Index / Muziek / | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=fLBASTN8FYg dit zijn wat previews van de miccheck mixtape van Regga.. hij komt binnen 2 weken. zet maar op al die sites als je wil.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt dope. Ga die mixtape zeker checken ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt zeker dope, ja. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
vet ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jo jo yea yea jo uhhu uhhu yea jo , en weer een minuut voorbij. Maar voor de rest klinkt het wel aardig. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Welgeteld 13 seconden aansteller. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
1e beat is hard man, regga ook. oh paar van die andere beats ook [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2007 @ 14:14:05 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Regga is een baas ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
zo te horen doet ie wel z'n best die regga | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 28-01-2007 @ 14:51 Regga is een baas | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
klinkt goed hoor ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
klinkt wel aardig wat dap zegt dus. ---------------------------------------- .... | ||
-2DW- Bosschenaar ![]() |
![]() | ![]() |
dope | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
vind zijn stem echt dope vind die mixtape alleen een beetje teveel van hetzelfde ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
hij isserrrrr www.mcregga.nl ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
kan iemand m ff uppen op megaupload oid | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
wel aardig | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 11-03-2007 @ 11:55 kan iemand m ff uppen op megaupload oid hij staat al op rapidshare of wil je daarom juist dat hij ergens anders upgeload wordt? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
haha bij last man standing was zo'n man van rond de 40 die nog jong wou blijven. je weet pcies hoe die gasten zijn toch, gaan ze andere nadoen , en kanker raar juichen en dat soort shit, maarja tijden een battle verkocht regga gewoon die mixtape aan hem. was wel strakke actie, als je de persoon beetje kent waarvan het de cd is, is het best zuur als iedereen hem wil downloaden. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Nice nice ben benieuwd. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt best nice. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
redelijk dope, niet meer niet minder | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 11-03-2007 @ 13:08als je de persoon beetje kent waarvan het de cd is, is het best zuur als iedereen hem wil downloaden. Ik koop liever dan downloaden eigenlijk, als het wat is zal ik em eens bij Fat Beats ophalen | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
edit oke, ik chekl ff [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 15:01:03 ] | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Ik ken hem van "Appa - Je Ergste Nachtmerrie ft Regga" daar kwam hij best wel hard. Deze mixtape is checken. ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt wel ruig, vind zn amsterdams niet heel vet maarja is checken als ie komt, vond em wel ill bij battles ^^ ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
jaja download en/of koop die shit.. die kamal en youssef skit erop is trouwens echt de bom ennehh ik heb albumtracks van em gehoord die echt TE ver gaan ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
vind m wel dope die mixtape, die skit van youssef en kamal klaart idd whaha | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Nvm, site van em enzo -.- [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 17:25:05 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
dikke beats en dikke stem ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
dope !! ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Rave No sleep till Amsterdam ![]() |
![]() | ![]() |
Kan me nog herinneren toen ik in november hoorde dattie binnen twee weken zou komen. ![]() ---------------------------------------- http://www.last.fm/user/Neody Beyond focus... graduated from the ranks of hopeless | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Kees waar blijft je telefoontje? ---------------------------------------- Fok 't | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Hee, ik vind dat er nog wel wat meer juichuitingen mogen komen voor deze mixtape. Het gebeurd niet elke dag dat er een mixtape van deze kwaliteit uitkomt. En als je wil horen hoe een dope Nederlandstalig track moet klinken luister dan aandachtig naar 'Dat was die tijd'. ---------------------------------------- Fok 't | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
weoeoeoeoeo ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Hij is dope, maar zó dope ? potentie wel, maar hij heeft nog een lange weg te gaan, zoals bijna alle rapperts in NL, overigens | ||
Index / Muziek / |