Index / [arch] Eredivisie Tekst / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Aight, de regels zijn gewoon standaard. Aantal lines: Onderling afspreken Beatkeuze: Vrij Deadline: Over twee weken, dus 29 januari om 23:59. (uitstel mogelijk. BigSam, de meeste hier kennen em als de irritante producer die zichzelf voor lul zet bij evenementen als Definitie van Dopeheid door zonder enig ervaring een open mic te pakken en te gaan free'en. FreakyFreek is die andere die hard producer die is gaan schrijven. Welke producer gaat hier die shit rocken? Succes pappies. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 11:58:27 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam, de meeste hier kennen em als de irritante producer die zichzelf voor lul zet bij evenementen als Definitie van Dopeheid door zonder enig ervaring een open mic te pakken en te gaan free'en. Haha ![]() Dope, ben benieuwd | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
-nevermind- oh dit word wel lauw trouwens, wij hebben gemeet, en ik ben de eerste die em mag audiooen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 12:56:25 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Aity. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 13:07:11 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
nee maar succes freek, ik ga me best doen, kom maar op met die personals ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
yiieeah, ewa hoeveel lines dan? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
zoveel je wilt, ik maak er een feest van denk ik ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ik dacht dat freek een rapper was die ging producen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 15-01-2007 @ 16:54 ik dacht dat freek een rapper was die ging producen dacht ik ook al! | ||
![]() | ![]() |
dat weten denk ik alleen de echte insiders, k ben echt benieuwd wat het nou is! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Whhaaaaat!??! deze shit is hard ouwe http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=296667 Bigsam is een faggot, geen leugen hij vroeg het hele DVD publiek om met em te neuken fuck you , misschien was je met je pipa toffer maar de crew waarmee rolde was z'n vier jaar jonger en laat je beats droppen, je hebt 'r niets aan jongen maak maar foto van ze, maar je kan geen chima's rocken en d'er komt echt niemand vets meer uit je eigen wijk alleen exter is funky, maarja daar blijft het bij Ik ontmoette bigsam, ok dat was slecht vermeden hij zat op me pik, zo van: jou collab was beter en geheel terecht was ie ook niet zelfverzekerd maar na een fles van coebergh kon die er dan wel weer tegen teveel was 't Je moet niet zomaar de box in gaan springen mijn advies: je kan beter op je zolder beginnen maar daar stond je te spitten, werd gebozzt door een brillie ik zei: ik ken hem niet hoor, nee ik rol niet met biggie wou je ons gaan vergelijken, nou ik zou zeggen succes Jij bent 20, 17 jaar is wat ik nu ben 17 dope rappers waarvoor ik al geproduced heb en 20x probeer jij de collab al overnieuw gek thooo nu nak ik die bitch we gingen naar de mac, want dat is die shit ik zeg je eastwood is boers, hebben blackman van niks onze sammie is getint, maar toch nam ie geen kip whaat? met headset mic opgenomen, yeaah ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
ik had een mc chicken hoor ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
aaah lieg niet!! hoe kan je die shit nou nog weten? whaaat?! herinner je je alles ofzo als je coebergh drinkt, dat is niet in hoor. whaaatt [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 20:14:34 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 15-01-2007 @ 20:09 onze sammie is getint, maar toch nam ie geen kip whaat? ![]() Dope, soms wat te slordig geflowd ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is het toch altijd met die outro's van jullie? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
freeks outro's zijn wack de mijne zijn dope dus niet generaliseren [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 20:34:43 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 15-01-2007 @ 20:33 Wat is het toch altijd met die outro's van jullie? An outro (sometimes "outtro" ![]() Wiki wijsness [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 20:38:50 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
gewoon die extras voor de fans, als je t wilt afsluiten na de spit doe je dat toch... ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ewa ja toch ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
aight dan ik ben ook klaar, Freakydiss Wijzen uit het oosten, ik verwijs je nu naar Oosterhout Je rapt zoals je eruit ziet, gay, goedkoop en fout Handjes schudden bij DVD, maar je klom niet op het podium Je zei dat is niks voor mij, natuurlijk, en wij geloofde je En je praat veel online, maar wat gaan we nu beleven In het echt zeg je niks, god wat was je verlegen Want je praat zo van ''Son...nigga'' en nog meer, Maar je bent een rotte appel en ik de toffe peer Je praat dat ik hang met jongere boys, Maarja jij hangt met Spirit, 1 van de jongere toys Je adamsappel allee n al is een levend wezen Ik kan alle Wijzen wel dissen, maar die zijn wel dope weet je Je hebt de ballen niet, ook al heb je gedronken Trek je terug, nee je trekt je af en doet aan kontjebonken Je legt het lootje, bestook je met flowtjes rook je? ik blow je of kook je, en je schoen lijkt op een bootje ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahaha die intro g. ![]() HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Die shit. ![]() ![]() ![]() Hahahahaa vote bigsam, hij is kankergrappig. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:27:37 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Even luisteren... Whaha damn wat een track Sam, neus aanval, Aaaahhhrr whaha ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:31:19 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
nee dit kan echt niet, sorry, vote Freaky Freek tyfus bigsam.. dit is echt slecht, ook al is dat waarschijnlijk de bedoeling. maar het is niet een grappig ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
