Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 14:40:47
Osiris

Freaky Freek

Muss Deel 1

Spirit

Jspr

Jos de Boss

Monn-e

Huussuh

Muss deel 2

Buitengewoon

De gevallen engel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 19:05:54 ]
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 15:00:03
En ga nu niet zeggen: wat onoverzichtelijk en veel leeswerk, de eckte fans hebben ze allemaal al gelezen, graag alleen reacties op de interviews, en dat hoeven niet alleen complimentjes te zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 15:00:23 ]
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 19-01-2007 om 15:04:49

Quote:
Wat zijn jouw plannen privé, en op muziek gebied?

Misschien dus van opleiding switchen, al heb ik nog geen idee wat ik dan wel wil gaan doen. Op muziekgebied, kwaliteit omhoog pompen, meer solo shit uitbrengen met features uit (on)verwachte hoeken. Flow Fusie staat nu op een laag pitje, maar dat komt nog wel, blijf gewoon http://www.myspace.com/flowfusie checken (reclame!). Er staat NOG STEEDS geen audio op, maar we doen ons best...shiiit dit is de eerste keer dat ik die site ergens noem volgens mij. Hij is nog niet af, mp3's dus en de layout moet gefixed worden.[/b]


Als iemand trouwens weet hoe je die Myspace layout kan veranderen zodat ie wel goed is, wil ik dat wel graag horen. Baal er best van dat ie het niet goed doet, bij de Bio's verspringt de helft heel de tijd weg...PM maar, om het topic schoon te houden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 15:05:02 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 19-01-2007 om 18:29:07
Wat onoverzichtelijk en kut, nu moet je steeds langs die lap tekst scrollen.
Als je nou eens gewoon in de beginpost alleen de links naar de interviews zet.
Die link vind je door bij de post die het interview bevat linksboven bij dat icoontje te checken.
Dus als je ze nu allemaal linkt en de nieuwe steeds toevoegd dan is er altijd overzicht en kan er gewoon gepost worden.
Na een tijdje kun je geloof ik niet meer editten, maar dat kan ik of iemand anders met die rechten dan doen.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 18:31:08
ja is ook goed, maar als hij op de 2de pagina is hoef je sowieso ook niet te scrollen, maar ik vind je idee goed maar ik snap niet hoe het werkt ofzo
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 19-01-2007 om 18:42:46
er staat boven je post wanener je het hebt gepost. helemaal links zo'n plusje, als je daar op klikt verandert de link bovenin je scherm. die link is precies naar de plek waar je op dat plusje klikt, dus je kan elk bericht kiezen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 18:44:49
dat gaat allemaal wat te ingewikkeld worden voor mij, maar ik zal ff kijken
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 19:06:16
shiiiiiiiiiiiiit wat een werk nu wil ik props
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 19-01-2007 om 19:07:27
props!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 19:09:07
yooooo ik ben kapot wie wil als vriendendienst ff dat oude topic doorspitten of ik 1 over het hoofd heb gezien bvd
Sadar
Gepost door Sadar op vrijdag 19-01-2007 om 19:13:05
naja, ik hoop niet dat je een cariere als interviewer ambieert ofzo

zijn er overigens mensen wiens taak het is om gewoon anderen te interviewen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 19:13:43 ]

----------------------------------------
son get wrec
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 19:14:52
uiteraard ambieer ik dat niet, niemands taak doe ik uit mezelf omdat ik het wel een leuk idee vond
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 19-01-2007 om 20:44:27
hey Dopoloog man , mag ik je interviewen ?

jij altijd.. stuur je vragenlijst maar door.. ik pm het wel terug



Stel je eens voor ;

Ja, wie ben ik... nou mijn echte naam is Vincent, 20 jaar en woon in axel. waar ligt axel? in zeeland om precies te zijn bij terneuzen in de buurt.
De naam dopoloog, dat heb ik ooit eens uit het niets verzonnen. Tegen iemand gezegd en hij vond hem wel dope verzonnen dus ik dacht" dat wordt mijn nieuwe naam", want dvince klinkt zo gay.


Heb je met mensen afgesproken hier op de site ?

Nee, ik ken geen forummembers van dit forum uit zeeland die ik wel eens in reallife zie.
Ook buiten zeeland niet.
of
Als je via msn bedoeld? dat wel, maar wie heeft dat nou niet?

Ik zag je laatst voor het eerst een audio droppen , hoezo ben je overgegaan op audio ?


