Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ]
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 05-02-2007 om 17:39:18
Mooie foto's bob!
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-02-2007 om 18:13:12
hehe was ook zeer indrukwekkend Mtijn honderden uren werk zit eraan.. en kijk hoe makkelijk dat kanker bestuur met ze supporters omgaat.. ik ben hier echt ziek van.. hoeveel clubs er wel niet met hakenkruizen, duitse helmen, sis geluiden, massale zangkoren, spandoeken, vlaggen, dode supporters schending ( para, picorni ) etc etc tegenover ajax staan.. waar je never nooit wat van hoort en als je het hoort is het op de lokale teletekstzender pagina 893.. logisch gevolg dat de echte supporters van 010 het desbetreffende doek ook niet zo nauw neemt.. 6 jaar lang worden er fantastische positieve sfeeracties op touw gezet door 410 en 1 lullig ''negatief'' doekje vanuit onze kant en de hele media wereld staat op ze kop ''oh kijk ze nou weer wat die stoute ajax jongens doen'' en het slijmerige kutbestuur dat nooit wat voor ze supporters zal betekenen en/of minder negatief afschilderen HET BESTUUR TEGEN DIE MUUR!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2007 @ 18:15:44 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 05-02-2007 om 18:15:38
Vind het ook dom hoor. Feyenoord heeft altijd van die spandoeken. Deze is natuurlijk wel iets erger maar toch moeten ze niet zeuren.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-02-2007 om 18:19:33
idd.. maar verder een supermiddag gehad:> AZ ook nog is gewonnen zaterdagavond nog 5 puntjes te gaan hehe
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 05-02-2007 om 18:20:36
Hoop echt dat PSV ff in dit dipje blijft zitten. Maar van mij mogen ze de champions league wel winnen.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 05-02-2007 om 18:23:37
altijd kankerjoden dit dat en nu doet ajax wat en gaan ze huilen boehoehoehoe
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-02-2007 om 18:25:05
nou ik als eckte ajax supporter vind dat jullie niet zo moeten klagen, het is kut maar laat dat beter maken ze mooie positieve spandoeken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2007 @ 18:25:52 ]
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 05-02-2007 om 18:27:47
ik hoop dat het nog spannend word, maar PSV heeft wel een veel makkelijker programma. Ajax moet nog naaar Eindhoven, Alkmaar en Enshede
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op maandag 05-02-2007 om 22:07:05
Mooie spandoeken, mooie wedstrijd, goeie uitslag Ook erg leuk dat v Hooijdonk voor open goal miste.

Maar het commentaar op dat Bloody Sunday spandoek is natuurlijk hypocriet.
----------------------------------------
ya diggg
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 05-02-2007 om 22:12:55
Kankerjoden dit dat!
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 06-02-2007 om 08:41:18
hehe livio.

Ajax sluit vak 410 uit van sfeeracties
06 februari 2007, 00:56
Door: Reon Boeringa
Ajax heeft stadionvak 410 uitgesloten van alle sfeeracties die de rest van dit seizoen georganiseerd worden. De clubleiding van de Amsterdammers is ontstemd over de kwetsende spandoeken die in het vak werden getoond tijdens de Klassieker van zondag.
In het bewuste vak hingen spandoeken die herinnerden aan de bombardementen op Rotterdam in de Tweede Wereldoorlog. De doeken werden tijdens de wedstrijd al in beslag genomen door stewards.

Dat Ajax vak 410 voorlopig heeft uitgesloten van sfeeracties heeft niet alleen met de gebeurtenissen van zondag te maken. Eerder verstoorden supporters uit het vak al een training van de eerste selectie. Ook maakte men zich schuldig aan het illegaal afsteken van vuurwerk. Daarnaast werd ook de confrontatie met Feyenoord-fans gezocht.

Ajax zal via camerabeelden de identiteit van daders proberen te achterhalen. Deze personen kunnen een stadionverbod tegemoet zien.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=45085
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 06-02-2007 om 08:44:08
Kijk, en nu word ik wel pissig. en omebob helemaal
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 06-02-2007 om 08:46:37
jup.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 06-02-2007 om 11:05:32
Toch maar een seizoenskaartje in den haag volgend seizoen bob?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 06-02-2007 om 11:29:44
En terecht.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 06-02-2007 om 13:18:04
Quote:
MuSS070 schreef op 06-02-2007 @ 11:05
Toch maar een seizoenskaartje in den haag volgend seizoen bob?


Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 06-02-2007 om 15:06:48
beetje lomp wel... Er gaat 1 keer iets mis en gelijk zulke drastische maatregelen. Normaal gesproken is er nooit wat aan de hand met 410, juist alleen positieve acties
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 06-02-2007 om 16:26:22
het slaat inderdaad echt alles.. kwaaier kan je me niet maken.. voor de geinteresseerden een ingezonden stuk van onze kant:

INGEZONDEN STUK!


Een theater vol brave koorknaapjes, is dat wat jullie willen?

De frustraties zitten diep. Heel erg diep. Zo diep dat schrijven de eerste twee uur na het horen van alweer een naaistreek van het Ajaxbestuur totaal onmogelijk bleek. Schelden, slaan, van m'n knokkels is niet veel meer over. Pure frustratie. Maar nu kan ik het, zij het met veel pijn in de vingers, eindelijk onder woorden brengen: wat wordt onze Amsterdamse liefde toch door een ongelooflijk naar stel mannen met stropdassen en aardappels in hun keel geregeerd.

Dag in dag uit, jaar in jaar uit worden wij supporters dwars gezeten. Zijn het niet de ME'ers die het plotseling in hun bol krijgen om Ajaxsupporters aan te vallen of de media die er vervolgens als de kippen bij is om de zogenaamde 'rellen' uit te vergroten, dan is het wel het bestuur van Ajax dat zijn supporters in een negatief daglicht probeert te stellen. Oh nee, laat ik maar niet beginnen over de uit honderdduizenden leden bestaande anti-Ajaxfanclub in Nederland.

Vooropgesteld: 'het doek' dat zondag voor zoveel commotie zorgde in voetbalminnend en Ajax hatend Nederland, is niet goed te keuren. Iedereen kent de geschiedenis en als er een club is die niet graag aan de oorlog herinnerd wil worden, dan is het Ajax wel. Het doek met de tekst 'Bloody Sunday', door een enkeling gemaakt, had nooit op VAK 410 mogen komen. Frappant is dat juist Ajax en zijn supporters meestal boven dit soort acties, die in Utrecht, 010 en Den Haag een jaarlijks terugkerend tafereel zijn geworden, staan. Wij zijn immers Ajax en houden ons niet zo bezig met de tegenstander.

In Utrecht, 010 en Den Haag inderdaad een jaarlijks terugkerend tafereel. In Utrecht waperde men met een levensgroot spandoek met daarop 'gas erop', verwijzend naar de vergassing van de joden in de Tweede Wereldoorlog. In 010 amper uit de trein gekomen, terwijl de bakstenen ons om de oren vliegen, klinkt massaal: 'Hamas, Hamas, joden aan het gas'. In Den Haag maken ze het nog bonter: daar lopen regelmatig supporters met een gasmasker op de fanatieke lange zijde te dansen.



Ik hoor u al zeggen: als de een iets doet, betekent dat nog niet dat de ander dat ook mag doen. Correct, wij als Ajax-supporters moeten ons ook niet aan spiegelen aan het trieste anti-Ajaxgebeuren in de rest van Nederland. Maar dat stelt zo'n klein, ludiek bedoeld, doek aan het einde van de Klassieker wel in een ander perspectief. De bovengenoemde clubs waren zelden tot niet in het nieuws om deze trieste feiten. Maar zodra er bij Ajax een doek geplaatst wordt, staat half Nederland op zijn kop. 's Avonds bij De Wedstrijden op Talpa verslikt Frits Barend, die net als Jack van Gelder wanhopige pogingen onderneemt om te laten zien dat hij geen Ajax-bril opheeft, zich bijna in zijn eigen woorden. Een schande vond hij het. Daar moesten harde maatregelen op volgen.

En ja hoor, amper twintig uur later ziet het Ajax-bestuur haar kans schoon om zijn politiek correcte naam weer wat op te vijzelen. Na de incidenten rondom Wesley Sneijder en Kenneth Perez aan het einde van vorig jaar, is dit voor Jaakke & consorten de ideale kans om weer eens positief in de media te komen. Ajax wil 410 hard aanpakken door de rest van het seizoen een verbod op alle sfeeracties te leggen.

