Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, deze slowchat draag ik op aan iedereen die zich gepest voelt. # het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 00:49:57 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
hehe msn loopt daadwerkelijk te fronten lekker toch ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
aight dan, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, maar ik rook iets in de lucht. Snifsnif. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
bah ik heb honger ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
klote msn klote internet waarom hapert mijn draadloos internet nou zo erg ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vieze hoerenzoon battlecat, wat kom je fronten g. Ik heb die regels er kankernetjes ingezet. Z.U.T. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
pofferdomme.. ik een echt mooie emo beat gedowned van SC ben ik eindelijk me verhaal wat ik al zolang moet uiten aan het neerkladden gegaan.. zit ik op het einde van me 2e couplet blijkt die beat er maar 2 te hebben.. en ik moet gofferdomme nog een couplet schrijven want me verhaal is nog niet af.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 01:03:32 ] | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wajow ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat wordt dan een andere beat zoeken jongeman. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
wajow me stem is echt naar de kanker ahahaha als ik nog 2 woorden zeg is ie weg [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 01:04:48 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 18-01-2007 @ 01:03 Dat wordt dan een andere beat zoeken jongeman. ja daar heb ik pofferdrie geen zin in.. trouwens net wel ff in me mapje gekeken.. zijn 2 andere beats ook geschikt maar ook beide maar 2 coupletten.. moet ik die schijt gaan loopen en allemaal moeilijk doen.. om het uiteindelijk gruwelijk te verneuken ![]() misschien kan MoSitief een goede beat rippen voor me [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 01:10:00 ] | ||
![]() | ![]() |
later morgen weer vroeg op ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
word k ben ook weg ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga m'n dakraam even op 50% zetten, want het regent. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
gouden tips van mij gek! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
het is droog ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
tip van de zolderkamersurvivor #1 ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hehehe ik onderschat mezelf.. heb die beat met succes verlengt ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Chantal zegt: hoi Chantal zegt: alles goed daar? Chantal zegt: wil je asjeblieft wat zeggen? ik moet namelijk straks slapen.. Chantal zegt: of ben je er niet? Chantal zegt: sorry ik ga slapen.. had je graag nog even gesproken.. omdat ik van t weekend weer naar leek ( mn nichtje ga) Chantal zegt: ik hoop dat ik je dan zie Chantal zegt: in pruim of weet ik veel waar Chantal zegt: wil je me mailen?? Chantal zegt: ook al is t maar een zinnetje.. Chantal zegt: ik ga nu echt Chantal zegt: doei thomas Chantal zegt: xxx ---------------------- Weet bij god niet wie het is.. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 18-01-2007 @ 01:55 Weet bij god niet wie het is.. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
thomas nep player je bent stapel gek op dat meisje vertelde je mij | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 18-01-2007 @ 01:02 pofferdomme.. ik een echt mooie emo beat gedowned van SC ben ik eindelijk me verhaal wat ik al zolang moet uiten aan het neerkladden gegaan.. zit ik op het einde van me 2e couplet blijkt die beat er maar 2 te hebben.. en ik moet gofferdomme nog een couplet schrijven want me verhaal is nog niet af.. ![]() laden in CE en dan stuk couplet knippen en erachter zetten mss een idee? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 18-01-2007 @ 01:02 pofferdomme.. ik een echt mooie emo beat gedowned van SC ben ik eindelijk me verhaal wat ik al zolang moet uiten aan het neerkladden gegaan.. zit ik op het einde van me 2e couplet blijkt die beat er maar 2 te hebben.. en ik moet gofferdomme nog een couplet schrijven want me verhaal is nog niet af.. ![]() Mik die beat een online, zal eens kijken of hij fatsoenlijk te loopen is. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
tiefus windstoten van 130km/h | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja tering, ik merk het hier op mijn zolderetage niet normaal. | ||
![]() | ![]() |
oe bah blij dat ik er niet uit hoef tot 4 uur http://www.buienradar.nl goede site voor de pappies die er nog door moeten zometeen | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
ik ga vliegeren vanmiddag ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
![]() | ![]() |
laten we zeggen half 12 droog in overijssel hier in het westen eerder call me erwin krol [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 09:23:44 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet voor 1 examen naar school waar ik ook nog is niet voor heb geleerd, omdat ik net precies ben overgestapt naar een andere economische opleiding.. of ik de examens voor mn vorige opleiding toch nog even wil maken in het engels.. niet dus! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: boris schreef op 18-01-2007 @ 09:21 ik ga vliegeren vanmiddag Met wat? | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
een vlieger ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
o... Hoeveel punt hoeveel dus. | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
zit nu bij informatica lekker te Visual Basicen ![]() ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Afgrijselijk, heb ik ook ooit een half jaar gehad, jezus wat ben ik blij dat ik toen met die opleiding ben gestopt. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.buienradar.nl/ hehe iets zegt me dat het regent in NL | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Behalve in Den Haag ![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga douchen en dan zometeen lekker een kebabrol halen. Laters! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
functioneel naakt ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
zo daar ging mijn schutting(klote wind ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Eey ik heb net Internet Explorer 7 geinstalleerd, maar vind het vrij kut eigenlijk, weet iemand hoe je de oude weer installeerd? | ||
![]() | ![]() |
yooo net me mafia documentaire afgekeken shit was aan | ||
![]() | ![]() |
Gister documentaire over Muhammed Ali, was ook vet | ||
![]() | ![]() |
gewoon firefox installeren ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ja heb ik helaas gemist | ||
![]() | ![]() |
Die uitspraken van 'em blijven gewoon dope, I am the thrilla in manilla! You can't defeat me hehe, was best een vette docu @ Brutus, ik ben nou aan het downloaden, maar de oude Internet Explorer kan je niet meer terugkrijgen denk ik ofwel? | ||
![]() | ![]() |
vastwel zijn genoeg sites die dat oude pakketje nog wel hebben ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
wat een weer | ||
![]() | ![]() |
Setup heeft een nieuwere versie van Internet Explorer op uw systeem aangetroffen. Setup kan niet worden voortgezet. ...Damn, dan maar Firefox voortaan | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |