Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
mc-luzon
check me pp2g
Gepost door mc-luzon op zondag 21-01-2007 om 19:31:51
ik heb een korte demo lyric gescheven alsjebliefd lees het ff en geen je mening dankjewel



lyrics::

ik ben geen neger ik kom niet van de straat.. maar noem me geen studio-gangster, jonguh als je het maar laat!... ben je at the place? kom niet haten men, want ik spit wat in je face..., je bent niet de man ik laat je zien wat ik kan ik laat je zien wat ik doe, en dat wat ik doe dat doe ik goed.... Ik ben pas 15 jaar, het duurt wel even maar togh kom ik daar... Daar aan te top maar nu ik ben nog hier leer me lyrics uit me kop.... Ik kom je niet dissen men, kom je niet in je bek pissen men... maar maak me niet kwaad want beef is wat je krijgt en dan is het te laat.... ik spit niet voor me brood maar me lyrics zijn te gek en ga door tot me motherfucking dood....



b.v.d.

mc-luzon
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2007 @ 19:59:51 ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zondag 21-01-2007 om 19:34:10
schrijf het iig op een andere manier op..
line voor line
zoals dit
dat is overzichtelijker..

tekst ja wat kan je er van zeggen.. probeer iig niet jezelf af te kraken in je tekst met dingen als me lyrics niet perfect dat is gay.. en probeer niet te rijmen alleen om te rijmen..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zondag 21-01-2007 om 19:38:14
--> kick naar lyrics
mc-luzon
check me pp2g
Gepost door mc-luzon op zondag 21-01-2007 om 19:43:38
dankje
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.