Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Pidie-Boy
Gepost door Pidie-Boy op dinsdag 23-01-2007 om 16:32:53
weet iemand vna jullie misschien waar en wanneer kempi een optreden heeft. Want bij zijn vorige was ik net te laat voor kaartjes. Zodra een van jullie iets weet zou ik t dope vinden als jullie zoude zegge waar en wanneer
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 23-01-2007 om 16:33:54
volgens mij hij treedt hij nog vrijwel nergens op, eerst met zijn show / podium ding bezig.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 23-01-2007 om 16:34:47
Kempi treedt op op een podium? Of was dat te specifiek?
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 23-01-2007 om 16:36:29
hou gewoon Optredens, Festivals & Parties in de gaten, daar komt alle noemenswaardige shizzle op.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2007 @ 16:45:27 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 23-01-2007 om 16:37:22
alsof daar alles in komt te staan wat er te doen is...

ofwel... je moet niet zeiken...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Pidie-Boy
Gepost door Pidie-Boy op dinsdag 23-01-2007 om 16:40:26
okee alvast bedankt maar ik woon vlak bij eindhoven.. maar maakt nie uit waar die optreed Sorry voor de mense die t een overbodig topic vinden
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 23-01-2007 om 16:42:09
*off-topic reacties weg... nu on-topic blijven*
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rame
Gepost door rame op dinsdag 23-01-2007 om 16:58:24
volgens topnotch.nl treed hij nergens op en die houden het volgens mij wel redelijk bij
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0064 sec.