Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 23-01-2007 om 12:34:25
Prison Break topic bekijk ik nooit, omdat ik het niet volg, maar deze serie heb ik ook nog nergens hier gezien, check 't:

The Wire
http://www.hbo.com/thewire/
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wire_(TV_series)
The Cast
http://www.hbo.com/thewire/cast/
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


About The Wire
One of the most critically acclaimed programs on air, the Peabody Award-winning drama series 'The Wire' continues to challenge viewers with a "cop show" unlike anything on television.

Season four of 'The Wire' centers on the lives of four young boys as they traverse adolescence in the drug-saturated streets of West Baltimore. The new episodes of the series examine their world through the theme of education, asking viewers to consider the world that awaits these boys, and to consider further the American commitment to equal opportunity.

"The American obsession with police procedural and crime drama usually only allows for villains - in large part, black and brown - who exist as foils, to be pursued and destroyed by cop heroes," says series creator and executive producer David Simon. "We're addressing ourselves to where the 'villains' actually come from, and whether we have any right to regard them as somehow less human than the rest of us."

This season of 'The Wire' is based in large part on the experiences of writer and producer Edward Burns, who taught social studies for seven years in the Baltimore school system after serving 20 years as a city police detective. (...meer)

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.



Er zijn een paar scenes op Youtube te bekijken, op de site zelf kan je ook het een en ander bekijken, ik vind het wel een dope serie, binnenkort schaf ik seizoen 1 aan op DVD
Youtube
Rules in America (Scene):
https://www.youtube.com/watch?v=0Y3rVGW24wc
Hamsterdam (Scene):
https://www.youtube.com/watch?v=joMgUgEx5sQ
Omar (Scene):
https://www.youtube.com/watch?v=kCaoMj5veyw

...Je moet het gewoon vanaf het begin zien, shit is dope, gaat over corrupte politie, stick-up kids etc. etc.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op dinsdag 23-01-2007 om 18:04:18
Shit is vet.
Ben nu seizoen 3 aan het downen
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 24-01-2007 om 15:16:12
Checkt verder niemand dit ofzo? Moet je echt doen als je het nog niet kent, aanrader
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 24-01-2007 om 15:27:36
ik ben nu seizoen 1 aan t downloaden, 2,3 en 4 ook nog maar ik heb niet zoveel ruimte.
Vent
Gepost door Vent op woensdag 24-01-2007 om 15:29:30
Is misschien wel dope, zal het ook 'ns proberen.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 24-01-2007 om 15:41:36
Ja, ik zou ook wel een seizoen willen downloaden eerst, maar ik heb al een paar afleveringen gezien dus ik koop het denk ik gewoon...
Zowieso heb ik nog nooit met torrents ofzo gewerkt hehe, dus heb daar weinig verstand van allemaal
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 24-01-2007 om 15:47:58
downloaden, installeren, 30 sec instellen, naar n site gaan, zoeken, aanklikken en dan download je.

Je kunt ook nog selecteren welke afleveringen je niet wil bijv.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 04-02-2007 om 17:09:11
Ow ok...

Mensen weten blijkbaar niet, serie is dope!
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op zondag 04-02-2007 om 17:22:03
Word!
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 06-02-2007 om 20:32:13
Nou, ik heb Season 1 net binnen, beter is het die 3 gig waard!
Ik ga ze binnenkort wel even sjekken...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 06-02-2007 om 20:35:11
screens zien er dope uit.
komt dit ook op TV? zoja, wanneer?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 06-02-2007 om 21:07:32
ik kijk dit misschien over een tijdje wel. Ik kijk nu Prison Break + Heroes, das wel even genoeg voor nu
----------------------------------------
beng!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 06-02-2007 om 21:07:44
t moet gewoon op de tv komen. Heb t wel hier staan maar ik kijk t liefst op de tv. Zonder te branden enzo.
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op woensdag 07-02-2007 om 12:58:44
Heb seizoen 1 t/m 4 binnen en de eerste paar afleveringen gekeken. Niet slecht. Bij sommige scènes had ik zoiets van, what the fuck?, maar zeker de moeite waard. Bedankt nog voor de tip! Over Cop-shows gesproken, The Shield begint in April weer.
Leyla
Gepost door Leyla op maandag 12-02-2007 om 15:41:58
Heb net de eerste aflevering gezien, ziet er wel dope uit! Redelijk opwarmertje iig...

Die McNulty is wel de lul trouwens
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 15:48:10 ]

----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-02-2007 om 15:44:13
heb seizoen 1 gecheckt, wel dope
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 10-01-2008 om 16:25:32
ik ben die shit nu aan het downloaden...season 1 in ieder geval. Kijken mensen dit nog?
----------------------------------------
beng!
VaderJakob Gepost door VaderJakob op vrijdag 01-02-2008 om 21:09:14
Ben nu seizoen 5 aan het kijken - elke zondag wordt de nieuwe aflevering geupload. VInd dit echt de beste misdaadserie ooit, veel rauwer dan de Soprano's


[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-02-2008 @ 21:10:48 ]

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 01-02-2008 om 22:05:24
ben nu bij de 5e aflevering van het 2e seizoen en ik vind het ook echt een dope serie. Ik heb zelf de Sopranos nog niet gezien dus kan het daar niet mee vergelijken maar the Wire lijkt me moeilijk te overtreffen. Ik vind het vooral mooi dat het verhaal van beide kanten (''goed'' en ''slecht'') wordt belicht dat maakt het afwisselend en dus boeiend. Bubbs is mijn favoriete character tot nu toe (die drug addict die in seizoen 1 informant is)
----------------------------------------
beng!
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 02-02-2008 om 01:26:09
Quote:
Gaucho schreef op 01-02-2008 @ 22:05
ben nu bij de 5e aflevering van het 2e seizoen en ik vind het ook echt een dope serie. Ik heb zelf de Sopranos nog niet gezien dus kan het daar niet mee vergelijken maar the Wire lijkt me moeilijk te overtreffen. Ik vind het vooral mooi dat het verhaal van beide kanten (''goed'' en ''slecht'') wordt belicht dat maakt het afwisselend en dus boeiend. Bubbs is mijn favoriete character tot nu toe (die drug addict die in seizoen 1 informant is)

Dat voorbij goed en slecht perspectief is ook echt fokking intelligent doorgevoerd gedurende de hele serie. Ik zit echt verbluft te kijken, elke aflevering.
Als je deze uitheb, dan is Deadwood trouwens echt een aanrader - hoewel sommigen dat echt niet trekkenis daar het moraliteitsprobleem wel heel ver opgerekt. Eche evil, zeg maar. Daar vind ik The Wire ook echt brutelijk voor uitkomen - in seizoen 4 jongen, wacht maar - dat gastje in die clip...
----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 12-02-2008 om 02:58:09
Ben nu bij seizoen 5 episode 3 heb alles gezien shit is lauww
VaderJakob Gepost door VaderJakob op donderdag 13-03-2008 om 02:17:46
When you walk through the garden...
Kneiker, shit is afgelopen.

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.