Als argumentatie somt Ajax op zijn website enkele 'overtredingen' van 410 op: het door tientallen supporters betreden van het trainingsveld afgelopen zaterdag, het afsteken van rookpotten tijdens Ajax - kakkerlakken, het tonen van een kwetsend spandoek en het na afloop trachten op te trekken naar het uitvak. De vermoedens dat er in het bestuur enkele personen zitten die niet zo gesteld zijn op onze wit-rood-witte trots, worden bij mij en vele anderen daarmee steeds sterker.

Punt 1: het betreden van het trainingsveld is een initiatief geweest van enkele enthousiaste (!) supporters zelf. Bovendien is alle steun rondom de training voorafgaand op de Klassieker, alleen maar positief bedoeld. Samen met de spelers was het een groot feest, waardoor het erg jammer is dat Ajax nu ook hier weer iets negatiefs van maakt. Diverse spelers hebben aangegeven het gezang en de vele fakkels en rookbommen (gevolgd door een grote mist) extra motiverend werkt. Sommige spelers waren zo te spreken over deze spontane actie dat ze bij 410-leidinggevenden vroegen om foto's van de training!

Punt 2: opnieuw georganiseerd door enkelingen. Bovendien is zo iets dergelijks sfeer verhogend. Het is volgens de KNVB-regels inderdaad niet toegestaan, maar het draagt zeker bij tot een betere entourage. Zijn er gewonden bij gevallen? Nee, net als de voorgaande tientallen keren niet. Het risico dat er wel wat gebeurt hoort bij een voetbalkraker. Niet voor niets mag het in de meeste andere landen wel.

Punt 3: als gezegd, dat spandoek is niet goed te praten. Maar er mag zeker wel in een ander perspectief gekeken worden naar deze actie. Het is een Klassieker en dan gebeuren dit soort dingen wel eens. Ajaxsupporters zijn de afgelopen jaren juist altijd erg netjes geweest en hebben zich meestal weinig aangetrokken van de vele honderden provocaties (vooral in De Kuip) van de Rotterdamse tegenstander.

Punt 4: opnieuw een actie van enkelingen. Bovendien is er niets voorgevallen dan wat gescheld over en weer. Tot het uitvak zijn deze tientallen niet doorgedrongen, op aandringen van de stewards zijn ze niet naast het uitvak gaan zingen. Volgens mij is er dan juist gehoorzaamd aan de stewards?

Gehoorzamen, een bizar woord eigenlijk. Tuurlijk heb je je aan regels te houden, ook als Ajaxsupporter. Maar wij zijn geen koorknapenvereniging, zoals onze bekakte, mediageile en vooral politiek correcte voorzitter John Jaakke al eens verklaarde. Sinds het in gebruik nemen van de Arena heeft de clubleiding echter wel geprobeerd de supporters om te vormen tot zulke brave jongens. De F-Side werd over het hele stadion verdeeld en het toch al uit zichzelf niet al te sfeervolle stadion werd voor nog minder supporters tot een thuis, iets wat De Meer wel was. Uiteindelijk kwamen de fanatieke supporters toch weer bijeen op 'Zuid', maar een groot deel is teleurgesteld afgehaakt na de komst van de nieuwe thuishaven.

Naast de verdeling van de F-Side zijn er de afgelopen jaren zijn er nog veel meer pogingen door het bestuur gedaan om de Arena tot een theater te maken in plaats van een voetbaltempel. De supporters wilden af van het deprimerende gat naar het veld toe, al het grijs in het stadion en de regenboogstoeltjes. Maar aan geen van de wensen van de fans is tegemoet gekomen. Om nog maar niet te spreken over de terugkeer van het echte logo, waar het overgrote deel van de Ajax-supporters zich toe aangetrokken voelt, het vuurwerk dat verboden wordt en de sfeeracties die geblokkeerd worden door Feyenoordsympathisant en veiligheidscoordinator Michiel Menting.

