Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SirFiets
Gepost door SirFiets op maandag 15-01-2007 om 00:59:06
yo volk

Nieuwe track, een (zoals de naam al doet vermoeden) lazy beat die western invloeden heeft. Hij is nog niet helemaal af, maar ik begin aan een ander nummer. Ik wil wel graag weten wat jullie ervan vinden.
KLik de link beneden (soundclick)

Ik hoor het!

Lazy Cowboy
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 15-01-2007 om 10:12:42
Ik vind hem weer lekker.. net als je andere beats. Maar zoals je zelf al zegt, hij klinkt een beetje kaal nog. maar wel heel relaxed.. ga zo door man
----------------------------------------
BEATS!
SirFiets
Gepost door SirFiets op dinsdag 16-01-2007 om 22:07:11
yo thanks man!

ja ik kom vaak tot zover met een track en dan begint hij te vervelen totdat ik hem na een week weer open.

Maar relaxed dat je de rest ook waardeert, ik heb er wel erg veel op aan te merken maar dat betekent dat ik alleen maar beter wordt. Ja aankomend weekend heb ik dr weer een.

Je hoort hem!
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 16-01-2007 om 22:09:49
vind het niets.. een beetje saai en die mondharmonica vind ik echt kut.. (kan ook zijn dat het saai is omdat het niet af is)

niet mij ding
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
SirFiets
Gepost door SirFiets op dinsdag 16-01-2007 om 22:19:23
tis geen gangsta rap nee
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.