Ik vond alleen maar teksten schrijven behoorlijk saai aan het worden en ik dacht, zal eens een mic gaan kopen en audio's spitten. kort en krachtig. Moet nog wel veel oefenen, maar mijn stem heb ik nu wel onder controle. ( hehe voordat je gaat vragen waarom ik zo'n hoge stem heb, dat is dus in werkelijkheid niet zo en zal dat in mijn volgende track laten horen)

geniet je enige hip hop activiteiten buiten dit forum ?

Natuurlijk ga ik wel eens naar hiphop evenementen, maar niet alleen maar hiphop. ik kan sommige "rock"bandjes diggen en lekker op los gaan pitten, zoals surrender o.a.

wat zoek je in een vrouw ?

Ik ben niet op zoek, ik zie wel wat er naar voren komt en bekijk dan wel verder.
Het liefst natuurlijk een vrouw die een beetje romantisch is en geen straatwijf.


ach, innelijker gezien


uhh je zegt niets meer dus ik ben vast vergeten vragen te versturen.

Heb echt wel antwoorden gestuurd over die relatieshit

waar val je op m/v ?

Ik val niet, ik versier alleen maar het vrouwelijk geslacht.

Heb je een relatie ?

Op dit moment niet, relatie kost tijd, tijd kost geld.

Zo , nee wanneer was je laatste relatie

verleden maand.....

gok je eigen IQ eens !

ik hoef niet te gokken, 11 tot de macht 2.
( voor de geen rekenwiskundige mensen, 11 x 11).


Thanks.

Graag gedaan! mag ik nog wat zeggen? zoniet zeg ik het toch.

Next level is baas!

okeeeej


Maar NLhiphop kost ook tijd , veel tijd voor jou. Allemaal geld wat je mis loopt !

Ik noem dat "pauze".

Waarom is het uit gegaan met je chick?

Ze was te egoistisch. Iedereen kent dat wel" ik zie je te weinig". Ik zeg dan " dan zie je mij toch niet". ( ja, mensen hebben ook zo hun drukke momenten)

Probeer haar eens te beschrijven?

Blond, blauwe ogen maar wel lief.

Hoelang hebben jullie iets gehad

Eigenlijk te lang als ik er op terug kijk. dat ik daar mijn tijd aan besteedt heb.

Maar dat denken wel meer mensen denk ik " na de relatie" toch?

Je heb een druk leven zo te horen , wat doe je zoal ?

Nou, ik werk 20 uur en zit nog 16 uur op school. dat is gewoon doordeweeks, wil ook mijn social life onderhouden en mijn hobby en toen die tijd nog mijn rijlessen, maar nu hoeft dat niet meer gelukkig.

en reizen met de bus is ook niet alles in zeeuws vlaanderen en walcheren.

rijles hoeft niet meer ? gefeliciteerd dan maatje. heb je een auto ? en eventueel een foto van die auto ?

Dankje, ik heb nog geen auto. Binnekort denk ik wel, want bussen zijn duur

Waar werk je en wat voor school doe je ?
Werk parttime in een verplegingstehuis en doe Avond-vwo op roc westerschelde ( avondschool dus)

En je social life ? hoe zou jij je vrienden om schrijven , date je wel of ben je er helemaal niet mee bezig?

Mijn vrienden? zo krank als een deur, maar ze zijn niet echt straat, ook wel eens huis. Ik hou alles multiculti.

daten? Ligt er aan. Ik date niet via het internet. vraag zulke dingen liever face to face.

----
wat zou je doen met veel poen bijv. een miljoen ?

Nlhiphop 1000 euro geven. Kunnen ze die forum eens verbouwen, vind hem best wel lelijk eigenlijk en investeren om er 6 miljoen van te maken en dan? Leven en rentenieren!

Wat is je meest memorabele moment van de afgelopen 5 jaar ?

Dat ik mijn vmbo-t diploma had gehaald. Whahahahaha, klinkt echt dom maar toch. Voor de rest niet echt iets memorabilistisch meegemaakt.

waar ben je bang voor ?

Mensen met een slecht humeur en ook zonder humeur behoorlijk agressief zijn.

Noem een hele goede en een hele slechte eigenschap van jezelf

Goede eigenschappen en slechte eigenschappen bestaan niet. Soms kan een goede eigenschap negatief uitpakken en soms is slechte eigenschap wel goed in sommige situaties.

VWO ? aiiitt , ik val van de ene verbazing in de andere , no offence verder.

Wa betreft dat goede en slechte eigenschap kan ik je geen ongelijk geven , maar er moet toch iets zijn waardoor je vaak in de problemen komt hoe dan ook.

Soms zeg ik wat ik denk.


