monn-E zegt, neem je phone op! Neem je telefoon op Neem die fucking telefoon op...(X2) ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
ghehe beter had webs dat gedaan, monn-e versta k prima eigelijk ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
hehe ik versta ze eigenlij kallebei wel, WEBs zijn kwaliteit is alleen een stuk minder. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
ja k versta hem ookwel, maar moet wel heel goed luisteren.. jammer van ze kwaliteit indd.. maar voor eerste audio klinkt het niet verkeerd ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 15:34:12 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
JAWEL de volgende inzending is alweer binnen en ditmaal van grootmeesters Rijmpiet en Pascool! Checket uit want hij is tanTOEHARD! www.soundclick.com/muss070 ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
aaah die is erg ![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ey is die bass bij rijmpiet en pascool nou veel zwaarder? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ja gek maar er zijn haters in dit topic heb ik gehoord uit betrouwbare bronnen! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haten = verlaten!! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
word! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 16:06:05 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Aight, ik heb ook iets gedropt. Weliswaar maar 30 min aan gezeten inclussief reccen, maar is wel gelukt denk ik! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
Do-P heeft ook ingezonden en is natuurlijk te beluisteren op http://www.soundclick.com/muss070 Ja a iedereen doet zijn best om op die telefoon van MuSS te komen, nog 3 dagen en het is zover! Dan sluit de deadline dus opschieten als je nog iets wil inzenden he! Do-P zijn tekst: Steek je hand in je broek en omklem me met je hand Ik wil dat je me trekt, maar uiteraard uit je zak Geef me die orale serenade, want ik geil op je verhalen Om nou niet verder af te dwalen, je moet je phone tevoorschijn halen Want misschien is het je baas of misschien is het je teef Dus kijk uit op welke manier jij je phone opneemt Heb je geen zin om op te nemen? Gast, doe wat je wil Is niet leuk voor die persoon, maar tenminste lekker stil En ik vermaak je met mijn tril, dichtbij de eckte mus Waar je dan ook bent: thuis, op de plee of in de bus Maar iets moet ik vertellen, en het is zeker ongewoon Muss070 heeft een homofiele telefoon Dus paas Muss die condoom, en mij de oplader En stop die oplader in mijn oplaadgaatje En het spijt me echt Frank, dat het zo moest gaan Maar het is lullig om je homies niet te woord te staan [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 19:29:45 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Oké dan.. Nog maar even en de deadline is bereikt. Ben benieuwd of de celebrity zijn ding nog gaat tonen aan het nederige publiek, of dat hij het is vergeten. Dusss Wie gaan er nog droppen voor morgen dan! Check die ille prijzen. Check die andere inzendingen. Kan jij het beter? Drop dan!! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Vandaag de deadline toch? Die ''celeb'' moet wel hebben getaped, anders vind ik het tantoe nep hehe...hopelijk komt er nog iets binnen | ||
![]() | ![]() |
ja ik hoop het ook, hoop vandaag in ieder geval nog contact te hebben met de celeb hehe vannacht om 00:00 is de deadline. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Nou nou wie was je celeb? | ||
![]() | ![]() |
Tsja, Dax was mijn celeb, maar heeft helaas niets meer gedropt, of gereageerd op mijn pm's. Jammer maar yhelaas. Gelukkig zijn er nog genoeg andere toffe inzendingen waar ik uit mag kiezen. ![]() Jullie horen het deze week! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dax celeb??? hahaha ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik had het over landelijke bekendheid. die heeft hij wel hehe. vervolgens werd daar door andere celebrity van gemaakt, voor het gemak ben ik daar maar in meegegaan ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hee muss jij bent dan mijn celeb ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
hehe ok maarr kut ik weet echt nog niet wie er gaat winnen, ga vanmiddag maar is alles netjes op een rijtje zetten. Misschien schakel ik zelfs wel weer de hulp van mijn expert in. Shit is lastig als hell. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eeh muss ik wil niets zeggen hoor (hehehe) maar ik vond dat na mijn ringtone er eeen aantal soortgelijke op de markt kwamen![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
je bedoeld met dezelfde beat? ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha jezus wordt je niet gebeld ofzo? stop me je internet![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Wow zet alles eens in eenn rijtje dan Mus, of moet ik het hele topic door gaan spittenn opzoek naar Ringtones?!![]() ---------------------------------------- .... | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/muss070 Nuff said ![]() | ||
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/muss070 ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
oww grapje, maar die link had ik dus niet kunnen vinden inn deze rommel![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Staat anders overal in deze rommel. Maar ik zal hem ook wel even in de beginpost plaatsen dan. Speciaal voor jou ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
'je spreekt met frank, ik ehh ben bier aant drinken" hahahahahahha ![]() Die van L2N vind ik tog echt het hardst, succes met je keuze ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2007 @ 12:43:09 ] ---------------------------------------- .... | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Dus Muss ben je eruit? Ik vind die bowhorse inzending toch wel akelig authentiek ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
wordup, das meteen ook de beste reden om die kerels er met de prijs vandoor te laten gaan ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Nu iedereen toch z'n positie al aan het claimen is, Neem The Fuck Op vind ik ook zeer doopjes, zeker als je weet dat er een hele soort van tribute achter zit verstopt voor een bepaald MC, eckte eckte weten wie Maarja, verder de keus aan MuSS natuurlijk ![]() | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
monn-e is tantoe rot edit: nee toch niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2007 @ 22:37:24 ] ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 ] |