Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
laat hier maar even zien welke dope sieraden jij tot jou bezit mag rekenen ![]() deze heb ik vanmiddag gehaald ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
die is wel degelijk kk dope gek.. hoeveel heb je neergelegd? | ||
![]() | ![]() |
130 euro ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
dat valt nog mee man.. mooi ding.. | ||
![]() | ![]() |
ja dat dacht ik ook zag em liggen en dacht die kan ik niet laten liggen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
-2DW- Bosschenaar ![]() |
![]() | ![]() |
ziet er dik uit idd.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
dope maar persoonlijk zou ik er geen 130 euro voor over hebben niet dat het er wat toe doe ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() dit was mijn kerstkado ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik heb ook n horloge, voor mijn 15e verjaardag gekregen, gewoon normaal ding met metalen band | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had in september een horloge gekocht bij de hema met leren band hijs best oke. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
die ding van Pila is ook dikke shit.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een 34.95 Casio.. wel 50m waterproof man met stopwatch! ..ook nog ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan geen klokkijken! alleen digitaal whahaha! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
dat is dom ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een neppe Rolex, voor 8 euro in Indonesië gekocht. Ik draag nooit sieraden, maar was eigenlijk om te verkopen, maar heb er nog 1 over. M'n pa gebruikt hem altijd![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2007 @ 18:30:10 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
die van pila is ook dope ja ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
mixxman hoezo dat is dom? ooit van discalculie gehoort? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Mn pa's zegelring (RIP) Verder geen sieraden. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb de topictitel even aangepast. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
we hebben ondertussen zo fucking veel [centraal] topics komt er ook nog een [centraal] centraal topic? ---------------------------------------- son get wrec | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
dope strijker, alsnog(?) gecondoleerd .. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 26-01-2007 @ 19:29 dope strijker, alsnog(?) gecondoleerd .. Thanx man. Het is al een paar jaar geleden, ik zette het erbij als verklaring voor waarom ik mn pa's ring draag. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Jup dope shit allen. | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
![]() heb ik al een anderhalf jaartje, bandje is alleen stuk moet even pinnetje halen.. maar wil een nieuwe, liefst zo groot mogelijk en rond | ||
![]() | ![]() |
die is echt lelijk die van mij is groot en rond maar niet oversized ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
tnx brutus haha | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Die van brutus vind ik lelijk, die van strijker niet! Die hierboven, is wel mooi. ---------------------------------------- .... | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC-Poco schreef op 26-01-2007 @ 21:38 heb ik al een anderhalf jaartje, bandje is alleen stuk moet even pinnetje halen.. maar wil een nieuwe, liefst zo groot mogelijk en rond Koop dan een u-boat. Die zien er goed uit en zijn groot en rond. Ikzelf heb deze ![]() | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
krijg een ziekte ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
dat vind ik meer iets voor lexxxie haha Mja ik vind zelf een U-Boat niet zo dope.. beetje saai, komt wel goed | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 29-01-2007 @ 22:19 krijg een ziekte hahaha ![]() ik vind hem wel hard hoor, lekker bling enzo schijt aaan wat eropstaat, alleen jammer dat hij pronkt met dingen die niet van hem zijn! ---------------------------------------- .... | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
word replay :p en jou mooie roze met diamanten horloge dan? | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
hehe wou um maar even laten zien waar kan je die eigenlijk kopen, kvind um wel dope ![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat je dan beter ff G-Kwon kan pmen ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik heb die zonder g-unit erop.. draag hem alleen nooit tenzij ik de pimp moet uithangen ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ik heb een dogtag met een lcd scherm erin ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Dope, ik heb oorbellen met microscopische sataliten zodat ik ( met aansluiting van mijn diamanten ketting natuurlijk), tv kan kijken op mijn rolex.. complete set �20,00- Ziet dr leuk uit hoor | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
ik heb een ring met versnelde spoiler ![]() | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ik heb dit ding in het klein van zilver aan een leren ketting het is een equinoxial wat het is zoek op op wikipedia ![]() ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Als iedereen doorgaat met bullshit posten (niet jij Eppo) sluit ik dit topic binnenkort. Ontopic: Ik heb een Swatch, moet alleen het batterijtje weer even laten vervangen. Het is de hele dag 12 uur. Heb hem overigens al meer dan 3 jaar. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() deze vind ik zo vreed, vriend van me heeft hem, ik zou die graag in het zwart willen, maar die bestaat niet jammergenoeg ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hoeduur en waar te koop Sma? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
euhm in breda is ie te koop bij zon horloge winkel, weet ff de naam niet, en hij kost denk ik rond de 100 euro of minder, maar hij is echt vreed, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Maar dan met zwarte wijzerplaat.![]() Klassieke omega, geërfd van mijn oudoom. Verder heb ik nog een zegelring met familiewapen, maar die draag ik niet echt dagelijks meer. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 17:30:00 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 30-01-2007 @ 17:17 ![]() deze vind ik zo vreed, vriend van me heeft hem, ik zou die graag in het zwart willen, maar die bestaat niet jammergenoeg hey die is mooi, welke winkel is dat dan? ik denk dat ik die ga kopen, die is echt kk hard ---------------------------------------- .... | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dat wou ik ook al ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dan kopen we hem allebei! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ze hebben die ook in het roze volgens mij, maar die kon ik online niet vinden, als ik de naam weet van die winkel laat ik het je weten ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
en doe dan ook ff de preciese prijs geven ---------------------------------------- .... | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] |