Zou je het Replay met doen ? hehe
Echt wel

Zou jij een gratis race stuur willen hebben als je ervoor naar Den Helder zou moeten afreizen ?

Als ik op gas rij


[b]1 ding snapte ik niet toen ik een vraag stelde over je vervoers middel . Je zei binnekort want bussen zijn duur.
Moet je dan nog sparen voordat je een busje kan kopen
of ga je er binnekort 1 komen omdat het duur is om telkens met de bus te gaan ? [/b]

Busabonementen zijn gewoon duur als je ouder bent als 19 en geen/ nog geen OV hebt

Woon je op jezelf ?
was dat maar waar

Lievelings rapper op het forum en welke algemeen in NL?
Swike heeft een dope stem, vind wijze uit het oosten best wel nice click en veelplegers ook, maar Mx fortune voor zijn serieusheid in zijn teksten en in nederland zelf wudstick en geen opgezwolle. opgezwolle is wel dope, maar niet doper dan wudstick. ach ja...


welke buiten NL ?
Er zijn best wel veel dope rappers buiten nederland, maar toch vind ik moss def wel dope.

Heb je huisdieren ?
Kip in de vriezer en varkensvlees op het vuur

Links of rechts ?
Rechts

zou je KAAS op je voorhoofd laten tattoeren voor 6mill ? ( niet zeggen ; ja want dan laat ik hem verwijderen)

als we over miljoenen gaan praten wel + levenslang gratis petten

Lievelings forum ganger ?
Zijn allemaal lievelingtjes, als ze niks zeggen op het forum

becel pro active of twenty four ultra light met minder dan 20 % vet ?
Boter is vies

wie zou je wel willen ontmoeten van de site ? Kipman, mxfortune, swike en jij. Zijn nog best wel meer

wat voor beeld denk je dat mensen van je hebben op de site en hoe staat dat tot de realiteit ?

Op de site, een verkeerd beeld. Ik neem i-net nooit serieus.
In de realiteit denk wel goed beeld algemeen. Je hebt altijd haters, maar die hou je toch.

Kan jeje voet in je nek leggen ?
Kan wel mijn neus aantikken

Spade of Dap ?

Die kale
-------

Lievelings standje ?
69....
waar bevind zich de clitoris precies ?
in de binnenschaamlippen van boven.

veranderd er iets aan de oorlellen van vrouwen wanneer ze opgewonden raken ?

Let ik niet op..... ben wel met andere dingen bezig dan met oorlelllen bekijken

veranderd er iets aan de schaamlippen van een vrouw wanneer ze opgewonden raken ?

Vraag aan je docent of leraar die sexuele voorlichtingen geeft. Ik wordt niet betaald om iets uitteleggen

hoeveel sexuele relatie heb je gehad ?
Te weinig...

Hoe draag je schoenen het chillst , broek over of onder de lip ?

Ligt aan mijn dag....



Wat is je grootste blunder tijdens een vrijpartij ?

Ik maak geen blunders....( whahahahah wat een tmf vraag:p)

Hoe was je eerste keer ?

goed hoor

----

Vouw je wc papier dubbel voordat je veegt of maak je er een propje van ? andere manier ? ligt even toe aub?

Ik vouw hem dubbel en maak er een vliegtuigje van. Als hij vast blijf plakken veeg ik mijn kont af, als hij in het toilet ligt/terecht komt raap ik hem op en probeer het nog eens!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 20:45:55 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Halle_Barri
Balle Barry
Gepost door Halle_Barri op vrijdag 19-01-2007 om 20:49:02
hahahaha wat een vragen ik wil door poppekontje worden geïnterviewd
----------------------------------------
Barry mafkesen
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 21:32:56
Beetje puberaal dacht ik zo andere joey, doe maar in je eigen seks interview topic, danku
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 19-01-2007 om 22:46:41
uh , geen moment in me op gekomen dat jij het niet zou kunnen waarderen maar is cool , ik stop er wel mee.

oh nee maar ik vind dit wel een geinig topic , ik dacht ik help je wel mee.