achja ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Even de serieuse vote: Vote FF, lijkt me duidelijk. Al was die van bigsam wel grappiger. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
tss mij eerst blij maken met een vote ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
die intro doet het hem!!!!! whahahahah freekfreak... waterpistool![]() orginaliteit: vote bigsam flow vote ff.. heheh props naar big ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Ik vind FF vet onder niveau zitten eigenlijk, hij kan veel beter, ik vind het wel tegen elkaar opwegen eigenlijk ook al is kwaliteitsverschil qua rijm + flow enzo wel duidelijk... [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:36:12 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
FF: kut intro kut outro kut kwaliteit wack accent.. stem is wel dope.. tekst is wel aight.. 1 of 2 wel grappige punches.. flow is niet echt netjes.. BS: SLM 50 nee 70 SLM040 whut! hahaha.. intro is funny ass shit.. outro is ook wel lachen.. je eerste stukje is zooo sloom dat is niet grappig meer.. je 2e stukje flow je niet netjes.. en het klinkt kwalitatief nog kutter dan FF 2 matige drops naar mijn mening.. ik heb skitt ik vote schijt aan sje wit.. vote FF flow was nog net van wat hoger niveau en die paar punches deden het.. bij BS had ik niet echt iets van hmm dat was een punch.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
sorry, maar ik vind FF hier ook echt niet goed, maar die track van bigsam is gewoon kut en niet om aan te horen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
kijk jij onderbouwd tenminste : ) thnx voor de vote, ookal was ie niet voor mij @ SLM [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:40:57 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben al ouder dan bigsam, dus die ene personal klopt al niet ![]() maarreh freek...woorden als pipa en chima zijn toch niet aan jou besteed joh..laat dat lekker ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
![]() | ![]() |
hahahah ja je audio is dus kankerwack sam (naast de intros en uitros die zijn wel spang) maar ik wil je wel ff props geven voor je tekst die is stukken harder dan die van freek. jammer dat je zo slecht rapt Quote: bigsam schreef op 15-01-2007 @ 23:23 Handjes schudden bij DVD, maar je klom niet op het podium Je zei dat is niks voor mij, natuurlijk, en wij geloofde je En je praat veel online, maar wat gaan we nu beleven In het echt zeg je niks, god wat was je verlegen Want je praat zo van ''Son...nigga'' en nog meer, deze zijn dope personals [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 00:52:34 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
JoevhZuiden je weet.. ![]() |
![]() | ![]() |
haha die track van bigsam was zooo droog... ---------------------------------------- je voelt het..of eeh...je voelt het niet.. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 16-01-2007 @ 00:45 deze zijn dope personals en ik zeggen dat ik hem niet vind punchen.. nja.. ik ken FF enzo zen geschiedenis niet dus ik weet niets van personals.. | ||
![]() | ![]() |
haha thnx voor de feed enzo, ik denk wel dat ik beter kan als ik wat meer me best doe maar ik blijf gewoon ingeschreven bij de eredivisie dus kan ik lekker oefenen volgende keer neem ik er meer tijd voor, [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 12:14:06 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
intro en outro van sam zijn leuk de spit vink wel echt gaar al zijn de lines tekstueel best in orde, fritzke komt dope niks over te klagen vote freakyfreek ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 15-01-2007 @ 23:23 Ik kan alle Wijzen wel dissen, maar die zijn wel dope weet je die line is dope, en voorderest is die tekst ook niet slecht... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
sam heeft wel punches maar je flowt zo lelijk en je kwaliteit idem freek precies andersom ---------------------------------------- joahh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
sam, welke beat is dat maar weer![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 14:44:26 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
euj freek waarom klinkt het zo zuur? sowiezo klink je ondermaats vind ik. haha die bigsam is wel lachen en heeft opzig wel vette punches, maar het flowt echt zo verrot dat ze niks meer waard zijn, ik vote vandeweek nog wel even ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
als iemand anders het weet, maak me gek. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
tis wu-tang maar ik kom zo snel niet op de naam van die track, je ziet hem ook weleens op tv ow en die 2e is royce da 5'9' volgens mij [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 15:24:25 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
![]() protect ya neck 2 2e royce - boom (primo) waarom het zo kut klinkt? qua kwaliteit: is met headsetje van 10euri gedaan. eerste beat ff zin om te kutten ofzo. 2e flow ik volgens mij toch goed, behalve die box-versnelling.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 15:43:20 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe ik dacht nog aan protect ya neck, maar toen begon ik te twijfelen, maar 't was dud protect ya neck 2 ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
ik luisterde net toch maar bigsams ding ![]() hahaha bigsam ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
intro omg ![]() ![]() ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
sam klaart door het totaal plaatje ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
met je aparte neus!!!![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha bigsam hahahahaha die intro hahaha prachtig Quote: bigsam schreef op 15-01-2007 @ 23:23 Je legt het lootje, bestook je met flowtjes rook je? ik blow je of kook je, en je schoen lijkt op een bootje haha die doet ook al is jouw drop hilarisch, ik vote toch voor FF. Omdat hij wat doper kwam met punches en een soort van personals. Bigsam is leuk aangeklooid maar niet goed als diss. P'z! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 21:08:27 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / [Pagina: [1] 2 ] |