Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik eet geen kreeft want ik zit nogal krap | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
optifen [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 22:52:01 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
night night, keep ya butthole tight ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
nog nooit van haar gehoord gek erg he![]() | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
mijn Super Nintendo emulator met Super Mario Bros 3 blijft nog wel de vetste game! [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 22:59:39 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 18-01-2007 @ 22:57 mijn Super Nintendo emulator met Super Mario Bros 3 blijft nog wel de vetste game! Amen | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb echt een rot kat | ||
haalt ie kattekwaad uit? ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
zoiets.. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Getting Up is zo'n dope spel ![]() | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
monkeyball is pas ekte ownage ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Might and Magic 7 ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 18-01-2007 @ 22:57 mijn Super Nintendo emulator met Super Mario Bros 3 blijft nog wel de vetste game! vond donkey kong leuker.. verslavend ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
verdomme krijg mn azureus poorten niet meer open ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
geil kontje heb je sam | ||
![]() | ![]() |
dankje, en goede morgen | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
goeiemorgen Kapowski zo ff een toets maken, hopelijk is het een open boek toets ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
hehe succes man` | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Jeuj, verslapen ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
goeiemorgen ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
oe de brutus teksten beginnen om me heen in msn namen te verschijnen, dat is geen goed teken | ||
mijn iTunes opent niet meer :S ---------------------------------------- ya diggg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dan moet je een Bibliotheek kiezen of aanklikken en shit. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
hehe die avatar van spirit is vet | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
die van jou mag er ook best wezen. eenvoudig, doch stylisch. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Quote: Spirit schreef op 19-01-2007 @ 11:17 dan moet je een Bibliotheek kiezen of aanklikken en shit. waar G ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 19-01-2007 @ 11:19 die van jou mag er ook best wezen. eenvoudig, doch stylisch. tnx het is kunst , wat zie je erin? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 19-01-2007 @ 11:21 (...) waar G geen idee ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
hehe spirit pech dat spade net online is![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 19-01-2007 @ 10:59 oe de brutus teksten beginnen om me heen in msn namen te verschijnen, dat is geen goed teken Ik weet niet wat ernstiger is... het feit dat die teksten overal verschijnen.... of het feit dat jij ze herkent... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dit is niet best ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ooh je mag best weten dat ik die clip ff gecheckt heb op state magazine, ik sta er open voor , zou jij ook eens moeten doen spade![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
99999 gelijke topics? laat me er dan minstens 3 zien? pff hater ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
watser met jou spirit na 500 dagen open je zoon topic? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
damn man, ik wil alleen maar voor de grap wat namen hebben van dikke kills. ik dacht dat dat geen probleem zou zijn maar dat zal dan wel weer niet ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
en je stoeltje is ook al om, zware tijden man | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 19-01-2007 @ 11:21 (...) tnx het is kunst , wat zie je erin? aardbeien met slagroom. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Ow en in toevoeging.. Buitengewoon is buitenoefening... zich altijd eeuwig overal tegen aan bemoeien en stoken en irritant zijn en... *zucht* geen zin het overige klachten lijstje uit de notes op te zoeken. Misschien volgende maand weer is proberen? dit vind ik wel weer jammer | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is jammer, maar het is wel terecht hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
dan moet slm allang een ban![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Om 14.00 u heb ik weer examen. Fysica deze keer. Wish me luck, heb tot 3 uur vannacht doorgeleerd. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 19-01-2007 @ 11:23 (...) Ik weet niet wat ernstiger is... het feit dat die teksten overal verschijnen.... of het feit dat jij ze herkent... ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
@kapow, dat duurt ook niet lang meer heb ik zo het gevoel... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 19-01-2007 @ 13:13 (...) ![]() wat ga jij lachen bigsma'tje ik heb spade die grap ingefluisterd | ||
![]() | ![]() |
nou dan heb je die goed verzonnen ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
haha dat vind ik wel weer grappig![]() succes xflipit hoop dat het je een beetje goed afgaat ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 19-01-2007 @ 13:13 Om 14.00 u heb ik weer examen. Fysica deze keer. Wish me luck, heb tot 3 uur vannacht doorgeleerd. damn man hoe hou je dat vol ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
S'nachts leren ging altijd t best bij mij.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje gezonde stress. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 14:12:13 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 19-01-2007 @ 12:54 dan moet slm allang een ban ![]() ik hou me netjes aan de regels.. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] |