geen tijd en zin om dit regelmatig te doen ofzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 22:48:29 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 22:47:01
ga door man ik verbied je niks toch, maar niet hier als het kan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2007 @ 22:47:43 ]
revo
Daarom
Gepost door revo op vrijdag 19-01-2007 om 22:54:49
Ik wil ook geintervieuwd worde
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 19-01-2007 om 22:55:23
yeah eerst de lijst opmaken, dus pm's helpen weinig
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 19-01-2007 om 22:56:13
ik vind die van joey helemaal niet grappig hoor, irritant kind
----------------------------------------
....
Halle_Barri
Balle Barry
Gepost door Halle_Barri op vrijdag 19-01-2007 om 22:57:03
scheelt dat heel veel mensen ook naar jou mening vroegen uiteraard
----------------------------------------
Barry mafkesen
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-01-2007 om 22:58:05
Kap eens hier.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zaterdag 20-01-2007 om 12:04:02
Hehe poppekontje stelt teminste leuke vragen
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 21-01-2007 om 22:20:25
Vandaag een interview met Pascool, de gebande man uit Almelooooo, maar aangezien hij in Zwolle op school zit en ik daar in de buurt woon spraken we daar af.
Aangezien pascool een ban heeft van nlhh moest dit natuurlijk in het geheim gebeuren, en spraken we af op een plek waar spade en dap pascool NOOOIT zouden zoeken: De shop

Stel je zelf eens voor?

Ejow, Mijn naam is Pascal Schuurman (famillie van ja zeker) Ik woon ik het altijd mooie Almelo
Ben 20 jaar en hou van wiet en niks doen,

Hoe ben je in aanraking gekomen met Hiphop?

Dat was heel vaag, ik was het aquarium van mijn geliefde buurman sjon aan het verschonen en op de radio draaiden ze een nummer van andrea borchelli, ik ging meer van hem en maten van hem downloaden en zo ben ik erin gerold.


Hoe kom je dan op Nlhh.nl?
Via Google, ik verveelde me en zocht iets met Hiphop, nlhh was de eerste hit die ik kreeg, dus ik melde me aan zo doende

Klik en type werk jonge

Wat zijn je favoriete artiesten in Nederland?

Acda en de Munnik zijn mijn absolute favoriet, qua hiphop kan ik Engel wel waarderen en zo nu en dan een Opgezwolle trackie kan ook geen kwaad, verder ben ik niet zo weg van NL artiesten

En hoe zit dat buiten de grenzen?

Coldplay, Bon Jovi, Keane en Oasis kan ik goed waarderen

Qua hiphop kan ik wel luisteren naar J5 , Sean price en Reef.


Ok genoeg van die serieuze shit, waar vind je de beste wiet?

Binnenhof Zwolle, Moonlight, mijn absolute favoriet voor alle gelegenheden

En welke smoke je voor je wat grappige tracks gaat opnemen?

Wat ik in huis heb wat meestal Moonlight is dus of Santa maria uit de Almelo’se shop De Tuin

Je doet zelf ook audio, hoe ben je daarmee in aanraking gekomen?

Ik zag een keer Lange Frans en Baas B op et Bevrijdings festival in Zwolle en dacht hahaha dat kan ik ook wel, dus kocht ik een mic van 3 euro downloade Cool edit en ging bezig met raps op een beat zetten wat uiteraard nergens naar klonk, toen had ik ook zoiets van jooh was gezellig maar tis weer mooi geweest, toen kwam ik in contact met Lennon (l2n) en Ferry (JF Project) en toen hun mij de basics en tricks leerde ging ik ermee door.



Wat wil je bereiken met het maken van muziek?

Niet veel eigelijk het is puur een hobby voor als ik me verveel, maar ik sluit niks uit en sta overal voor open

Hoe ga je te werk voor je een track opneemt met iemand van nlhh?

Soms komt iemand met een id voor een song en werken we dat uit tot een nieuw meesterwerk

Maar meestal pakken we een beat die leuk klinkt en verzinnen we ter plekke wat lines en een refje



Wie vind je goed bezig op Nlhh?

Ja hij krijgt al genoeg veren in zijn reet maar me mattie Lennon is wel lekker bezig, als hij ze luie ass nou ff uit ze stoel haalt en wat demo’s in de studio gaat tapen (want die mogelijkheden heeft hij zat) kon dat best nog is iets vets worden
Verder vind ik De wijze ook goed bezig, de beats van Freek en vocals van Pieter is best een dodelijke combinatie, als ze nou ff leren samenwerken moet dat ook wel goed komen

Wie kan beter stoppen?

D-neger, gewoon kappen

Rijmpiet of L2N?

Mm, als je het over skills hebt ga ik voor L2, al vind ik samenwerken met Rijmpiet een stuk fijner gaan. Maar dan ga ik tog voor L2 tog et mannetje wat me leerde wat multies zijn en dergelijken

Je staat bekend om je prachtige zangkunsten, kunnen we nog een Pascool love song verwachten

Die is er al lang man, maar die staat als het goed is maar op 1 pc. Maar als je doelt op een zemel zemel track nee sorry dat staat niet op me lijste van tracks wat ik ooit nog is wil doen.