Als je al dat soort beperkingen op gaat leggen en je niet aan de wensen van je fans wil voldoen, dan krijg je frustraties. Dat is dan ook de belangrijkste reden voor de zwaar negatieve houding van de Ajaxsupporters ten op zichte van het bestuur de afgelopen tien jaar. Een paar weken geleden, terwijl ik aan broodje aan het eten was, las ik dat Jaakke vond dat de F-Side zich vocaal eens wat meer zou moeten laten gelden. Het had niet veel gescheeld of ik was gestikt in mijn broodje. Hypocriete ten top! Hoe kan je dat nu verwachten van mensen die jarenlang dagelijks teleurgesteld zijn door de clubleiding?

Het Ajax-bestuur is er persoonlijk verantwoordelijk voor geweest dat een groot deel van Zuid al niet meer zingt. Laat dat alsjeblieft niet gebeuren met de paar duizend man die nog wel hun longen uit het lijf willen schreeuwen voor hun club, hun dagelijks leven opgeven voor het organiseren van TIFO-acties, fakkels willen afsteken en met megavlaggen willen zwaaien. Dan heb ik het natuurlijk over de ultra's van VAK 410, die weer leven in de Arena hebben gebracht. Een groep mensen met een prachtige mentaliteit en passie. Een vak dat niet ook door het bestuur ten onder mag gaan!


groeten

'door passie worden wij gedreven'

---------------

edit : deze fotos zijn het enigste wat me nog ietwat vrolijk maakt:
http://www.vak410.nl/fotos/0607/feyenoordthuis.html

om over de voorbereidingen maar te zwijgen.. TOCH BESTUUR? kk jaakke met je kk kop!
http://www.vak410.nl/fotos/0607/feyenoordthuisvoorb.html

oh ja HET OMSTREDEN DOEKJE! :

[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2007 @ 16:49:05 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 06-02-2007 om 16:53:42

corrupte ajaxbestuur is een groot probleem aan het worden, sinds ze ook een voorbeeld (proberen te) zijn voor de rest van de Nederlandse voetbalclubs

normaal ben ik niet echt pro-ajax ofzo, maar ik heb wel met ze te doen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2007 @ 16:59:39 ]
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 06-02-2007 om 17:42:48
ik ga vanavond ff lezen oom ben benieuwd
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 06-02-2007 om 19:11:24
De F-Side zingt mooi BOMMEN OP ROTTERDAM! en als dat dan op een doekje afgebeeld wordt is het ineens zo erg... Ik kan er niet tegen dat er dan weer zo'n groot probleem van gemaakt wordt.
Als dit zo blijft wordt het gezellig in de ArenA voor de rest van t seizoen.. kutbestuur
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2007 @ 19:11:57 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op dinsdag 06-02-2007 om 19:17:52
echt een stelletje hypocrieten ik kan hier echt niet tegen, maar ik zal het netjes houden, dus ik wens Jaakke allemaal hele onaardige dingen toe

de sfeer word al jaren verpest
----------------------------------------
ya diggg
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 06-02-2007 om 19:59:22
Quote:

Van Basten roept Sprockel op
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 6 februari om 19:56

Civard Sprockel is per direct opgeroepen voor de oefeninterland van het Nederlands elftal van morgenavond tegen Rusland. Dit heeft Vitesse zojuist via de officiële website aangekondigd.

Bondscoach Marco van Basten zag zich door de blessures van Johnny Heitinga, André Ooijer en Khalid Boulahrouz en het plotselinge afhaken van Jan Kromkamp wegens privé-omstandigheden genoodzaakt om een verdediger bij de selectie te halen.

De KNVB heeft tot nu toe de selectie van de 23-jarige verdediger uit Willemstad niet bevestigd.


Wie de fuck is dit?
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op dinsdag 06-02-2007 om 20:04:39
Sprockel??!! Het moet niet gekker worden..
----------------------------------------
ya diggg
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 06-02-2007 om 20:06:54
Ja, maar wie de fuck is sprockel?
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op dinsdag 06-02-2007 om 20:07:27
Wie the fok is dat?
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 06-02-2007 om 20:08:08
een verdediger van Vitesse dus
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op dinsdag 06-02-2007 om 20:08:18
Centrale verdediger van Vitesse, speelde vorig seizoen bij Excelsior.

Hij speelt wel erg sterk dit seizoen, vorig seizoen ook.. alleen een niveau lager
----------------------------------------
ya diggg
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op dinsdag 06-02-2007 om 20:41:43
Die Van Basten moet echt eens normaal gaan doen ofzo.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 06-02-2007 om 20:45:18
maar hamas-joden-aan-het-gas wordt genegeerd?
wees blij dat 410 er is anders is het nog doder in het stadion als bij het amateurveldje hier op de hoek
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 06-02-2007 om 21:28:04
Quote:
KRStarr schreef op 06-02-2007 @ 20:45
maar hamas-joden-aan-het-gas wordt genegeerd?
wees blij dat 410 er is anders is het nog doder in het stadion als bij het amateurveldje hier op de hoek


Juist.

Jaakke weet echt niet wat 'ie wil
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 06-02-2007 om 21:56:09
Jezus, wat is die Aissati belachelijk goed. Die had PSV echt niet zo makkelijk moeten verhuren. Ik dacht al waar blijft Koeman.

edit: lekker dat Talpa het ook live uitzendt maar niet heus
maarja ik check toch Brazilië - Portugal
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2007 @ 22:02:45 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 07-02-2007 om 16:35:46
klik

Ballenjongen slaat keeper met ijzeren staaf

7/2/2007 14:36

Brazilië is een land waar ballenjongens nogal eens de aandacht trekken. Vorig jaar promoveerde een jonge enthousiasteling een schot dat naast was gegaan tot een doelpunt door de bal alsnog in de goal te tikken. Afgelopen weekend sloeg een meelevende ballenjongen van Comercial met een ijzeren staaf in op de doelman van Botafogo (SP).
De actie van Carlos Marcio dos Reis vond plaats in de slotfase van het duel tussen de twee clubs uit de provincie São Paulo. Comercial leidde op dat moment met 1-0 en Botafogo-doelman Marcão wilde haast maken om het spel te hervatten zodat zijn team op jacht zou kunnen gaan naar de gelijkmaker. Marcio liet de bal echter rustig achter het doel liggen, waarna Marcão er zelf maar heen spoedde.

Op weg naar het leer sloeg de veertigjarige gandula de haastige keeper met een ijzeren staaf hard op zijn achterste. Helemaal uit de lucht kwam de agressieve daad niet. Na afloop voerde Marcio aan dat hij daarvoor al klappen had gekregen van de doelman, die dat ook bekende. De twee hadden ruzie gekregen over het pakken van een bal.

De ballenjongen liet aan de lokale voetbalbond de blauwe plekken zien die de Botafogo-keeper hem had bezorgd. Marcio wil dat als verzachtende omstandigheid aanvoeren. Marcão zegt dat hij de verwondingen niet heeft veroorzaakt. 'Zo hard heb ik hem niet geslagen.'

hier het filmpje. Hij rost hem niet zwaar in elkaar ofzo maar toch grappige shit.

klik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2007 @ 16:51:09 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 07-02-2007 om 16:49:53
Sprockel dat slaat echt alles.. van basten stinkt
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 07-02-2007 om 16:51:51
hahaha @ mixxman
wel lomp van die ballenjongen, hij moet gewoon die bal geven
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
omebob
AFCA
Gepost door omebob op woensdag 07-02-2007 om 18:17:11
vanavond maar even kijken wat het nederlands elftal er van brouwt.. al is het zoals menno pot het mooi schreef in zijn boek ''vak 127'' in verhouding met de heroine die Ajax heet, een slap aftreksel, gelijk aan methadon
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2007 @ 18:26:12 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 08-02-2007 om 22:20:00

17-Jarige bekent moord op agent
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 8 februari om 21:07

De 17-jarige jongen die sinds dinsdag vastzit op verdenking van de moord op politieagent Filippo Raciti heeft donderdagavond een gedeeltelijke bekentenis afgelegd. Dit meldde het Italiaanse persbureau ANSA vanavond.

De jonge hooligan heeft na urenlange verhoren toegegeven dat hij deelnam aan de rellen rond de wedstrijd Catania-Palermo en dat hij de agent met een ijzeren staaf heeft geslagen. De hooligan was op basis van videobeelden geïdentificeerd als degene die Raciti de fatale klap heeft toegebracht.

De moord op Raciti heeft in Italië voor grote onrust gezorgd. De regering in Rome pakt het voetbalgeweld hard aan: slechts in zes van de tweeëndertig stadions mag publiek komen kijken.



Shiit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 09-02-2007 om 11:25:32
Feyenoord definitief uit UEFA Cup


Feyenoord mag dit seizoen defintief niet meer uitkomen in de UEFA Cup. De Rotterdamse club heeft vandaag het hoger beroep om dat te voorkomen bij het internationaal sporttribunaal in Lausanne (CAS) verloren.

Feyenoord werd onlangs ook al door de UEFA uit de UEFA Cup gezet. Het CAS heeft besloten om deze uitspraak nogmaals te bekrachtigen. Door de verplichte uitschakeling van Feyenoord krijgt tegenstander Tottenham Hotspur een bye naar de volgende ronde.

Feyenoord krijgt de straf naar aanleding van de supportersrellen rond het groepsduel tegen AS Nancy. In Frankrijk zorgden Rotterdamse supporters voor grote problemen, waardoor het duel zelfs even gestaakt moest worden.

Overigens krijgt Feyenoord ook nog een geldboete voor de ongeregeldheden in Nancy. Het CAS bepaalde dat de Rotterdammers 100.000 Zwitserse franken moeten overmaken aan de UEFA.

"We zullen ons er bij de beslissing neer moeten leggen’, zo reageerde Onno Jacobs namens Feyenoord op de uitspraak. "Maar het blijft wrang dat onze club en echte supporters de dupe worden van het wangedrag van mensen waar wij niets mee te maken willen hebben."

Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 09-02-2007 om 11:30:01
genaaid
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op vrijdag 09-02-2007 om 12:01:56
Quote:
Jong China blijkt knokploeg te zijn


Jong China maakte de afgelopen week een trip door Engeland. Maandag speelde de ploeg nog een oefenduel tegen de reserves van Chelsea. Tijdens dat duel werd er al gevochten. Ook tegen Queens Park Rangers monde de partij uit op een knokpartij. Bij een 2-1 stand deelde aanvaller Gao Lin een slag uit waarna verschillende spelers met elkaar op de vuist gingen. Verdediger Zheng Tao raakte daarbij 5 minuten bewusteloos.

Scheidsrechter Dermot Gallagher besloot wijselijk om de wedstrijd na de knokpartij niet meer te hervatten. Gao Lin bood na het duel zijn verontschuldigingen aan. "Ik werd geprovoceerd en vergat de drie regels na te leven om de scheidsrechter te gehoorzamen, respect te tonen voor de tegenstander en niet voor eigen rechter te spelen."

"Ik had niet verwacht dit soort dingen mee te maken. We zijn naar Engeland gekomen om te trainen, niet om te vechten. Ik ben erg teleurgesteld", aldus Ratomir Dujkovic, de bondscoach van de Chinezen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2007 @ 12:02:20 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 09-02-2007 om 18:44:22
iemand die Netwerk reportage over de voorbereidingen van de juten op AFCA - kakkerlakken ook gezien gister?

kvond t wel ok om eens te zien hoe die lui dat aanpakken.. wel fockop dat de pakkans er steeds maar groter op wordt zo

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 09-02-2007 om 18:59:58
jah was wel grappig die docu.. alleen zo opgeblazen over harde kern dit dat.. denk dat er misschien 2% stond wat harde kern was.. de rest is provoceren en rennen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 10-02-2007 om 12:46:33
jaa precies..

die gast met zn Stone Island vest aan en Burberry petje op die aan t begin zo stond te flippen een bekende van je?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 10-02-2007 om 12:47:27
bekend gezicht.. verder niet

tegenwoordig denken de meeste trouwens gelijk ''gevaarlijk'' te zijn met het geruite petje op en een mooi vest van stone island of een burberry afca vest aan..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2007 @ 12:49:24 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 10-02-2007 om 19:35:35
mijn halve school zit vol met "casuals" over een tijdje dragen de echte casuals C&A vesten ofzo
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 11-02-2007 om 13:06:06
dit ga je niet menen 1-0
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 11-02-2007 om 13:30:12
Nog steeds 1-0 haha.
----------------------------------------
Days to come
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 11-02-2007 om 13:52:31
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2007 @ 13:52:53 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 11-02-2007 om 14:19:14
en 1-2.
----------------------------------------
Days to come
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 11-02-2007 om 14:19:59
Klaas doet het weer! Davids Man of the Match volgens de radio
----------------------------------------
beng!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0161 sec.