Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben zelf een leipo | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
wuahahaha dit word zo coowl. wie komen er nou allemaal pcies? owja geen honkbalknuppels meenemen dat is wack. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik slice je keel open slm... ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
dat zegt ie, ik zou het maar effe wegediten LEIPO | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
te laat, ik kom je aan stukken hakken vanavond. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou, ik zou, ik zou, een jonko klappen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 20-01-2007 @ 14:55 te laat, ik kom je aan stukken hakken vanavond. als je vanavond komt moet je me bellen want ik zit vanavond op de kruisstraat | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
soepkip | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dan kom ik morgen. of overmorgen. wie weet. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
SLM heb je de voorkeur voor een Asiatische massagecursus of een gratis informatie pakket over belegginsfondsen in de VS? Zeg het maar, het kan allemaal thuis opgestuurt worden?! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 20-01-2007 @ 14:59 dan kom ik morgen. of overmorgen. wie weet. wel ff bellen kerel.. anders rosst me ma je met der deegrol | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zoiezo waarom zou je je postcode en al die shit bij zetten ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Halle_Barri Balle Barry ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patreez schreef op 20-01-2007 @ 14:59 SLM heb je de voorkeur voor een Asiatische massagecursus of een gratis informatie pakket over belegginsfondsen in de VS? Zeg het maar, het kan allemaal thuis opgestuurt worden?! haha ![]() gewoon kanker veel troep naar zijn adress sturen ---------------------------------------- Barry mafkesen | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
misschien is het niet echt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
stuur een eind weg.. kan in de hok van me hond | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
tja zn 06 staat erbij![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
valt makkelijk met google te tjekken ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 20-01-2007 @ 15:00 zoiezo waarom zou je je postcode en al die shit bij zetten anders verdwaal je dalijk.. ik wil wel dat je goed aankomt.. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
alsof je aan de postcode ziet waar iemand woont? of zijn alle postcodes in eindhoven op de deur geschilderd? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hahah slm shit. ik vond het vrij sneu dat iedereen steeds tegen jou ging fucken. maar damn, je bent echt een apart man. edit: je email alleen al ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2007 @ 15:05:06 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patreez schreef op 20-01-2007 @ 15:03 alsof je aan de postcode ziet waar iemand woont? of zijn alle postcodes in eindhoven op de deur geschilderd? ooit van een tom tom gehoord? | ||
![]() | ![]() |
haha gaat nergens meer over vanaf nu, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 20-01-2007 @ 15:01 (...) anders verdwaal je dalijk.. ik wil wel dat je goed aankomt.. Ik moet kipmans adres weten ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
dan moet je dat aan hem vragen | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
hahaha, ja wel es van gehoord maar dan heb je toch de postcode ook niet nodig? dan voer je gewoon straat naam in toch?? dus als ik of l2 die zouden hebben dan zouden we zoiezo niet verdwalen dus je reactie over die tom tom sloeg nergens op, denk voordat je typt! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patreez schreef op 20-01-2007 @ 15:06 hahaha, ja wel es van gehoord maar dan heb je toch de postcode ook niet nodig? dan voer je gewoon straat naam in toch?? dus als ik of l2 die zouden hebben dan zouden we zoiezo niet verdwalen dus je reactie over die tom tom sloeg nergens op, denk voordat je typt! ik tik altijd een postcode in en dan gaat er een surinamer mij vertellen waar ik heen moet rijden.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja slm zal ik vragen of ie em ook hier wil zetten met zijn postcode en mobiel nummer? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ghaha ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 20-01-2007 @ 15:08 ja slm zal ik vragen of ie em ook hier wil zetten met zijn postcode en mobiel nummer? ga je me straks ook toestemming vragen om je ass af te vegen? moet ik alles voorkauwen? | ||
![]() | ![]() |
0642729426 das mn nummer meer krijgen jullie niet als ge op tilburg centraal staat ff bellen ben meestal wel in de buurt ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 20-01-2007 @ 15:08 (...) ga je me straks ook toestemming vragen om je ass af te vegen? moet ik alles voorkauwen? haha vegen of kauwen ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Nog zo'n slimme post ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 20-01-2007 @ 15:10 Nog zo'n slimme post maarre L2N kerel wanneer kan ik je verwachten dan.. kijken of je met je 3 jaar thaiboxen wat waard bent? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
waar zie je staan dat ik kom?? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hahah hoor hem. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ghaha ![]() maar er anders een audio battle van, kunnen wij ook meegenieten ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 20-01-2007 @ 15:11 waar zie je staan dat ik kom?? jammer | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
wordup, waarom geen battle? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
dit is geen beef maar gewoon spam. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 20-01-2007 @ 15:12 wordup, waarom geen battle? ik kan je wel een paar redenen geven | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja anders had je ff me tanden over de straat gerost en me rug gebroken toch! Ja jammer ja ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
veel plezier nog. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 20-01-2007 @ 15:13 ja anders had je ff me tanden over de straat gerost en me rug gebroken toch! Ja jammer ja nee man zover wil ik niet gaan.. ik had je laten pijpen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Watsmetditgeneuzel? | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 20-01-2007 @ 15:15 Watsmetditgeneuzel? alle andere kindjes op het speelplein zitten mij te pesten! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
haha en het is ook nog niet eens slm's schuld ook. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ahh je had me laten pijpen, jezus je blijft maar gay opmerkingen maken. vind je het gek dat de rest je plaagt ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik heb het gehad met jullie allemaal, KIPSLAP voor jullie blote billetjes ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] |