Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wjhahahah die dingen zijn echt meesterlijk![]() ---------------------------------------- joahh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Vind explosm een stuk grappiger ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
dat is echt zo'n site die je 1x in het half jaar moet checken om dan een half uur te kunnen lachen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dit kapot grappige humor ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
oh word? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja ook echt.. simpel droog![]() ---------------------------------------- joahh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() zo nu ist leuk geweest hehe. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
MUS WAAROM SLUIT JE DAT TOPIC VAN MOTOR ! OPEN DAT EENS HEEEEEEL SNEL WEER!!! OF IK GA KLAGEN BIJ SPADE ![]() die boy wil info over een band, wil niet weten hoe een nnummer heet! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 21:03:54 ] ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je moet ze echt allemaal na elkaar kijken heb zowat de slappe lach ---------------------------------------- joahh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hahaha jah maar ik kende 90% al, maar goed het blijft grappig. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Damn die Shadrack kan echt schaatsen als een motherfucker. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
de shadrak dat is een kuttent in groningen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
word,, maar af en toe kom ik er wel (A):$ ---------------------------------------- joahh | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 22-01-2007 @ 21:03 MUS WAAROM SLUIT JE DAT TOPIC VAN MOTOR ! OPEN DAT EENS HEEEEEEL SNEL WEER!!! OF IK GA KLAGEN BIJ SPADE ![]() die boy wil info over een band, wil niet weten hoe een nnummer heet! Ik hou ook heel veel van jou! ![]() ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 22-01-2007 @ 21:12 (...) Ik hou ook heel veel van jou! ![]() ![]() ik heb nu al spijt ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
replay, waarvoor tel je af? | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
;;me piemel wordt niet hard van de line up van freestyle voor de grap.'' droge line ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Tot het zomer is! ---------------------------------------- .... | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 22-01-2007 @ 20:33 (...) Schagen een stad.. wuhahahaha.. officieel wel.. maar wuiahahahahaha niet fokken met schagen! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
waarom is fokking youtube aan het bitchen hier.. Niet liegen replay, eerst nog de lente.. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Voor Kluners fans: Waar zijn die mensen uit t gastgezin van Jimmy en Shadrack zulke ongelovelijke mongolen? Die ma: "Tank you fur cooking buut ei dond leik bones in mij foot end iv ei sie bones in mij foot i go throw over. end that will do a lot damaga to ur cooking" ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dan kun je wel tot de zomer aftellen? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-01-2007 @ 21:25 Dan kun je wel tot de zomer aftellen? ---------------------------------------- .... | ||
Over 83 dagen al? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zat onwijs naar de zomer te smachten met die kankerregen laatst. Beetje van de zomer in de weekeinden op strand chillen tot s'avonds bbq'tje, jointje en een koud biertje. daaajumn. Maar eerst boarden ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 22-01-2007 @ 21:27 Over 83 dagen al? Ongeveer ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik wil fucking vakantie kankerschool zeg, godverdomme ---------------------------------------- son get wrec | ||
Quote: Replay schreef op 22-01-2007 @ 21:30 (...) Ongeveer ![]() Ah ok.. Maar dat is al vrij snel ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe, ja tog snelle zomer.......ofzo![]() ---------------------------------------- .... | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
yo Sadar, 17/24 februari is de voorjaarsvakantie alweer hoor ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tijd voor een jointje. Bye. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dan al weer vakantie? Dopeness, ik ben nu 2 weken zo goed als vrij, dan dus ff naar school en dan weer vrij. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Zomer verschuift man het is nu pas winter ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
HAHAHA JE TOPIC IS LEKKER DICHT![]() ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat lopen de moraalriddertjes om een slotje te zeiken ineens jezus. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
jullie moeten je openstellen voor emo, over een half jaar opent dap zelf een emo topic, mark my words | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
stelletje ondankbare honden ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dat word dann gesloten door spade, mark my words! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Nouja zeg niet dat ik het geprobeerd heb als jullie straks allemaal emo problemen hebben.! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
keiko matsui ![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ag er is al een topic waarin je al je klachten kwijt kunt vroeger hete dat de klaagmuur ofzo, nu heeft het zo'n belachelijke lange irritante tipsch 'nlhhmember wil een topic maken', nnaam! ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
uit je frustraties oid. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
jspr en ik zweren bij emo | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
bleh ik eet me misselijk aan rozijntjes ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
yeah ik ben ook aardig vrij deze weken, alleen even wat werken aan presentaties en verslagen maar geen les, pas ergens in februari weer.. | ||
![]() | ![]() |
noudat soort dingen, als je moet overgeven, op je kleren kunje niet aan naar school, en hup: emo | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
replay wtf slaat jou sig op. ben je zwanger?! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja, ben slapen ---------------------------------------- .... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
lekkerrrr bezig ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hmm. njah ik ga ook in bed, welterusten. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |