Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
bleh wat een slechte tracks weer van Kempi op Rappin.nl.. zoiezo.. als die tracks allemaal gratis zijn.. waar gaat die vent het geld mee verdienen dan? | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ja niet zo goed he.. paar tracks van kempi zijn ok maar hij blijft hangen man. Als die track "eindhoven" t niet doet bij je, moet je eens de url vergelijken met de rest, dan doet ie t wel. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Zit nu op school mensen, kenkersaai hiero, informatice! Ole! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Succes drmee | ||
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 15-01-2007 @ 14:49 ja niet zo goed he.. paar tracks van kempi zijn ok maar hij blijft hangen man. Als die track "eindhoven" t niet doet bij je, moet je eens de url vergelijken met de rest, dan doet ie t wel. huh heh wat? hoe bedoel je..? kan je me anders ff PMen.. | ||
![]() | ![]() |
SLM hoe ging het bij je afrijden? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
gezakt man | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Op wat ben je gezakt? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
op het bijna doodrijden van een of andere hoer op een fiets @stoeprand.. weet niet wanneer ik weer moet.. dit was me 2e keer al.. meer zit niet in me pakket.. moet ff geld sprokkelen en dan verder kijken.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 15:51:25 ] | ||
![]() | ![]() |
jammer man, wanneer moet je weer en hoezo ben je gezakt? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 15-01-2007 @ 15:50 op het bijna doodrijden van een of andere hoer op een fiets hehe zou je eigenlijk bonuspunten voor moeten krijgen.. maar wat gebeurde er? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
die examinator zit met me instructeur te ouwehoeren.. ik rij lekker op me gemakje op een rotonde af.. ik denk hey ze zegt niets ik moet rechtdoor.. ik rij die rotonde op.. en ik denk van ohjaa knipperen als ik er weer af rijd.. terwijl ik dat denk.. zie ik een vrouwke op een fiets.. ik denk heey zij heeft voorang.. maar die info die was verkeerd aangekomen want voor ik het wist stond ik stil en zei de examinator hou je die vrouw wel heel aub? Edit: spellen [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 15:53:39 ] | ||
![]() | ![]() |
Haha word @ Muss hahahaha! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
dus eigenlijk wilde je al voorrang verlenen en was die ingreep onnoodzakelijk? Dat is wel verkankerd. Of was je gewoon echt te laat? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
als ze niet had ingegrepen had ik dat vrouwke onder de bak gehad.. ik zag het allemaal wel maar ik besefte het niet.. idioten ook om 8.55 afrijden.. ik sliep denk ik nog half.. | ||
![]() | ![]() |
oeff dan is het wel een terechte ingreep hehe Beter ga je dan weer flink sparen en het nog een keer proberen. Succes Marokkaan. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
erhm dankjewel kaas.. | ||
![]() | ![]() |
Geen dank geen dank, Hoeveel kostte je pakket eigenlijk in totaal? Ben binnenkort ook van plan is in een wagentje te stappen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
1300 13 lessen, TTT, Examen (ev. Herexamen) en Slipcursus | ||
![]() | ![]() |
hehe ok.. nee dan weet ik dat ik goed zit ![]() voor dezelfde prijs ongeveer dubbel aantal lessen + alles wat jij daar heb staan hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
maar niet bij de beste rijschool van Nederland.. | ||
![]() | ![]() |
Wel één van de betere van regio Haaglanden ![]() Bij me "Schoonvader" hehe ![]() Heeft zijn eigen rijschool en staat goed bekend. Beetje een gelukkige connectie dus, maar scheelt een hoop poen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 16:14:10 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
als je maar je rijbewijs heb toh! Ik heb zelf nog geen lessen gehad maar ik ken t gevoel dat je helemaal gefixeerd bent op het goed doen van dingen, geen fouten maken, en dat je op t moment dat ze dus opletten daarom juist fouten maakt. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
mn bed ligt op bed :S ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
het is dat ik lui ben anders ging ik echt slapen ---------------------------------------- joahh | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
vannacht, op de bank. EY wordt wakker, je moet gaan slapen. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik weet niet of iedereen het heeft gezien, maar die nieuwe opge track staat in drop je mp3 topic. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
oe spannend![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hij is verlopen volgens mij ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ok ik up m ff. edit: hij doet het nog hoor. maar voor de mensen die speedyshare niet kunnen gebruiken: http://rapidshare.com/files/11838474/Opgezwolle_-_80-Plussers__Exclusive_.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 17:45:26 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
hahaha ik vind hem grappig en vet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Eindelijk weer een topical van rico, dope ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
rico is sowieso master ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
dopoloog is de vaagmaster ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe 80-Plussers op repeat wat een held. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik had laatst zo'n vergelijkbare tekst geschreven ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
heb ik ook wel vaker gehad met opge lines louche zaken daar volgens mij ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dus, laat me zitten in de bus, jij mag staan vriend ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
nouja ik had dan meer in de vorm van ik.. als ik oud ben.. maar ook met heupplaatjes enzo.. ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ik had op een gegeven moment een line van brutus brabbelt belabberd maar komt harder dan verhabbezakte gabbers [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 19:30:02 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 15-01-2007 @ 15:55 idioten ook om 8.55 afrijden.. ik sliep denk ik nog half.. Oh, shit, ik ben morgen aan de beurt, zelfde tijdstip, is dit een slecht voorteken? ![]() IK HEB STRESSSSSSSSSSS! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 15-01-2007 @ 19:28 (...) Oh, shit, ik ben morgen aan de beurt, zelfde tijdstip, is dit een slecht voorteken? ![]() IK HEB STRESSSSSSSSSSS! waarom? nee heb je.... ja kan je krijgen... ![]() @ Brutus : heheheh als je nou eens uitlegt wat je wilt van mij begrijp ik je ook beter ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 19:33:03 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
http://youtube.com/watch?v=ECjwUv8jFks dit is vet | ||
![]() | ![]() |
snap ik! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
kan jij die toevallig rippen ari? Ik heb daar echt de kaas niet van gegeten en met audacity gaat ie via me mic opnemen.. | ||
![]() | ![]() |
hehe net ff wat maten poker geleerd kan ik ook beetje spelen op de avonden![]() | ||
![]() | ![]() |
haha nee man , ik heb daar de ballen verstand van, ik zal eens zoeken naar een linkje ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
mijn god!! Sally Spectra' (72) overleden Darlene Conley, onder kijkers van The bold and the beautiful beter bekend als Sally Spectra, is gisteren overleden aan de gevolgen van maagkanker. Conley speelde bijna 20 jaar in de soap, en is 72 jaar geworden. De actrice begon in maart 1987 met haar rol als Sally Spectra, en hield dit tot november 2006 vol, in totaal zo'n 5000 afleveringen. In november stopte Conley, en maakte ze de ziekte aan haar collegae bekend. In Nederland zal ze nog twee jaar te zien zijn in The bold and the beautiful. wat erg | ||
![]() | ![]() |
ja zeg dat wel | ||
![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |