Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 30-01-2007 om 20:04:23
eej sadar, ga is het leven van de straat leven ofzo ipv beetje dom lopen doen op een forum...

volgens mij gaat het hier niet over de foto's van bs.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Sadar
Gepost door Sadar op dinsdag 30-01-2007 om 20:05:54
oooooooooooooo begon ik joh?
----------------------------------------
son get wrec
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 30-01-2007 om 20:09:14
woewie.... *weg*

zeikstraal...

Edit:
Woewie 2, nog één weg na terechte opmerking van sadar en een mod
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 20:44:13 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MICTWL Gepost door MICTWL op woensdag 31-01-2007 om 11:39:05
Had ik al duidelijk gemaakt dat OP gewoonweg DE SHIT is en dat jullie niets meer zijn dan een stelletje minderwaardige schepsels? Uitleg begrip minderwaardige schepsels: Dit zijn "mensen"waarvan de vader in de bewuste nacht liever een condoom gedragen had, gezien het gedrocht dat nu als gevolg van die nacht rondbanjert en niets meer als bullshit rondblairt, gebrek heeft aan kennis maar desondanks toch nog alles beter weet.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 31-01-2007 om 11:46:04
Klopt als een bus man. Behalve dat gebrek aan kennis, misschien ontbreekt het jou aan referentiekaders?

toy.
MICTWL Gepost door MICTWL op woensdag 31-01-2007 om 14:15:37
Quote:
livio schreef op 31-01-2007 @ 11:46
Klopt als een bus man. Behalve dat gebrek aan kennis, misschien ontbreekt het jou aan referentiekaders?

toy.


Whaha, wat een arrogantie. Jawel, een beterweter lanceerde een losse flodder oftewel een niet onderbouwd slappe opmerking met als doel: een nutteloze opmerking plaatsen alleen al om de opmerking zelf. Ik ben in ieder geval wel blij dat jijzelf ook inziet dat je tot de groep minderwaardige schepsels behoort. Je weet wel, dat begrip wat ik wel lanceerde met fundament.

Amen!
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 31-01-2007 om 14:17:51
Hehe jij moet wel een gimmick zijn. Anders hebbik echt medelijden met je.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
MICTWL Gepost door MICTWL op woensdag 31-01-2007 om 14:20:53
Quote:
Huussuh schreef op 31-01-2007 @ 14:17
Hehe jij moet wel een gimmick zijn. Anders hebbik echt medelijden met je.


Hoeft geenszins, ik ben een gelukkig mens ondanks mijn tekortkomingen.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 31-01-2007 om 14:20:56
Quote:
MICTWL schreef op 31-01-2007 @ 14:15
(...)

Whaha, wat een arrogantie. Jawel, een beterweter lanceerde een losse flodder oftewel een niet onderbouwd slappe opmerking met als doel: een nutteloze opmerking plaatsen alleen al om de opmerking zelf. Ik ben in ieder geval wel blij dat jijzelf ook inziet dat je tot de groep minderwaardige schepsels behoort. Je weet wel, dat begrip wat ik wel lanceerde met fundament.

Amen!


Waar haal jij het gore lef vandaan om mij arrogant te noemen? De enige zelfingenomen snuiter hier ben jij, met je superieure gevoel over iedereen die OP niet de credits geeft die jij ze nog steeds geeft.
Msisschien is het zo dat ik ze die credits in 1996 gaf, maar na die tijd door ben gegaan met mijn eigen muziekmaak ontwikkelen, waardoor er meer op mijn voorkeurslijstje staat dan OP.


SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 31-01-2007 om 14:23:57
eigenlijk heb je constant een ban ontlopen omdat ik je gewoon zielig vond dat je zo'n bekrompen en kortzichtige mening hebt...

maar met je stelselmatig mensen beledigen kom je er nog wel een keer.

Ben je ook zo lastig met vrouwen? Zeker alleen je moeder is 'de shit' een nooit een meisje dat daar aan kan tippen? Lijkt me lastig voor je...


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op woensdag 07-02-2007 om 23:04:13
NIEUWS

07-02-2007

Moordenaars

Vanaf vandaag is de Laberinto-uitvoering van de inmiddels 18-jarige Osdorp Posse-klassieker 'Moordenaars' gratis te downloaden!

07-02-2007

Nieuwe track "LAOS" te downloaden op de legaldownload site

Voor de mensen die wat nieuwers willen dan 'Moordenaars' kan er ook een geheel nieuwe track gedownload worden met de titel 'Laos'. Ook deze track is opgenomen met Laberinto en geeft een mooi voorproefje van het dit jaar te verwachten album die waarschijnlijk de zelfde titel zal dragen. Dit nummer is echter niet gratis, maar voor minder dan een euro te downloaden van Legaldownload.nl

http://www.osdorp-posse.nl

[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2007 @ 23:05:35 ]

----------------------------------------
Whahahaha
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 07-02-2007 om 23:15:05
Quote:
Huussuh schreef op 31-01-2007 @ 14:17
Hehe jij moet wel een gimmick zijn. Anders hebbik echt medelijden met je.


tis Def P zelf
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.