Quote:
A, Als almachtige alias alfabet-acrobaat, afsluitend alternatieve arbeider, aangevraagd adequaat.
B, Blijvende bitchen blowen bovendien barsten barricades. bespreking beloofd blijfende ballades.
C, Criminialiteit, crepeert. creatieve campagnes centraliseert chanteren.
D, Domheid, dat doodmaakt duistere duivels, deels democraat. die domme dingen dikwijls doen doorslaan.
E, Exploiterende, eigenwijzen, escaleren explosieve eigenwijzes
F, fabelachtige flikkers, flowen fameus, fixerende fragment fucking furieus.
G, gangbare gangster, geven gewoon geld, gemeenschappelijke gevangenis gevechten goed geteld
H, Haalbare heerschapij helpt hypermoderne hypocrieten, hatelijke herinneringing halveren hersengebieden.
I, Interresant, in ieder idealisme, industrie improviseert, interviewende, ijdele, individuelen intermezzo irriteert.
J, Juridische jagers jagen jongens, jonge junioren jalours jankende jonge
K, kenner koesteren kwalitatieve kwaliteit, komen klaar kijken kanker krijgende kut karwij.
L, Leerkrachten lijken laconiek, laten landgenoten luchtziek
M, Maar mijn machtige manschappen maken me melodiek.
N, Neo-nazi's noemen negers negatieve namen, nietsnutten, niets nalaten.
O, Ongelooflijk, onverbeterlijke, obscene oorlogen, omslachtige ontploffingen, overwogen.
P, Players perfectioneren poëzie, pogingen presteren prachtige pathetie.
Q, Qua quadrageen quadrivium, quote quizzes
R, Rolerende rolatoren rollen rond ratelen, rottende reetridders raken.
S, Steeds stommere sletten scheren schedes, stedelijke schandes.
T, Ternouwernood topt terrorisme, traditione terugkoppelingsmechanismen.
U, Uitbarstende uitbarstingen uitrekenen, uitermate unaniem uitgevreten.
V, Vertrouwen vraagt veelal voor verbreden, verduisterde vuren vernitigen vaak vrede.
W, We worden wel weer weerbaar, want woordenschat wordt waarscijnlijk weer waardeerbaar
X, Xenofobie
Y, Yankee
Z, Zeer zielige, ziekmakende zina's, zuigen ziektedragende zwiemas
Ik verveelde me vandaag dus heb dit maar schreven niet echt een onderwerp voor gezocht maar klopt wel als je de betekenis van alle woorden kent [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2007 @ 21:55:11 ]
---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. |