Met wie zou je nog wel eens de studio in willen duiken?

Acda en de Munnik, alleen de combinatie van hun muziek en rap lijkt me al rete vet en als ik het in mag rappen ben ik een gelukkig jongejte

Waar neem je je shit eigenlijk op?

Meestal gewoon thuis met me gamers headset lekker lowbuget, maar toen we nog af en toe optredens hadden gingen we ook wel is naar de Studio, heb denk ik 4 of 5 tracks in de Studio opgenomen.

Waar schrijf je, ter plekke of heb je altijd een boekje mee ofiets?

Ter plekke, heb wel altijd een boekje mee maar vergeet er altijd in de schrijven dus het enige wat je in mijn boekje ziet zijn rare tekeningen van mannetjes die worden gemarteld

Hoe staan de mensen in je omgeving er tegenover dat je rapt, Vrienden Familie?

Die kunnen sommige tracks wel waarderen, vooral toen ik Kersthit opzette die ik samen met Swike heb gemaakt lach me famillie wel ff plat, verder checke ze niet veel van me rommel Nlhh is eigen het enige waar ik me tracks heen stuur als ik wat heb gemaakt.

Wat verwacht je van 2007, persoonlijk?

Dat ik op 1 of andere manier me klas ga waarderen, veel wiet, chillsessies, weinig huiswerk en een hoop ongein

En op welke releases wacht je dit jaar?

Hoe slecht het ook klinkt eigelijk alleen op game releases, komen een paar hele dope games uit waar ik niet op kan wachten tot ik ze lekker illegaal van het inet kan plukken.

Wat kunnen we de komende weken nog van je verwachten aan tracks of mixtapes of wat dan ook?

Er staat niks vast, dus er kan morgen een mixtape staan of je hoort 3 weken niks van me, ik maak nooit een planning met die dingen, moet wel leuk blijven.

Wil je nog wat kwijt aan Dap en Spade?

Ja minder rebull meer wiet, dan komt alles goed

Wil je nog wat kwijt aan de rest van Nlhiphop?

Vreden op aarden en als er word gevochten bel even

Bedankt voor dit interview

Geen dank, het genoegen was geheel aan dit kan van het beeldscherm
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2007 @ 22:26:34 ]
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 21-01-2007 om 22:28:26
Deup
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 21-01-2007 om 22:30:23
Quote:
MTijn schreef op 20-01-2007 @ 12:04
Hehe poppekontje stelt teminste leuke vragen


val jij maar dood hond
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 21-01-2007 om 22:31:24
Haha je hebt t goed gemaakt met dit interview. Eerst stelde je altijd dezelfde was niet zo leuk.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zondag 21-01-2007 om 22:32:27
dit zijn nog altijd dezelfde vragen hoor
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 21-01-2007 om 22:33:03
ja en dat is ook wat IK van de mensen wil weten,

trouwens niet om dit ofzo maar ik heb er geen zin meer in dit wwas de laatste voorlopig dus geniet ervan
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 21-01-2007 om 22:47:27
uh-oooh, hebje al een opvolger benoemd kapowskie?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Sadar
Gepost door Sadar op zondag 21-01-2007 om 22:49:40
ik wil wel, kan ik dek voor jullie interviewen!

----------------------------------------
son get wrec
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zondag 21-01-2007 om 22:50:14
ik denk dat huusuh ervaring op wil doen
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 21-01-2007 om 22:51:47
nee als ik zin heb ga ik verder, nu weer een paar vette interviews gehad naar mijn mening, is weer ff genoeg, als iemand het moet overnemen is het : Huussuh of Jspr de rest maakt maar een ander topic aan
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 22-01-2007 om 19:43:17
Dit had ik niet gezien, maar kapo als je het niet erg vindt bedank ik, het is me een ware eer maar misschien heeft huussuh hier zin in, hij is er ook meer in bedreven gok ik.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 22-01-2007 om 19:50:56
ja maarja was gewoon maar een voorbeeld , eerste tijd niks iig meer
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 22-01-2007 om 19:52:27
als het om het gezeur is, kan ik het me goed voorstellen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 22-01-2007 om 19:52:53
nee luiigheid
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 31-07-2007 om 19:57:01
laten herleven deze shit
nu mag iedereen iedereen interviewen
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
RRAM Gepost door RRAM op dinsdag 31-07-2007 om 19:58:41
interview mij maar man
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 31-07-2007 om 19:59:50
kut idee. laten we het maar bij 1 persoon houden
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.