Index / Feedback / | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Zoals de titel zegt, de nieuwe beheerders zijn Swike en Xflipit. Ze zijn gekozen omdat ze al eerder hebben laten zien dat ze er serieus mee bezig zijn en omdat ze goede plannen hebben voor nieuwe dingen. Ik wens jullie erg veel succes, hoop dat het dope wordt (dan doe ik ook weer wat vaker mee) Sorry dat het zo lang duurde trouwens, miscommunicatie [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 20:41:42 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
JA HOOR, chill. kleurtje kleurtje ik zei het toch Gratz gast en belg ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Swike was toch op vakantie? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
deup | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd kussiekussiekussie ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd heren. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aiiight ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
tof heur gefeliciteerd ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Xflipit gaat da goe doen swike niet ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
oi nice, gefeliciteerd. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe...![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2007 @ 21:05:10 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
haha gefeliciteerd? fuck dat! wat een hoop klote werk gaat jullie dat opleveren! succes ermee | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Go Girls! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
succer brother, onderschat het niet ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Succes 2 geschikte personen dacht ik zo | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ey maar welke rechten heb ik nu ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
geen meer als je had voor de CMP ![]() Gewoon modpowers in CMP en ERE ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En daarnaast: YOU WILL RESPECT MY AUTHORITY! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
!Gefeliciteerd! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-01-2007 @ 22:03 En daarnaast: YOU WILL RESPECT MY AUTHORITY! hehehehehehehe ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteert mannen, maak er wat van. Hier word ik pas emo van! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
congratz enne succes dan maar :p | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 22-01-2007 @ 20:56 Xflipit gaat da goe doen swike niet Op het moment zal Zwaaik dat niet doen, omdat hij er niet is. Maar verder denk ik dat hij een geschikte kandidaat is. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
gefeliciteerd jungskes, jullie zijn nu een soort stadswachten van nlhiphop; je mag in principe nog bijna niks![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 22-01-2007 @ 23:05 gefeliciteerd jungskes, jullie zijn nu een soort stadswachten van nlhiphop; je mag in principe nog bijna niks ![]() Jawel; pimp rond gaan lopen en mensen doorverwijzen naar dap de zijnen om hun schuld te erkennen en de eventuele straf op zich te nemen ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aii weet iemand wanneer Swike terug is? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
hehe nou mag ik swike lekker pesten ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha, best ironisch eigenlijk zelfs ik heb nog meer modpowers ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
welkomm ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
xflipit, heeft t oldschool mod kleurtje! ik vind die van prow ed veel lelijker! ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
nou maar mijn kleurtje is wel vetter, zo he ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
vetter is die sowieso! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
en ik ben net iets oldskoeler dan X ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Angelix heeft nog steeds frustraties | ||
Index / Feedback / |